Okeeej.

Nu har jag hunnit duscha, smörja in kroppen med lotion, är torr som en brödsmula sen utomlandsresan.
Så har jag hunnit prata med mamma, haft fet ångest, asså ångest över hur fet jag blir och hur jag växer varenda dag men bara fortsätter äta, finns de ingen botten eller?
Jag skulle egentligen varit hos min vän för ett himla bra tag sen. Men, jag ville inte åka just när jag hade som mest ångest, så nu försöker jag lugna mig så snabbt jag kan.

Man är inte fet om man har kläder som det står XS i, man är extra liten det är vad de betyder.
Så jag kan inte vara enorm iaf.
Jag skippade att ta jeans, vågar inte se om de är för små, det blev leggins istället.
Sandra ska äta nu! för annars kommer Sandra att förbjuda sig att åka iväg, hon åker ingenstans fören hon ätit lunch!

Jag vill inte börja dagvård, känns som att jag redan är för fet.
Men det går inte att vara för fet, eller vad är för fet?
Jag får panik när jag ser mig i spegeln, jag vill inte se, det är inte jag.
Jag har faktiskt blivit det.
Fet.


Kommentarer
Postat av: Michelle

Det är bra gumman, det är rätt att fortsätta äta :)

Visst är det lättare när dina föräldrar vet? <3

Eller hur är det konstigt när man tycker att man är tjockast men så har man jättesmå klader som passar :o

Äs töntar sig och gör något med ögonen tror jag :O Vi slaktar henne! <3

Kramar<3

2011-01-22 @ 15:41:17
URL: http://weightfull.blogg.se/
Postat av: camilla

Gumman blir ledsen när du tänker så om dig själv för du är allt annat än stor. Förstår att det är jobbigt när man inte kan sluta äta för de har jag vart med om så många gånger men inte har det gjort något på din kropp. Igår var igår och idag är en ny dag. Du är så söt och jag vill att du mår bra och är glad. hoppas du får det bra ikväll iallafall och se nu till att låta Sandra styra och inte anorexitankarna :D

Min dag har vart alldeles underbar :) och självklart blir det en massa godis :D ligger o väntar på mig ..men först ND haha :D

2011-01-22 @ 18:37:42
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Maja

Gumman, du är absolut inte för fet. Jag tror på dig!

Puss<3

2011-01-23 @ 13:35:10
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/
Postat av: Elin

Nu är jag tillbaka!

Rätt tjejen, äta innan man åker.

Hur gick det för dig idag?

kramar

2011-01-23 @ 19:52:01
URL: http://uturanorexin.blogg.se/
Postat av: Lena

Det är klart att du skall börja på dagvården. Tror nog du är "värdig" en plats där. Du behöver verkligen någon som styr upp och hjälper dig med ett normalt ätande. Som det är nu så mår du dåligt hur du än gör. Du plågar dig hela tiden. Vad är det för liv att leva? Jag håller med Amandah i det tidigare inlägget att du absolut inte skall kompensera när du har ätit för mycket, eller rättare sagt när det känns som om du har ätit för mycket. Det är inte så konstigt att det blir "lite knäppt" uppe i huvudet när kroppen inte får näring med jämna mellanrum som den vill ha för att fungera bäst. Den (kroppen) försöker att protestera på alla sätt den kan! Kom igen nu Sandra, se till att komma in på rätt spår igen! /Kram

2011-01-23 @ 21:41:37
URL: http://lenasbloggsvar.blogg.se/
Postat av: minna

om du har xs i kläder så är du ju supertiny... eller typ 140 cm lång... men jag vet ju hur det är, den där känslan är inte ett dugg logisk, man känner sig tjock oavsett vad verkligheten säger. konstigt nog är den där känslan värre när jag väger mindre än när jag väger mer. ologiskt.

försök att inte oroa dig för dagvården, du kommer få hjälp att må bättre. deras mål är liksom inte att du ska bli tjock, målet är att du ska må bra och kunna äta som andra och inte behöva tänka på mat el ha ångest kring den. och de flesta som går på idun är normalviktiga. de bryr sig inte så mycket om vikten faktiskt, utan mer om beteenden. sen är ju såklart målet viktuppgång om man väger för lite, för annars kan man aldrig må bra.

Kom igen nu, fortsätt med schemat! Det BLIR lättare men det tar några veckor. Om du bara håller i ett par dar, o sen svälter ett par dar, osv, så kommer du fortsätta ha ångest. Tricket är att fortsätta på samma sätt varje dag. (vadå att jag tjatar? jag? nähä?)

Försök göra nåt idag, så du slipper ifrån de dumma tankarna. Läs en bok, träffa nån, klipp håret... bara nåt annat.

2011-01-24 @ 10:45:59
URL: http://krossaanorexin.blogaholic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback