Kommer de någonsin bli bra nu?

Nä nu känns livet helt piss, allvarligt.
Jag är så jävla sur och ledsen och arg och ännu mera arg!
På mig själv!
Jag har just nu nyss förlorat min bästa vän genom tiderna.
För att jag har tappat bort mig själv i ätstörningarna.
Värt?
Nej, jag hatar mig själv, varför kunde jag inte sluta innan de var försent?
Nu har jag inte ens min bästa vän längre, hon tyckte jag var för egoistisk.
Vem har jag nu? Ingen hör av sig längre, tycker alla jag är så egoistisk?

Jag försöker ju förfan!
Idag har jag kämpat som en tok fan, jag har ätit sås, jag har ätit vitt bröd, gröt, banan.
Vad får man?
Ingenting, ett slag i magen.
Fan fitt cp dumma jag,

Imorgon ska jag iaf till Alex och Mia, där trivs jag. dom är bäst!<3
Och där kommer jag vara och försöka må lite bättre.
Just nu har jag inte mer possetivt att komma med tyvärr:(

Sköt om er mina änglar!
Gör inte som jag.
Det finns så mycket att förlora.

Kommentarer
Postat av: Anonym

gumman <3

2011-01-13 @ 21:22:01
URL: http://nastydiary.blogg.se/
Postat av: camilla

Åå tack :D jaa jag blev jätteglad, blev förvånad över mig själv nästan för att jag tog det så bra :D hehe!!

Har du vägt dig så du vet att du gått upp i vikt eller "tror" du att du gått upp? tror inte det är så farligt och försök se det från den ljusa sidan, du ska ändå upp i vikt och du gjorde det på bästa möjliga sätt för visst njöt du ändå av buffen när du tillät dig att äta utav den? :) Gumman du är duktig tycker jag som klarade av att äta såpass bra, såklart skulle du ätit massor av buffen varje dag men det blir på nästa semester :)

Vad härligt att känns sig frisk, det måste kännts otroligt skönt? hur var allt annat där ?? är jätte nyfiken:D thihi! O du är ju jättebrun :O:D



Jag har haft det bra här hemma, förutom att jag saknat dig väldigt mycket då :)

Men det har flytit på som vanligt ungefär hehe. Massor med pussar underbaraste sandra <3

2011-01-14 @ 07:30:55
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback