Efterrätt till frukost typ eller va?

Jag kunde inte sova alls inatt, allt snurrade i mitt huve och jag började med planeringarna igen, jag var tvungen att ringa Alex mitt i natten för att få veta exakt hur maten kommer bli i helgen.
Åker ju dit ikväll efter att jag testat på en dans som heter Fuego, mycket spännande ska de bli, är supertaggad!
Men iaf, vi har bestämt mat till idag, vi ska ha tunnbrödsrulle och jag ska äta med RIKTIG TJOCKKORV I MED GRISKÖTT!!!! och med massa räksallad såklart!
Imorgon blir de kyckling, sallad, massa sås i pitabröd, brödet bakar vi själva:)
Sen ska jag göra en
Camilla och en Maja och köpa lördagsgodis hihi:D
Längtar som fan faktiskt! hade egentligen kompromissat ihop med anorexin att inge mera godis på ett tag, men VAFAN! jag gillar ju godis och ännu mer gillar jag att gå med Alex i många affärer och köpa de(A)
Så japp imorgon blir de godis och god mat! In your face dumma hjärnspöke! tänker inte lyssna på dig bajsapa!

Ska till Birgitta snart också, ska be om att slippa vägas, är fort svullen och helt körd i magen efter flygningen så de kommer ändå inte bli en "riktig" vikt, för jag har mycket vätska i kroppen nu de vet jag, så jag tänker be om att slippa.
Har faktiskt tjuvvägt mig här hemma, jag har iaf gått upp rätt mycket under semestern, då kom anorexian och bestämde att jag inte får äta nåt onyttigt, men haha Sandra som ska köpa godis imorgon?:O
Whopsi Doop!

Jag har legat ledsen hela natten, jag har förlorat min bästa vän pga. cpanorexian, hur mycket mer ska jag sumpa innan jag förstår att jag inte kan hålla på såhär?

Tänkte ta bara ett äpple med kanel till frukost.
Men de slutade med ett äpple med kanel plus yoghurt plus två knäckemackor med ost.
Jag är trött nu.
Trött på skiten, nu vill jag fan leva!

 


Kommentarer
Postat av: camilla

Fy F'n vad bäst du är Sandra :D att du åt mer frukost än vad anorexian planerade och att du ska äta utmaningsmiddagr två dagar i rad. Så grym!!

Ja jag åt allt min frukost som jag skulle :) men det var inte lätt idag.. men ner gick det :)



Ååå vad kul, då kommer vi båda ligga där med våra godisskålar imorgon :D hur mkt ska du köpa? en massor precis som jag brukar va?? minst 4hg hihi :D jag har lagt ut en bild på mitt godis (ligger under kategorin mat)) men där e typ hälften uppätet så du får tänka det gånger två haha^^

Jag ser fram emot din bild och för din skull kan jag ta en bild imorgon jag med i då godiset ligger i min rosa godisskål jag fick i julklapp hihi:)



Hoppas du får en megabra dag sötaste. Finns här för dig alltid <3

2011-01-14 @ 10:54:34
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Elin

Vännen!!!! Lyssna nu! Du är inte självisk - du är sjuk, en sjukdom som innebär en besatthet av allt vad en ätstörning innebär (mat och kcal och förbränning och träna och ja, allt det. Ingen utan äs kan säga att du gör fel, oavsett vad du gör. Alla med en sjukdom, oavsett sjukdom, har sina problem som dom måste hantera och med dödliga sjukdomar som äs har man inget att välja på än att ta hand om sig själv. Och om hon ens försökte fatta skulle hon fattat att du har sjukdom du inte valt själv, att det inte är en lätt sjukdom där man kan vara normal.

kramar



Nepp, inte kommit till utmaningarna än. Men har 5 dagar på mig. Det måste gå. Men det där med mellanmpl går verkligen inte. Fattar inte, varför ska det vara så svårt att öppna munnen och svälja?! Blir arg på mig själv.

2011-01-14 @ 11:19:17
URL: http://uturanorexin.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag undrar hur mkt du väger nu? Jag tror på dig! du kommer klara detta :)

2011-01-14 @ 19:28:41
Postat av: h2o

haha alltså.. jag har inte ens ord för hur GRYM du är.

du kommer fixa det här.

och att din vän inte orkar stå vid din sida är beklagligt, men du hade gjort det för hennes skull? det vittnar bara om att hon kanske inte riktigt vet vad vänskap innebär. det känns jobbigt, men fina du, du har alex och mer vänner kommer med tiden, när du orkar, nu SKA all fokus ligga på dig. NER MED BAJSAPAN

2011-01-14 @ 20:24:35
URL: http://vatten.webblogg.se/
Postat av: Maja

Grymt jobbat Sandra, och lördagsgodis är bara bra för själen :D

Bra att du åt en riktigt frukost också, tummen upp för det!

Puss<3

2011-01-14 @ 21:11:47
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback