ääääh fyfan jävla dum fan!

Nu är jag ledsen, riktigt ledsen, ledsen på denhär jävla cpsjukdomen.
Jag vill kunna gå och fika med nån vän idag bara sådär, umgås lite, äta en bakelse och lixom bara skratta och vara glad.
Men nu är de inte så, jag kommer sitta ensam hemma idag igen som alla andra dagar.
Och ha ångest, ångest för att jag hetsade igår IGEN!
Och jag som varit så jävla noga med att följa mina mål för att slippa hetsa, hur fan ska man göra?:(
Jag hetsar ju ändå!

Igår åt jag de som finns på bild här under, sen fyllde jag på med mer naturgodis, sen tog jag några bitar choklad, och en kitkat och så lite salta pinnar.
VAFAN!???!!!

Låt mig slippa :(
Jag hatar att hetsa, jag hatar att inte ha nåt liv, jag hatar att de enda jag ska göra idag och hela helgen är att äta, tänka på mat, äta, hetsa säkert, dränka mig i ångest och träna, och vara helt ensam.
Kul va?

Bajs, vill inte äta mer nu, jag växer och blir stor som ett hus, jag är stor som ett hus.
Hejdå från en fet ko.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Eller så är det vi som är vana vid för små portioner.

Jag hoppas verkligen de blir bättre när du börjar på dagvården, när blir startskottet där?<3

2011-01-29 @ 12:11:43
URL: http://brunnbergjohanna.blogg.se/
Postat av: Michelle

Gumman då :( Massor av bamse kramar till dig!<3 Vet att du är grymmt duktig och kan klara det här <3

sv: Sötnosen då :( MEn idag är en ny dag och du kommer klara det fint <3

Pussar<3

2011-01-29 @ 13:11:40
URL: http://weightfull.blogg.se/
Postat av: Elin

Men vännen, du är inte stor som ett hus. Stor som ett hus med din längd är 15 kg till. Och dit kommer du inte av att hetsa en vecka. Eller två. Ge dig själv tid. Ge din tllfriskningsprocess tid, det är inte meningen att det ska vara lätt. Ingenting är lätt med en ätstörning, oavsett vilken man har, oavsett om det är när du försöker bli sjuk (eller alltså, fortfarande kämpar för att gå ner) eller försöker bli frisk. Så ja, du kommer säkerligen hetsa igen, flera gånger, men som vi sa för MÅNADER sen när vi började hade ingen av oss gått upp ett hekto sen bli blev sjuka. Det är länge sen, så ja, vi både har behövt gått upp och gjort det, men alltför gjort det för lite. Så ja, vi kommer känna oss stora som hus i månader till, men det hjälper oss inte att vi försöker göra något åt det.

hur är det idag?

kramar

2011-01-29 @ 13:21:21
URL: http://uturanorexin.blogg.se/
Postat av: Amandah

Men vet du vad? Det du beskriver är INTE hets. Jag åt för tusan 5-6 hg chokladlösgodis, inte var det hets? Trots att jag har ätit mat varje dag. Det handlar om att du äter, SOM ALLA ANDRA. Hets hade varit att äta det du beskriver plus kanske ett par chokladkakor och en stor skål glass, på VÄLDIGT kort tid.

Och vet du vad igen? Om det kändes hetsigt JUST DÅ - DÅ var det inte bra, för det är hur det känns i situationen som pekar på hur det faktiskt var. Och om det kändes jobbigt då, då ber jag dig att verkligen tänka efter. För det första - har du verkligen följt schemat helt? För det andra - har du försökt att spara in på onyttigt? För då blir det LÄTT så att när man väl "får" äta naturgodis och liknande, då öser man på som bara den, bara för att. För det tredje är det så att när man är undervktig (som du är, du är JÄTTEmager) så har kroppen ALLTID ett sug. Den är ju jätterädd för att bli övergiven och behöva svälta igen, eller hur? Om du FORTSÄTTER att äta ordentligt ÄVEN om du "hetsar" så KOMMER kroppen att förstå att Jaha, jag får visst mat med några timmars mellanrum, detta var inte någon engångsföreteelse. Det handlar om att hela tiden visa sin kropp att den INTE kommer att behöva samla på sig inför en svält osv. För det är precis det du gör om du börjar kompensera nu igen.



Och stor som ett hur? Det saknas kanske 20-30 kg innan du ens är småtjock. Nemas problemas tjejen, du kommer aldrig att bli stor som ett hus.

Stå emot nu. Som du själv säger, du är TRÖTT på den här sjukdomen. Tror du verkligen innerst inne att det blir bättre av att återta kontrollen igen då? Nej, det blir BARA bättre av att helt enkelt GÅ EMOT sjukdomen. Jag lovar. KRAM

2011-01-29 @ 14:09:54
URL: http://trekopparchoklad.blogg.se/
Postat av: Maja

Kämpa på gumman, jag vet att du klarar det!

Puss<3

2011-01-29 @ 16:28:23
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/
Postat av: emma

Det lät inte som någon hetsätning tycker jag! Och dessutom, varför skulle du inte kunna gå ut och fika med en kompis? VÅGA utmana, VÅGA gå emot ångesten, det är först då man övervinner den! Jag lovar, det funkar. Och du vet innerst inne att du INTE är stor som ett hus, eftersom att du är underviktig! Det är omöjligt. Massa pepp till dig vännen, jag vet att du fixar detta!

Kram

2011-01-29 @ 16:46:30
URL: http://toutlemonde.devote.se
Postat av: Cilla

Det där är verkligen ingen hetsmängd vännen och du är på tok för smal redan nu och behöver verkligen all energi du kan få. <3

2011-01-29 @ 19:32:04
URL: http://bloodysabbath.blogg.se/
Postat av: En blogg om viktminskning, kost & träning

hej :) fin blogg:) jag skriver om bantning, kost & träning:) mvh // lowcarbdiets.blogg.se

2011-01-29 @ 20:25:11
URL: http://lowcarbdiets.blogg.se/
Postat av: Hanna

Kram på dig, vet hur det känns.

2011-01-29 @ 21:25:53
URL: http://uppfortsomfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback