varje dag är en kamp

Godmorgon!
Vaknade nyss, somnade typ efter middagen igår somvanligt,
Har legat i magsmärtor hela natten,
Även fast det inte är några jättemängder jag ätit så är magen inte van
Och inte jag heller
Ångesten kommer ikapp mig nu, jag vill börja svälta mig igen nu!
Vill inte gå upp mer, är äcklig.
Vill inte mer, vill ju ner inte upp!
Fan varje dag är en jävla stor kamp
Jag kommer inte klara dethär
Jag vill ju bli frisk men vill inte gå upp i vikt, det går inte ihop,

Igår åt jag varjefall detta:
Lite tårta, en normal bit
1 delicatoboll
10 bitar godis varav 5 var choklad.
1 näve cashewnötter
1 näve jordnötter
Och sen till middag sånadär pommesgrejs med beasås och tzatsiki samt en liten bit oxfilé.

Det känns jättekonstigt att skriva ut att jag ätit såhär mycket :/
Är van att skriva typ: vatten och actimel.
Kommer inte väga mig någonting längre, bara hos scä, dit ska jag igen nästa Fredag, lär ju väga 50 då :(
Får panik men jag har ingen makt längre.
Jag är ett värdelöst fetto.

Och svar till Karolin;
Jag studerar vid Högskolan i Gävle så dom använder väll sig av samma princip :P haha.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: M

hur mår du?<3

2010-09-05 @ 17:58:08
URL: http://meandmybody.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback