Vad heter landet där man böjer bananerna?

Godmorgon!
Jag har sovit som en gud jag! bara varit uppe och pissat en gång och vaknade typ 10 vilket är rekord för att vara mig :)
Detta tack vare att jag och A fick en bra idé igårkväll när jag inte kunde sluta tänka på mat (tänkte så mycket på mat att jag inte kunde koncentrera mig på filmen haha)
Men iaf, jo de jag tänkte på var såklart hur jag ska prioritera på Söndag och vad jag ska få äta så att det blir "lagom" denna gång.
Och då gjorde vi såhär att vi tog papper och penna och skrev ner det helt enkelt :)
Så att jag skulle slippa ha det på huvet :)
Så vi började med frukosten, skrev vilken tid jag skulle äta den osv.
Sen var det lunchen, middagen och "fikat"
Och så räknade vi kalorier, vilket jag inte får göra egentligen men ändå.
Vi kom fram till att när jag ätit allt de jag ska äta på Söndag och de jag kommer äta idag kommer jag ändå ha ätit under med ca: 14000 kcal denna vecka :O Jag ska äta 2700 kcal om dagen är det sagt.
Så jag borde väll kunna äta med gott samvete iaf en dag i veckan :/?
Dessutom är det vägdag på scä på Onsdag och jag får inte ha gått ner!
Vilket jag gjort lite nu, hade gått ner 300 gram imorse så är skyldig A 100 spänn ^^
Men hur mycket kan man gå upp av att äta "som en normal" person en dag? plus lite choklad och lite chips?
Kan nån svara snälla?:P

Vill verkligen inte ta bort mina Söndagar också men Ana säger åt mig :/
Men jag kämpar för att få behålla dem, även om de blir mindre och mindre mat på dem så finns dom fortfarande kvar.
Men sen har jag dock planerat bara en actimel och varmakoppen på Måndag och Tisdag, ska äta iaf för ovanlighetens skull för jag ska vara hemma ^^

Nu orkar jag inte prata mat mer,
Idag ska jag och A på tatueringsmässa :D
Fett najs :D
Vi åker härifrån vid 14.30 så innan dess måste jag ha hunnit plugga lite, läsa lite, ätit frukost, tränat kanske lite, duchat och fixat mig och packa för imorgon när jag ska hem :D
Så jag har väll en del att göra men jag tänkte ändå sitta här ett litet tag först :) vill ju läsa era bloggar ju! :)
Pusspuss hemskt mycket puss.
Är jag glad idag eller vad sjutton är det med mig?:P

Kommentarer
Postat av: s

Har läst ett par inlägg i din blogg nu. Stackare <3

Hur lång är du?

2010-09-25 @ 11:54:30
URL: http://ziggi.blogg.se/
Postat av: s

Jag är också 169. Jag väger väl 45-46 skulle jag tro. Som minst har jag vägt 43,2. Jag går hos både psykolog, sjuksköterska och snart experter i lund.

Hur kan det komma sig att du bara får gå på vägmöten! Man behöver så mycket mer i den situationen du är i.

2010-09-25 @ 12:36:36
URL: http://ziggi.blogg.se/
Postat av: Elin

Håller med ovan. Du behöver mer än vågen. Någon måste hjälpa dig på riktigt nu innan du verkligen fastnar så som du börjar göra nu. Du vet var du når mig. <3

2010-09-25 @ 12:48:08
URL: http://foreverhopeless.blogg.se/
Postat av: A

Kämpa på!! Tror på dig. <3



Kanske inte borde... Men får jag fråga, är det du på bilden i ett tidigare inlägg (http://tunnare.blogg.se/images/2010/z135892551_81927013.jpg)?? Annars, var har du hittat den.?



Livet är värt att leva, lovar.

2010-09-25 @ 20:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback