Usch vilken natt!

Fyfan säger jag bara, vilken natt.
Jag svimmade rakt in i väggen, och det är sånhär "skrovlig" vägg så jag skrapade upp halva ansiktet och armen.
Oj vad mamma kommer bli glad när hon kommer, eller inte :(
Det svider som bara den.
Har sovit typ sammanlagt tre timmar inatt (Y), tänkte äta när jag svimmat men jag vågade inte sådär mitt i natten :(
Men imorse, jävlar vad hungrig och skakis jag var då.
Åt rätt mycket frukost, yoghurt med musli och russin, eller ah jag borde inte få kalla det så, borde skriva musli och russin med yoghurt haha :P för jag har nästan ingen yoghurt på :P

Tog tablett innan också som ska minska kolhydratupptaget, har tänkt att bara ta dem på helger, man får ta 6 st om dagen så tog en till frukosten, 2 kommer jag ta till lunchen och sen 3 till middagen.
Hoppas dom hjälper :P
Nu ska jag snart iväg till IKEA.
Måste vara där i två timmar, för de går inga bussar innan dess hem, hade tänkt gå men krossade typ knät i stengolvet när jag svimmade :/
Men jag får väll gå på hm och så också.
Åh jag tänkte äta glass nu till frukost, men var konstigt nog mer sugen på yoghurt, aja glassen finns ju kvar.
Och jusste, vikten imorse låg på 45 blankt.
Skulle varit skönare med 44 någonting, men jag satsar på 44 blankt om en vecka exakt, men det är då jag ska till ästanten och då blir de ju inte så bra.
Vägde lixom 48 förra gången och om jag väger 44 då på fredag vet jag inte vad hon kommer göra :/
Måste fan sluta med dehär :(
Nu måste jag kila!
Puss!

Kommentarer
Postat av: angelice

Ta hand om dig. Jag bli orolig ju!

2010-09-11 @ 12:01:16
Postat av: MY SECRET

Jo jag drömmer om att bli världens smalaste typ.

Men det är ju jättebra för dig! =) Jag har aldrig varit bra i skolan och känner inte att jag kommer lyckas där direkt så..

Bra att du får hjälp och stöd!

Ne jag vill inte berätta för dom. Tänker inte berätta eller prata med någon alls. Dom får ju inte veta.

Kram <3

2010-09-11 @ 12:16:35
URL: http://mysecret.bubbleroom.se
Postat av: Jenny

Undrar vad det är för tablett du tar? Receptfri?



Tycker att du har en sorglig blogg men kan inte låta bli att läsa. Jag har själv barn var av en av dem har ätstörning. Jobbigt för oss föräldrar. Vi vill er så väl men är rädda för att hjälpa på fel sätt.



STOR KRAM till dig,

Jenny

2010-09-11 @ 20:57:18
Postat av: Anonym

Har nyss läst igenom HEEEEELA din blogg!

Och jag känner igen mig så sjukt mycket i alla dina inlägg när jag också var sjuk!



Din blogg påminer mig också om boken go ask alice...bara att d handlar om mat!



Hahah herregud känner för att skriva så jäkla mkt till dig just nu, typ bara babbla på men d ska ja ej göra!



Men eeh jag har gått på scä men aldrig gåttklart hela behandlingen! Men jag hoppas att du gör det och att du blir frisk snart, d är du värd. Fan det är vi alla värda som är fasta i denna sjuka sjukdomen!



Ps. nu blev d ganska långt ändå hahah nej men vet ej om jag förstått d rätt men om jag har d så fyller du år idag ? :p



GRATTIS I SÅDDANFALL (hahah fett pinsamt om du inte gör det) HOPPAs du får en ångestfri dag och kan glömma anorexin för ett litet tag!



Kram

2010-09-12 @ 00:52:11
URL: http://abca.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback