Tillbaka, eller?

Hej allihopa. <3
Jag mår inte så bra just nu, så bloggen får lida, jag har varit inne tusen gånger och försökt skriva men det har bara varit helt stopp.
Har tappat bort mig helt i livet just nu, jag vet ingenting.
Vet inte om jag vill gå upp eller ner i vikt
Vet inte om jag vill bli frisk eller om jag vill fortsätta såhär.
Jag vill mest bara vara glad, och slippa all ångest.
Och att äta exakt det jag vill utan ångest och utan viktuppgång.
Var på SCÄ i Fredags, hade gått ner 2 kilo, SCÄ tanten säger - Inte bra alls.
Sandras huve säger, bra fortsätt så.
Jag vet ingenting helt enkelt, jag hatar att se siffrorna på vågen stiga, jag är rädd för att se dem minska.
Jag hatar att äta
Jag älskar att äta


Jag har ätit, jag har ätit mycket medans jag varit borta, SCÄ tanten sade att jag måste ha gått upp dedär två kilona till nästa gång som är om en vecka, Mitt huve säger at jag ska ha gått ner ett kilo till.
Men det kommer inte hända.
Så som jag har ätit
Har nog gått upp 5.
Bra kommer hon tycka, jag kommer vilja dö.

Har inte ätit sen i Söndags nu, då de sista jag åt var choklad.
Mitt i natten stod jag i kylskåpet och bara åt i farten.
Varför?
För att min jävla kropp och mitt huvud inte orkar mer, jag behöver äta, massor, men börjar jag äta kan jag inte sluta, så jag vågar fan inte äta :(
Jag är så jävla rädd
Så rädd för maten, för viktuppgång, för hets, för min psykiska och fysiska hälsa.
För att dö, för att bli fet, för att bli smalare, för att bli lämnad ensam pga. sjukdomen.

Min mormor skrev till mig på facebook att jag hade en ful visningsbild
Det skar i hjärtat.
Vad är det för liv jag lever?
Detta är lite av vad som pågått medans jag varit borta.
Jag har funderat och funderat på om jag ska lämna bloggvärden helt, men jag lever för er.
Det är ni som får mig att hänga kvar.
Men jag hänger på en tunn liten tråd just nu, jag orkar typ inte alls mer.
Ska väga mig på Fredag också, jag dör nog hellre.
Jag är trött på att läsa att idag har jag ätit detta och idag har jag ätit inget
Alla ska få äta vad fan dom vill
Alla ska få väga vad dom vill
Bara man är lycklig
Och det finns ingen som kan vara lycklig av att hålla på som vi gör.
Ni kan säga vad ni vill, men det är dagens sanning.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Snälla, ta dig ur det här. Bli frisk.

Lyssna på vad de säger på SCÄ - de kan sina grejer. Gör som de säger, lid med viktuppgången, men STÅ UT.



Du KAN slippa ångesten. Du kan slippa de hemska tankarna. Det är en förjävlig resa tillbaka till friskheten, men den är väl bättre än detta helvete du lever i dagligen?

2010-09-22 @ 13:52:53
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: h2o

åh fina du :( blir så ledsen av att läsa att du mår dåligt.

jag håller alla tummar och tår för att du ska bli av med dethär helvetet<3

2010-09-22 @ 15:32:20
URL: http://vatten.webblogg.se/
Postat av: Elin

Älskade vännen. Det är inte det här det ska vara, du förtjänar bättre Du förtjänar att må bra. Jag önskar så att någon kunde laga dig. Men ingen kan, du kan, MED hjälp Så släpp in SCÄ. Du behöver dom om du ska komma härifrån. har saknat dig också.

kramar

2010-09-22 @ 17:37:48
URL: http://foreverhopeless.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ja, jag har gått hos SCÄ sedan i mitten av somras. Det är svårt att lyssna på dem, för det är så jäkla lätt att fuska - jag vet. Ingen har ju riktigt koll på en, de bara ger instruktioner, och inget mer.



Men jag har lärt mig nu, jag DÖDAR bara mig själv genom att inte lyssna. Inga underdrifter. DÖDAR mig själv. Det är för MIN skulle de ger instruktioner, inte för deras.



Jag tror du kan kämpa, det gäller bara att vända det onda till det goda. Du har viljestyrkan att ge ned i vikt, då har du beslutsamheten att gå upp igen. Det är fan ingen barnlek, men det går.

2010-09-22 @ 18:36:00
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: Emelie

Ja, jag har gått hos SCÄ sedan i mitten av somras. Det är svårt att lyssna på dem, för det är så jäkla lätt att fuska - jag vet. Ingen har ju riktigt koll på en, de bara ger instruktioner, och inget mer.



Men jag har lärt mig nu, jag DÖDAR bara mig själv genom att inte lyssna. Inga underdrifter. DÖDAR mig själv. Det är för MIN skulle de ger instruktioner, inte för deras.



Jag tror du kan kämpa, det gäller bara att vända det onda till det goda. Du har viljestyrkan att ge ned i vikt, då har du beslutsamheten att gå upp igen. Det är fan ingen barnlek, men det går.

2010-09-22 @ 18:36:07
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback