Söndag äntligen!

Har längtat somfan efter Söndagen!
Tragiskt men sant, och jaa det är bara för att jag får åka hem och äta då.
Men man är rätt så utsvulten efter en vecka utan mat.
Vågen visade exakt samma som igår, men aah det är ju bättre än plus varjefall.
Nu ska jag snart åka hem till mamma och pappa :)
Men är lite lagom ledsen för jag hade sett fram emot att äta lunch hemma (mjukmacka med smör har jag fantiserat om hela veckan:O)
Men nu kommer jag inte hinna hem till lunchen så jag måste äta på stan :O men det finns ingenting jag vill ha på stan, jag ville bara ha dendär speciella mjukmackan :/ så de blir väll inge lunch för mig.
Nu kommer jag förresten vara hemma tills onsdag då jag ska på läkargrej på SCÄ så kasnke inte blir jättemycket uppdatering här men ska försöka.
Ha en bra Söndag allihop, det tänker jag försöka med!
Puss!

Kommentarer
Postat av: h2o

IDAG ÄR DET SÖNDAG!!!!!

njut idag vännen, du klarar det och förtjänar det okej!?

<3

2010-09-26 @ 10:53:53
URL: http://vatten.webblogg.se/
Postat av: Elin

Hm mirakelpiller finns inte, men det finns enhel del som hjälper. Som håller ångesten i styr, som ger dig lite mer aptit, som hjälper dig att sova osv. men det är många som inte passar alla. så försök att äta. ät lite i taget. så snart du börjar komma igång med att äta kommer du ha mycket större chans att få hjälp med huvudet. du klarar det vännen, det vet jag <3

2010-09-26 @ 16:42:52
URL: http://uturanorexin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback