Nu har dom åkt :(

Jaa nu har dom åkt hem :(
Så nu är jag ensam igen, och fet.
Men vi hade det så himla fint igår trots att jag fick svimningsanfall och spyattack igår :/
Men iaf, nu ska jag berätta lite om dagen, först gick jag upp och åt normal fin frukost.
Och innan dom kom åt jag lite kladdkaka och några kex.
Sen när dom kom åt vi kex med ost och pepparkakor med brieost och så.
Såklart åt jag för mycket, eller ahh jag åt väll som en normal skulle göra men det får ändå inte plats i den lilla magsäck jag har :P
Detta var typ vid 3 tiden.
Sen vid 7 tiden började jag laga mina biffar med pasta, men då höll jag på att svimma för att jag var fortfarande för mätt, så jag svimmade nästan så var jag tvungen att spy. Så dom hjälpte att göra klart maten.
Och trots att jag mådde illa och var så mätt så åt jag ändå.
Men en halv biff och lite lite pasta.
Oj vad konstigt det kändes att äta pasta igen, men fysatan vad gott det var!
Asså skoja inte!
Efter maten gick jag och sov lite, kul värd man är men jag blev verkligen heelt slut.
Sen blev det efterrätt som också den blev supergod, och det var asgott med banan igen!
Fan vad man önskar att man inte var sjuk mer asså :(
Mätte magen innan jag gick och lade mig
15 cm mer än vanligt
Men jag behöver äta och gå upp!
Jag och pappa ska och kolla på telefon till mig nästa vecka, men han säger att det handlar om att ge och ta, jag vill ge dom en frisk dotter som dom slipper oroa sig för, men det är inte så lätt :(
Vaknade upp idag och hade ångest för pastan och bananen, inte glassen och godiset somvanligt konstigt nog :S
Så jag bröt ihop vid frukosten.
Men det slutade med att jag åt en rejäl frukost, för jag vet att nästa gång jag äter frukost är på Lördag hemma.
Jag åt både yoghurt med musli och ett knäckebröd med saltgurka jag har tjatat om, haha det var gottis :)

Kommer typ ha gått upp två kilo under helgen, men det blir nog bra, går alltid ner typ 2-3 under veckan så.
Får inte väga lite när jag är hos ästanten :( det ska ju gå åt rätt håll förfan!
Det är svårt att göra dehär ensam :(
Känner inte för att äta middag idag ju, hur ska jag klara det då?
Kul.
Vill ha mamma och pappa här :(

Nu har jag skrivit ingenting vettigt alls :S
Aja.
Jag ska skriva ihop nåt inlägg som svar till dig Jenny sen när jag är mentalt stabil igen, men det är iaf ett par nya tabletter från apoteket som är receptfria som börjar på B nånting tror jag.
Jag vet att de inte alls hjälper säkert men det känns lixom som "en trygghet" på nåt konstigt vis ändå :P

Kommentarer
Postat av: Elin

Ät. Ät så mycket du kan när du väl kan. Din kropp behöver det och din hjärna behöver det, och din ÄS behöver det så han håller käften.

Och be om hjälp de gånger du vågar. Du behöver all hjälp du kan få om du ska vinna det här. Kramar

2010-09-12 @ 13:26:07
URL: http://foreverhopeless.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Sv: Tack, vad gullig du är! ♥ Då får du gå upp några kg om du vill det :P



Jag vill så gärna att du tar dig ur den här skiten så fort du kan! Det var ju inte jättelängesedan du blev sjuk(?), du måste måste måste försöka bli frisk helhjärtat! Det blir svårare ju längre tid som går säger många. Dessutom, verkar du vara sån skön tjej och blir alltid ledsen när såna slösar bort tid på sånt här, bulimi/uns/anorexi.



KRAM!

2010-09-12 @ 18:10:36
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/
Postat av: Elin

Det är inte lätt någon gång, ingen alls. Det är därför man inte ska äta ensam. Ät alltid mellanmålen du kan äta. Ensam är det värre. Man ser ingen riktig mening med att äta då. Lättare att göra som ÄS säger.

och äs-tanter är och förblir jobbiga, men tids nog inser du att dom hjälper så mycket du kan, trots att det många blir fel också.

kram

2010-09-12 @ 21:11:21
URL: http://foreverhopeless.blogg.se/
Postat av: bitte

Hej skulle du vilja va snäll och gå in på den här länken



http://nelly.com/newProducts.asp?qNavigation=&qNavigationId=4&navName=senast-inkommet-man&genderName=klder-fr-kvinnor&query=&campaignpage=campaign_template_id_66&language_id=1&urltype=rewritten&keep=nyheter



Och rösta på den tjej det står Linda Anderson på.

Skulle bli väldigt väldigt glad ifall du vill hjälpa mig.



Kram

2010-09-12 @ 22:28:38
URL: http://www.lovemercury.se
Postat av: Anonym

Jo det är klart jag är sjuk, hahah, men grejen är att jag inte kan ta den här sjukdomen på allvar, eler livet på allvar överhuve taget så jag ser inte mig själv som sjuk även fast jag är det. Har inte haft en stabil vikt på över 2 år nu.



Alltså jag tror nästan det är grejen med scä, att så fort de ser + på vågen så är allt bra. D var nästan på grund därför jag inte gick det mer eller som du säger man orkar inte, men min kompis sa att jag borde ha sagt till dem att jag inte ville väga mig osv eller iaf veta min vikt men jag gick ju aldrig tbx men jag tkr absolut att du borde säga d! Säg liksom att du tkr d är jobbigt och bla...



Nu vet jag inte hur gammal du är men om du är över 18 år så kan INGEN låsa in dig mot din vilja...bara om det liksom är livsfarligt att du typ har ett bmi på 12 eller ngt och att du typ kmr dö, nej men alltså du fatar vad jag menar ?



Det hade jag själv ingn anning om tills jag fick reda på detta och jag gick ju bara för mina föräldrar skull, men sen sket jag idet eftersom jag kunde liksom! Tänkte mest på att andra är i större behov än mig så aa.



Men du vill väl bli frisk ? eller är det typ 50 50 ?

Så är det nog alltid men enda sättet att bli frisk på, tror jag, är att fortsätta äta! Låter sjukt men så är d, inte hetsa utan äta och liksom att man äter med trevligt sällskap osv mat ska ju fan va "kul" en sällskaps grej typ hahah!

Sen vet jag ej om du klarat att äta en "normal" måltid men när jag gjorde d första gången på länge kände jag mig så jävla stolt och på ett sätt är det så himla värt också!



Förlåt att jag skriver så sjukt mkt men när jag börjar kan jag ej sluta! :P

2010-09-13 @ 01:29:59
URL: http://abca.webblogg.se/
Postat av: Mimmi

jo det kan du!!!!! ♥

2010-09-13 @ 16:44:11
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback