Något jag aldrig känt förut

Hade sådana jävla hungerssmärtor inatt.
Jag har aldrig kännt något liknande.
Var så jävla hungrig, kunde inte koncentrera mig på någonting annat än mat
Låg och målade upp olika recept i huvet.
Hade så ont så att jag var nära att gå upp och laga mat mitt i natten
Vilket jag typ aldrig skulle få för mig, för det är typ dödsdömt för mig att äta sent på natten.
Men jag klarade mig varjefall genom natten tillslut.
Men det sjuka är ju att det var bara min andra dag utan mat, jag brukar kunna klara mig typ en hel vecka.
Vet inte vad som är med mig, jag skulle ju fan behöva äta ingenting fram till Lördag men det känns som en omöjlighet just nu :/
Sitter och dricker mängder med kaffe så att jag ska klara mig igenom dagen.
Hoppas bara inte jag svimmar i skolan, vet inte vilken tid jag är hemma men då blir det iaf lite hemmaträning, lite plugg sen biggest looser och så försöka sova i lite mer vettig tid.
Usch jag mår verkligen sämst.
Ska uppdatera er imorgon med mått och så också, kanske ska sätta på wii för att se hur mycket jag gått upp med.
Puss.

Kommentarer
Postat av: MY SECRET

Hur gammal är du och hur lång är du? Kram =)

2010-09-08 @ 15:53:18
URL: http://mysecret.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback