Jag bajsade Ana i ansiktet

Jaa det var precis vad jag gjorde igår,
Jag åt trots att jag inte var hungrig, jag åt för att man ska äta fast man inte är hungrig, kroppen behöver fyllas på.
Visserligen åt jag "anavänligt" men man måste börja nånstans.
Och ångesten Tröck jag åt sidan!
Hoppas det går lika bra idag, trots att Ana kommer bajsa mig i ansiktet idag när jag ska på vägning.
Kommer definitivt ha gått upp, det vet jag, har fan gått upp 1 cm runt varje lår under helgen :(
Men jag ska inte deppa sönder för viktuppgång, jag ska ta den och försöka vara happy.
Nu måste jag skynda iväg!

Lycka till till mig!
Puss alla fina!

Kommentarer
Postat av: h2o

sv: ja! :D

jaha då fattar jag! men ibland när man börjar äta igen så går man ju ner mer i vikt iom att förbränningen sätter igång? fast de märker nog på dina värden ifall du ätit eller inte. så för din skull hoppas jag att du har gått upp så att du får den hjälp du vill ha och behöver :)

vad duktig du var som åt igår! det är braaaa!! <3

2010-09-29 @ 09:01:45
URL: http://vatten.webblogg.se/
Postat av: josefine

You go girl! Hejjar på dig, deppa inte igen nu för det, det är inte hela världen? försöker du att bli frisk? Kram<3

2010-09-29 @ 12:28:46
URL: http://svagahjartslag.blogg.se/
Postat av: Lisa

Sv. Ja precis, nu ska vi klara det här tillsammans.

Grymt att du åt :)

Tänk på när du vägde som mest, ville du då väga 40 kg? Var det ditt mål? Antagligen inte.

De målen du hade då var friska mål.

Jag tänkte en del när jag såg på bigest loser igår, alla de där tjocka tjejerna skulle göra typ vad som helst för att få BMI 20 som jag har.

För världen tycker inte att man är tjock som underviktig eller normalviktig. Det är bara vi som tycker det.

Nu fixar vi det här, puss<3

2010-09-29 @ 13:47:24
URL: http://farfromperfect.blogg.se/
Postat av: h2o

sv: men nej :( åh vad jobbigt!

men det här är bara ett litet, litet hinder. du får inte ge upp nu. det är nu du ska sparka ner henne och fortsätta kämpa. visa att du KAN OCH VILL. visa dem att du behöver hjälp och gör allt för att visa att du kan och vill ta emot den.

sluta inte äta okej? det tar ett tag, du måste kämpa lite till och nästa gång du går dit kommer de se att du har kämpat och du kommer få hjälp. det kommer!

miljoner kramar<3

2010-09-29 @ 20:23:00
URL: http://vatten.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback