Jag åt!

Varning för osamanhängande inlägg :P


Igår åt jag
Det var gott och jag var verkligen utsvulten men fick inte plats med så mycket som jag hade planerat och velat :O Låter skumt men haha jag ville typ äta allt :/

Såhär såg väll dagen ut:
Frukost: lite yoghurt med musli
Lunch: 1/4 paket nudlar, 1 mjukmacka, 2 knäckebröd.
Middag: Nästan som pommes, men dom heter typ crisscue nånting :P Med 1/2 lammkorv och 1/2 kebabspett som inte alls är så stort, det med lite tzatsiki och pepparketchup.
Efterrätt: typ 80 g kladdkaka med två kulor glass.
Sen till kvällen: kanske 70 g vanligt godis och kanske 40 g choklad.
OCH vickningschips typ 70 g OCH ostbågar typ 80 g
Okej det var massor, MEN jag måste påpeka att mina Söndagar brukar innehålla dubbelt så mycket så....
Dessutom brukar jag ha ett stort lager med godis hemma för att kunna ta hur mycket jag vill, men det är hemma i min lägenhet så nu köpte jag bara en eller två bitar av varje som jag gillar så att jag inte skulle kunna äta mer än det, men har fortfarande halva påsen kvar?
Och jag har tyvärr fortfarande suget kvar :/
Vill äta, min kropp är fortfarande utsvulten.
Vill så mycket äta, men vågar inte, vill inte gå upp 100 kilo, känns som att jag redan gjort det efter igår :/
Trots att jag har räknat ut att jag bara låg över med ett par 100 kcal över vad jag skulle ha den dagen, och i veckan innan hade jag bara ätit för 400 kcal på hela veckan så jag hade ju kcal att ta av.
Men så kan man ju inte heller tänka :O
För jag måste ju ha gått upp minst 1 kilo på igår? visst?
Jag får inte ha någon våg så jag vet inte ens :(

Åh vad jag vill äta idag.
Vill passa på när jag är hemma hos mamma och pappa, det känns tryggt att äta här, klarar av det när jag har dom med mig känns det som.
Vill åka till pizzerian och inte tveka, bara beställa och äta och vara glad.
Sen ikväll vill jag kunna se en film med min syster och ha en godisskål och en chipsskål på bordet för att det ska vara mysigt med att träffa sin syster och kunna se en film och äta lite gott!
Jag träffar henne varannan vecka lixom :S
Hon mår väll heller inge bra över att jag mår såhär.

OCH JAG SKA JU UPP I VIKT, VARFÖR KAN JAG INTE FATTA ATT JAG BEHÖVER DET?!
Man ska inte vilja väga 40 kilo när man är 20 år, tränar och har lite muskler och är 169 lång eller är det 40 man ska väga då?
Jag tror inte det.
Men ändå vill jag dit. :(
Och jag kommer komma dit om jag inte skärper mig nu.

VAD VILL JAG?! :/ JAG BLIR LEDSEN NU!:(




Kommentarer
Postat av: Emma J

Gud vad ledsen jag blir över att du mår såhär Sandra :( <3

2010-09-27 @ 14:44:30
Postat av: h2o

sv: det är ju för att din stackars lilla magsäck har krympt :(

och du får visst äta! kolla bara på hur lite du äter, knappt någonting och enda dagen du äter är söndagar. du hör ju själv hur det låter, i princip äter du bara 1/7 dagar på en vecka. INGENTING.



och som svar på dethär inlägget: nej vännen, du kan inte ha gått upp ett kilo på en dag. kroppen klarar inte av det. det enda som kroppen kan göra på en dag är att samla på sig vätska. that's it. finns ingen chans att den kan lagra ett kg fett för du har inte ens ätit ett kg.

lita på logiken. försök tränga undan alla dåliga tankar.



och du kan må bra, det kommer den dagen du börjar äta regelbundet. det måste inte vara "normala" portioner i början, det viktigaste är att du börjar äta. jag LOVAR dig att du kommer må bättre. först kommer du må sämre för att kroppen blir chockad, men sen när det blir till din vardagliga rutin så kommer du märka själv att kroppen, hjärnan, hjärtat mår bättre och orkar mer, och du kommer vara glad och inte ha så himla mycket ångest.



våga! försök!

håller verkligen alla tummar och tår för dig. jag vill så gärna se dig lyckas och må BRA. du förtjänar ett ångestfritt liv fina, fina, fina underbara du! <3

2010-09-27 @ 16:41:34
URL: http://vatten.webblogg.se/
Postat av: Elin

Älskade vän. Köp en pizza men ät en slize bara. Du får äta. ÄS är störd, inte du. Du är människa, det är inte ÄS. Du ska må bra, inte sitta i skiten som du gör nu. Ät lite lite i taget. Men ät. Du kan. <3

Kramar

2010-09-27 @ 18:39:51
URL: http://uturanorexin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback