Igår

Kom pappa hit :)
Och jag fick äta
Första gången sen mamma lämnade mig här Måndag morgon.
Och oj vad jag åt.
Jag åt:
Digestivekex med vitlöksfärskost
Fullkornspepparkaka med brie
Salta kex med smör, (smör har jag inte ätit på hela 2010, inte ost heller iofs men:P)

Detta var middagen, sen åt jag 1 japp och en Bounti och en halv geisha kaka.
Och sen en pingvinstång och en halv ostbågepåse och några chips.
Japp, jag var asmätt sen.
Och ångesten kom på natten, men jag låg och intalade mig själv att jag behöver äta, kanske inte såndär skit men någonting, och det var det jag var sugen på så måste ju passa på när mamma eller pappa är här eftersom att jag inte kan äta ensam.

Så idag blir det ingen frukost såklart, känner mig jättefet och pluffsig, och som grädde på moset så kommer jag behöva väga mig typ imorgon hos SCÄ, men det kanske är tur det, får inte ha gått ner någonting då kanske jag inte får gå kvar här i skolan.
Så hoppas att jag ligger på samma vikt som förra gången, för då har jag ju gått ner lite eftersom att de andra är bara skit som ligger i magen just nu.
Jag vet att jag inte fick i mig mer än 2000 kcal igår och då borde jag inte gå upp, så det jag åt igår kommer vara borta om ett par dagar.
Jag behöver inte kompensera det med svält, men det gör jag ändå.
Pappa kommer nog ändå tvinga i mig något senare idag.
Och imorgon för då ska jag ut, samma sak på Lördag.
Aja vi får se hur det blir.
Vill inte leva med Ana längre ändå.
Vill vara fri
Men inte fet, undra om det går?

Tur jag köpte ett pluffsigt linne jag kan ha idag, har typ annars bara tajta tröjor och tunikor, men en dag som denna när magen står ut tre meter åt alla håll är man inte så sugen på att ha något tajt på sig.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback