Idag är det Torsdag

Vilket betyder slutredovisning med gruppen idag klockan 9, jag är inte nervös jag har inte tid för sånt när Ana gnager på i mitt huvud helatiden.
Det kommer gå bra tänker jag, samma sak ska jag tänka med dethär med att bli frisk.
Det kommer gå bra. Ellerhur?
Idag är jag jättetrött vilket brukar resultera i att jag är för lat för att göra riktig mat så jag bara tar nåt lätt, vilket brukar bli väldigt lätt.
Men jag har ju å andra sidan glass? :D
Vi får se vad det blir till kvällen, kanske blir nåt på stan tom.
You never know....
På Lördag kommer en riktig finis hit också, och fan vad jag längtat!
Nu måste jag skynda mig ut till bussen :O
Det är bara 3 grader här och jag kommer frysa ihjälp.
Puss.

Kommentarer
Postat av: h2o

sv: haha ja, man ska helt enkelt ge den vad den vill ha för den vet ju trots allt bäst :)

nä :o skumt.. jag har mac och msn på mac är inte så bra, så det kan vara något sånt.. hmm. får logga in på msn från någon annan dator, men helt klart konstigt att det inte funkar :p <3

2010-09-30 @ 10:09:30
URL: http://vatten.webblogg.se/
Postat av: Tove

Brukar också alltid sluta med att jag tar något lätt istället för mat, men jag tror det är okej sålänge man försöker äta mat så ofta man kan, allt är bättre än inget.



kämpa på <3

2010-09-30 @ 13:38:36
URL: http://flavigry.blogg.se/
Postat av: h2o

sv: ja jag la till dig istället. haha men fatta vad surt om någon har försökt lägga till mig innan så tar de det som en diss :p haha<33

2010-09-30 @ 13:43:15
URL: http://vatten.webblogg.se/
Postat av: Elin

Älskade vän, jag önskar att något kunde hjälpa, men trr inte jag kan göra underverk. Men jag vet själv hur det var att sluta skolan tidigt och jobba ikapp det sen. Det är bara du som kan bestämma det. Men, MEN, om du slutar skolan kommer du må ännu sämre den första tiden, för då får ÄS fullt spelrum, MEN för att du ska må bättre måste du gå igenom den fasen hur som helst. Nu eller senare, men det kommer. Och ja du kommer ångra dig att du slutar skolan, det kommer du göra nu på en gång. men när du blivit frisk kommer du ångra att du fortsatte skolan när du fortsatte så länge med skolan. och ändå där du är frisk och tänker så så kommer du också känna dig konstig när folk frågar om din skola och vad du gör och vad du ska göra. så det spelar ingen rol vad du väljer, du kommer bära på ångest vad du än gör. men, som sagt, frågan är ju självklart, vilket som passar dig bäst, du är inte som någon annan, din äs är inte som någon annans äs heller. det är därför äs kommer fortsätta växa bland ungdomar. eller bland människor allmänt. det är ett svårt val. och har du en vettig läkare kan det vara bra att lyssna på denna, de kan mycket, de flesta. du vet var du når mig, kram

2010-09-30 @ 15:44:10
URL: http://uturanorexin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback