Hos scä

Varit hos Scä idag
mår väll sisådär
Väger numera nästan precis 48
47,9 stannade vågen på. fast detta med kläder och ganska mitt på dagen med massor av vatten i magen, dessutom åt jag nästan en hel chipspåse igår, plus en halv ben and jerrys glass, plus lite kladdkaka plus pommes kött och bea.
Jaaa jag har hamnat i en fas då jag bara äter.
Måste passa på sålänge jag är med mina föräldrar, för får inte gå ner mer då måste jag sluta skolan och flytta hem, så det är inte värt.
50 ska jag upp till, det är vad mamma och pappa säger.
Det kommer gå fort nu sålänge jag är hemma
För jag bara äter och äter
Helt okontrollerbart
Jag blir bara sugen på fett, socker och salt, och jag äter, som att det vore min sista dag på jorden.
Men det är för att jag vet att när jag kommer upp till lägenheten igen och är ensam, då kommer det inte gå lika bra att äta och då kanske jag går ner igen.
Och det går ju inte.
När jag väger 50 då får jag skaffa gymkort,
Så jag tänker fortfarande vara smal, jag kan kanske väga 50 men då ska det bildas muskler, inte fett.
Borde inte skriva vad jag ätit idag för det är bara skit ändå
men här har ni det:
Lite tårta
1 Delicatoboll
Lite godis, kanske 7 bitar

Till middag blir det sånadär konstiga pommes, dom heter typ crossq.. nånting.
Med beasås och oxfilé
Ja jag måste lämna anorexian bakom mig
jag vill bli frisk och framförallt vill jag kunna klara mig själv och gå denhär utbildningen.
Så jag ska upp till 50 varesig jag vill eller inte.
För jag vill inte väga mer än 47 om jag verkligen måste väga såhär mycket.
Men för mamma och pappa och för utbildningen och lägenheten, då måste jag klara 50
Och 52 för ÄStanten, men jag måste börja nånstans och 50 är inte så långt bort.
Det kan jag väga imorgon till och med säkert.
Nu ska jag laga lite mat.
Puss.

Kommentarer
Postat av: M

Hur lång är du? =)

2010-09-04 @ 02:15:02
URL: http://mysecret.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback