Grape

Funderade typ hela natten vad jag skulle äta till frukost
Ville ha någonting riktigt
Det slutade med en röd grapefrukt
Haha det kommer jag ju hålla mig länge på (Y)
har föreläsning fram till tolv men ska stanna kvar sen för att plugga, både med ett grupparbete och mitt eget.
Kul eller inte.
Sen ska jag handla mat inför imorgon sen hem och fixa.
Har ingen aning om vad jag ska äta ikväll, borde äta annat än soppa, men det lär nog bli det ändå .__.
Nu har jag superbråttom!
Ta hand om er!
Puss

Kommentarer
Postat av: h2o

sv: men åh vad fint! de skulle liksom kunna säga "eh, det är bara att äta, skärp dig!" som så många andra gör. men du ska inte känna så för du är deras allt, och du behöver dem just nu, om några år kommer de kanske behöva dig och då får du ge tillbaka ;) man ska aldrig ha dåligt samvete för att man är sjuk (hur svårt det än är) för det är ingenting du har någon kontroll över.

usch, man glömmer lätt bort att ens handlingar har konsekvenser och inte bara för en själv :/ men så länge man har fina vänner och en stöttande familj klarar man det. jag tror på dig iallafall. hoppas du får en underbar dag <3

2010-09-10 @ 07:46:12
URL: http://vatten.webblogg.se/
Postat av: MY SECRET

Jasså? :P Jag kan inte hetsa när någon annan är med. Jag känner mig så smutsig. Och eftersom att jag måste spy varje gång så måste jag ju vara själv :P

2010-09-10 @ 13:52:05
URL: http://mysecret.bubbleroom.se
Postat av: MY SECRET

Ja jag förstår.. Det är så himla jobbigt med allt som har med maten att göra. Om jag har ätit något så kan jag få panik och stänga inte mig utan att visa mig för någon för att jag tror att alla ska tycka att jag ser jättefet ut hehe :P

Har du någon kompis eller så som du kan prata med om hur du känner?



Kram

2010-09-10 @ 16:20:11
URL: http://mysecret.bubbleroom.se
Postat av: danni

vad blevdet för middag? :)

2010-09-24 @ 07:52:00
URL: http://fuckyeahskinnybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback