DÖDÖDÖDÖ

Jag ställde mig på vågen nyss.
Inte någonting hade ändrats sen förra Torsdagen typ, -400 gram bara.
Fast borde väll egentligen vara glad med tanke på allt jag åt förra helgen, både fredag, lördag och söndag.
Men det är inget liv att äta på helgerna och svälta i veckan.
Jag hatar dethär :(
Och jag är 1,5 kilo från det "mål" jag satt för att få åka hem, jag är så äcklig så jag har bestämt mig att jag inte får åka hem förens jag väger detta.
Jag som vill åka hem Söndag, men de lär ju inte gå, men ska till läkarn Måndag så jag måste åka hem :O
1,5 kilo på tre dagar?
Går det ens?
Jag vet inte :( Men har inte gjort Nr.2 på typ en vecka så de borde hjälpa lite sen också.
Är kluven just nu...
Vill ner mer mer mer, snabbare!
400 gram på en vecka, det suger apkuk.
fan.
Nu ska jag dricka mitt kaffe sen ska jag till skolan, hoppas man klarar hela dagen, är rätt så yr vid dethär laget.
Hoppas jag klarar mig ifrån hets ikväll också, det är så förbannat nära nu, jag känner det ändå ut i tårna.
Kan inte tänka på annat än choklad, chips, godis och glass :O
BAAJS.

Hoppas ni får en finare Torsdag än vad jag kommer få (Y)
Puss!

Kommentarer
Postat av: Elin

Det kommer ta tid, det kommer inte bli lätt, men det första steget är att vilja. Tillsammans, <3

2010-09-23 @ 11:29:29
URL: http://foreverhopeless.blogg.se/
Postat av: caroline

tävling på min blogg

vinsten är en bloggsvar invite

jag har en på min blogg, super skoj tävla du med =)

2010-09-23 @ 14:47:16
URL: http://ledsenflikkastankar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejsan!



Vad tycker bloggvärlden om piercingar? Och vad tycker du?

Är det snyggt att ha piercingar eller är det fult?

tyck till, nu vill jag höra folks åsikter!

2010-09-23 @ 19:40:10
URL: http://robinhoods.se
Postat av: Anonym

Psyket är fan det viktigaste att få hjälp med FÖRST tkr jag, för är man frisk i huvet fattar man ju sen vad man utsätter sig själv med osv.



Jag hoppas du kan kämpa emot så mkt det bara går, det är så jävla svårt men det känns så jäklA UNDERBART att kunna äta en måltid och verkligen njuta även fast man kanske har en smula ångest sen efter. men det går väl bort med tiden antar jag, jag vet inte hahaha eftersom jag aldrig själv blev 100 % "frisk" så att säga :( !



Själv så har jag HEEEEEEEEELT tappat min självkontroll jag tror d blir så med tiden också... herregud helt sjukt hahah jaja.



Kram ta hand om dig <3

2010-09-24 @ 10:34:31
URL: http://abca.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback