Anonym fråga.

Har du vägt 81 kg från början?:o
Oj , hur har du gjort för att gå ner så mycket? Vart fick du din motivation ifrån..
Har du före-efter bilder? <3

Svar:
Ja jag har vägt 81 kilo, för ca: 13 månader sen.
Jag började med att köra en såkållad juicefasta då jag bara drack olika frukt och grönsaksjuicer i en vecka, gick ner mina första 7 kilo då.
Skulle vara nöjd vid 68 hade jag tänkt men det gick alldeles för fort dit.
Sen körde jag en till diet, kålsoppa, i en vecka.
Denna gick jag bara ner tre kilo på.
I början stod jag emot allt förutom mat, jag åt all mat men inget godis, chips eller läsk eller så.
Detta höll jag i typ 3 månader.Fattar inte att jag klarade de då, klarar ju inte ens 3 dagar nu :P
Men jag blev "sjuk" på riktigt den 14e Februari iår, då jag gjorde slut med min pojkvän och spenderade all ledig tid på gymmet.
Typ 20 timmar i veckan.
Och jag åt allt mindre och mindre och blev peppad av att se kilona ramla av.
Bestämde mig att vara nöjd vid 55 där jag var i typ April tror jag.
Men sen ville jag under 50, och nu under 40.
Det blev en ond spiral och nu är varenda måltid en kamp.
Jag går upp ibland litegrann och det är bra enligt SCÄ men sen kämpar jag för att ta mig ner igen.
Vill inte bli tjock, bara frisk, men jag tror inte man kan blanda dedär två.
Motivationen kom av viktnedgången och min envishet, och anorexia är en envis sjukdom så det är den som har gjort att jag hållit mig nere och bara gått upp ett par kilo lite då och då.
Har testat många gånger att banta men aldrig lyckats.
Nu har jag snart bantat bort halva mig och jag vill inte sluta :/
Önskar inte att någon skulle börja banta,
Alla är fina som dom är!
Jag har tappat bort mig själv, jag är inte Sandra längre, jag är bara sjuk.
Det är inte någon jag vill vara som jag är nu.
Jag skulle hellre vara kvar på 81 och vara lycklig och mig själv än här där jag är nu.
För jag är långt ifrån lycklig nu.
Jag har tyvärr inga bilder från innan.
Men jag ska lägga upp några bilder hur jag ser ut nu.
Om ett par dagar kanske.
Nu måste jag kila till skolan.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Elin

Nu har jag läst alla inlägg. Och förstår som du skrev, att du är på väg neråt: Men det är nu det gäller, det är nu du inte ska svälta, utan äta. Ät, ät. Det är utan mat du kommer må som sämst.

Mår lika skit som du. Är väl på väg ner jag också. Skrivit matschema. Så korlkat för jag vet att äs kommer säga att "nu när du skrivit är det väl karlt att du måste kämpa, du har ju ett mål med att räkna och skriva och tänka på det". Så sjukt dumt. Sjukt. Vi är sjuka. Det är det vi vill ifrån.

kram

2010-09-09 @ 11:54:19
URL: http://foreverhopeless.blogg.se/
Postat av: MY SECRET

Okej =) Jag är 18 och 179 cm lång men jag vill helst inte dela med mig av min vikt just nu.. :/

Kram

2010-09-09 @ 15:31:22
URL: http://mysecret.bubbleroom.se
Postat av: amanda

Shit, du är en stor insperation!! Hoppas du inte tar det illa! många kramar

stay strong <3

2010-09-09 @ 20:33:49
URL: http://somedaythin.blogg.se/
Postat av: h2o

åh :/ blir så himla ledsen av att läsa dethär. du hör ju själv hur det låter "nu har jag bantat bort halva mig". fina du, förstår att det är svårt, men kämpa, gör allt för att bli lycklig, du förtjänar att vara det och du vet själv att du inte kommer bli det för att du går ner ytterligare 5 kg. det kommer inifrån. ta hand om dig<3

2010-09-09 @ 21:55:22
URL: http://vatten.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback