45,7

Det betyder att jag faktiskt har gått ner.
Och att jag väger mindre än vad jag gjorde när jag började på SCÄ,
Hon kommer inte bli glad på mig.
Är jag glad då?
Vet ej, känns som att nu har jag marginal :S
Senast jag var hos henne vägde jag två kilo mer
Jag kan alltså gå upp två kilo tills jag ska dit med andra ord,
Men jag vill ner två kilo
Avbröt fastan nys iaf.
Jag klarade inte av någonting längre och har varit vaken i hungerssmärtor hela denna natt också.
Inte så kul alls.
Sitter och äter lite yoghurt med kanel, 35 kcal.
Tänkte ta en bara actimel men jag har skola mellan 9 och 17 idag så det kändes inte som en så bright idé.
Kanske kör på fasta imorgon men får se.
Vill så gärna ligga på typ 44,9 på Lördag, så att jag kan äta normalt då mamma är här men får se, det är typ 1 kilo kvar dit, känns liiite omöjligt.

Här är mina mått varjefall:
Överarm: 20,5 som förra gången.
Bröst: 72 (-3 cm)
Midja(mäter precis under naveln) 55,5 (-1,5)
Under byst: 69 (-1cm)
Rumpa: 79, samma som förra gången.
Lår, fetaste: 44, samma som förra gången.
Handled: 13 Också samma som förra gången.

Inte nöjd här alls :(
Puss!

Kommentarer
Postat av: Anotherana

Oj vilken smal midja! Jag vågar inte ens mäta min midja nu efter all hets jag haft... :(

2010-09-09 @ 08:39:38
URL: http://anotherana.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback