Trumvirvell :D mål nummer två check!

Var fortfarande så mätt efter frukosten när de var dax för mellis nyss, började argumentera med mamma om att slippa och vänta till lunchen istället, och mamma den dummisen sade okej!
Då sade jag: Men nej mamma såhär får vi inte göra! inte fuska!
Men eftersom att jag var så mätt, så orkade jag inte ta knäckemackor och hade för ont i magen för sötmellis, dessutom vågar jag inte de riktigt än, så de blev lite mesmellis kanske men kolla här:

Två stora pepparkakor med brieost på! Det är godkänt iaf va? (A)

Under ser ni mitt fina matschema jag ska fylla i också, det är många som sett ett sånt förut va?;D
Nu ska jag ligga här på soffan och spricka lite typ.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Cilla

Sv: Jo jag går hos dietist 1 gång i månaden. Fast har bara träffat henne 1 gång än så länge då jag skrev ut näringsdrycker och hon räknade lite på hur mycket och ofta jag ska äta.

Precis, äter frukost, ND, lunch, mellis, middag och kvällsfika. Är rätt otroligt att jag ätit typ 5-6 mål mat hela sommaren som varit relativt normala portioner, visst ibland har man ju fuskat och snålat, men har inte gått upp något i vikt än :( tar s å sjukt lång tid :/

Kram på dig <3

2010-11-19 @ 11:24:02
URL: http://bloodysabbath.blogg.se/
Postat av: Cilla

Sv: Jag tar 2 st, en på förmiddagen och en till mackorna på kvällsfikat. Har inte vägt mig nu på ett tag men senaste hade jag gått ner 1,5 kg trots att jag ätit som jag skulle och inte kräkts eller något :O Jag äter 2 mackor till frukost och mjölk, är ingen frukost människa så orkar ite mer än så :P Sen vanlig lunchportion, risifrutti/drickyoghurt till mellis, vanligmiddag och mackor och ND på kvällen :) Och enligt dietisten så fyller jag ut mitt kaloriintag men har förmodligen slitet ut min köldkörtel och ämnesomsättning ganska rejält är jag rädd för :/

2010-11-19 @ 11:36:53
URL: http://bloodysabbath.blogg.se/
Postat av: minna

tack snälla, det är ju inte samma sak med nätet, men det hjälper faktiskt mig mycket att läsa din blogg och hur du kämpar och gör framsteg. det ger mig hopp om att jag också kan klara det.

hittade inte listan, du kan ju be Dragana om en nästa gång. men om man inte orkar äta så mycket är digestivekex med pålägg en bra grej, 2 el 3 st. el kanelbulle, smoothie, risifrutti (men det gillade du väl inte?). och givetvis choklad haha :) pepparkakorna såg goda ut! har aldrig testat den kombon men har hört att många kör på det.

så DUMT av din mamma att säga att du inte behövde! och så galet STARKT av dig att göra det ändå! du fick liksom den perfekta ursäkten att smita, och så gjorde du inte det utan tog ansvar för dig själv. asbra! men du får prata med din mamma om att det inte är okej att säga så där.

2010-11-19 @ 13:27:53
URL: http://krossaanorexin.blogaholic.se
Postat av: L

Hej! Skulle inte du kunna lägga ut ditt matschema? Är det från scä? Eller varifrån? Är det ett schema som man går upp till sin idealvikt och sedan stannar där med samma matintag eller? :D



vore väldigt tacksam gör svar! kram Louisa

2010-11-19 @ 21:12:41
Postat av: Anonym

ost är jättegott.

2010-12-02 @ 14:23:30
URL: http://fuckyeahskinnybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback