Traditionen är bryten!

Hej hopp alla fina!
Vet ni vad jag gjorde nyss?:O:O
Ni kommer inte tro era öron!

Jag åt flingor!! i yoghurten istället för musli! Och jag måste erkänna att jag var fett nervös innan, men jissus det var gott ju :D Det var några av ICAS flingor som hette special och hade jorgubbar och yoghurt i sig:)
Yoghurt bitarna smakade godis:)
Mums!


Gott va?:D

Nu har jag massa bråttom!
Släktkalas nästa! Ge mig styrka! Jag är jättenervös men de ska gå bra!
Om de inte finns någe bra att äta där blire kebabrulle ikväll om jag vågar vara så modig (A)
Lovar bättre uppdatering ikväll mina söta!

Såhär ser jag ut idag!, har klänning haha .__.

Haha ser ut som en riktig tjockis, aja.

See you later darliiiings<3

Kommentarer
Postat av: h2o

sv: hihi :D:D bra! :D

åh låter gött! duktig du var :D

och hur snygg? inte så värst....

haha skoja :D SKITSNYGG TJEJ WOHO :D PUSS nu åker jag. hörs senare finaste hjärtat

2010-11-06 @ 12:17:50
URL: http://vatten.webblogg.se/
Postat av: ebba

SANDRA! Om du inte slutar att säga att du ser ut som en tjockis snart så dödar jag dig. Så sluta med det, okej?! Det låter faktiskt oerhört anorektiskt! FÖrresten är du världens finaste som vanligt, supersnygg klänning!

Yummie, yummie goda flingor och russin. Men jag ser varken yoghurtbitarna eller jordgubbarna? :P Du borde nog köpa dig en större skål ;) Så att du får plats med mer mat!!

Japp, ångesten är en fucking jävla känsla och jag är så arg på den idag. Så idag trotsas den genom att äta massor. Känner mig så trött och värdelös. Men jag sitter här och skäller på mina tankar. Tänk om någon hör mig. De måste tro att jag är knäpp som sitter och skäller på mig själv.

Underbara Sandra, det är bra att du tänker så. Men det tar tid! Det går inte på ett kick att komma upp i normalportioner. Vi måste börja planera för att det verkligen ska bli så. Inte bara säga, utan göra också. Förstår du?



Klyftpotatis är inte så där värst jättegott tycker jag. De är godare om man gör dem själv, men det hann jag inte med. Då föredrar jag faktiskt pommes hellre! Ja jag måste fasiken ha tagit rätt många framsteg denna veckan. Har ju ändrat mig massor. Men det är för att jag inser att ja verkligen inte orkar ha det här livet snart. Jag kommer dö om jag fortsätter leva så här.

Och jag läste vad du skrev till Emelie, om att låta någon annan provsmaka först. Det kan man ju inte heller göra :P Smaken är som baken = DELAD! Det någon annan tycker är äckligt kanske du tycker är jättegott. Man kan faktiskt smaka en liten bit utan att dö. Jag lovar!

Jag tror inte att jag har ätit de flingorna du köpte nej :P Jag har nog bara smakat på jordgubbarna där i :P Jag äter mest kuddar och frostflakes, eller gjorde det när jag var frisk. Nu har jag ju kört på dom där nestles hur länge som helst.

Det är bra att du försöker med risifruttin. Men du måste ha en backup plan ifall du inte tycker om den. LOVA?! Isf får du ta en smörgås. Inget daltande, då blir man aldrig frisk. Man måste vara hård som en get. Du kan inte vara stolt för att du "vågade" smaka på den. Du kan däremot vara stolt om du vågar äta upp hela! Och du kan vara stolt om du smakar, inte gillar den och äter något annat. Förstår du underbara vän? Jag var helt såld på de där felix risgrynsgrötskorvarna ett tag = 500 gram. När jag praktiserade på Willys, som jag gjorde ett helt år två dagar i veckan så åt jag en sådan korv till lunch två dagar i veckan i ett år. Vet du hur mätt jag blev på en skala? :P Jag rullade fram, tänk 500 gram gröt! Och det var min LUNCH! Idag hade man väl inte ens klarat att äta en fjärdedel av den på hela dagen. Fattar du hur sjukt det är?



Ja men träna på att äta pålägget då? :) Då kan du när du äter din frukost ta en kalkonbit till? Det ä väl inte så farligt!! haha, tre mackor? hmm.. Fick man ha massa pålägg på då med? Som en halv burk jordgubbssylt och kräftost och bullar och dammsugare? Skulle inte tro det va :P Det är lite hetsvarning på det, som vanligt. GASCH, jag blir så arg!! Men nej :D Jag blandade inte allt på en och samma macka. Det låter faktiskt äckligt till och med för mig.

Jag har aldrig varit något fan av dammsugare heller innan jag blev sjuk. Men sedan jag blev sjuk äter jag allt. Det finns inte något jag inte gillar tror jag. Det där inuti dammsugaren hatade jag. Marsipanen runt om är delicious. Men nu kan jag sätta i mig ett storpack utan problem, bara sju liter ångest.

Och se för sjutton till att ät på släktkalaset nu, annars blir jag arg, besviken och ledsen:( Så gör mig inte besviken!!

Ja, vad har du för planer nästa vecka? =) Tell me, tell me! Mycket på stan? Om du ska äta ute kan du faktiskt äta pasta ute någon dag. Så den efterlängtade Tysklandsresan är på G nu? Gud vad kul!!

Men Sandra, varför har du en bild på kylen av det? Det tycker jag faktiskt inte låter alls bra:S Det låter ju som att du vill ha den där för att INTE äta. För att verkligen stå emot att inte äta. Jag gillar inte det :( Du ska ju ha som mig, pepp FÖR att äta!! Inte tvärtom. Jag har skrivit"Du får" på. För det är ju precis vad vi ska. Vi ska äta! Inte försöka stå emot. Så nu tycker jag att du går och tar ner och skriver pepp istället. För din egen skull!

Japp jag ser fram emot att se bilder från kalaset sedan och information om hur det var. Hoppas din farmor är snäll =)

Vad såg ni för film? Vad var det för tatuering? Bor han ihop med sin kompis eller? Så klart att du ska spela lite svårflirtad ;) Hör av dig när han har hört av sig, för det lär han ju göra!! Hör han inte av sig är han en idiot och inte värd att slösa tankar på :) Men det vet du ju redan.

Smörgåstårta är ju hur jävla gott som helst! Det är jag förbannat bra på att hetsa. Usch på mig. Hoppas verkligen att du vågar dig på att smaka på tårtan på kalaset, annars gör du mig besviken men det vet du ju!! Du har ju varit kass på att äta godsaker denna veckan! Just det, på torsdag var det tårta också ja =) Idag är det ju gustav adolfsdagen då ska man äta sån där bakelse. Fast ja, tror jag hoppar det ;) Ja tårta är det bästa som finns. Men det är inte kul, för jag äter ju alltid minst fyra bitar. Det är faktiskt inte kul.

Jag ska nog ge min pappa biljetter till någonting som vi kan åka på. Vet inte riktigt än, ska kolla upp om det finns något bra.

JA Idag ska du gödas. Ikväll när du lägger dig ska du fan ha liiiite ångest iaf. Men du ska känna dig stolt för att du ätit! Kebabrulle ska du sjöen äta hela. OCH chips!!

haha :D Jag köper det som är billigast ;) Kanske inte riktigt på allt men om jag handlar själv så köper jag det billigaste.

VI får se om jag ska äta criscuts idag, det beror på fröken Sandra! Gör mig stolt så gör jag dig stolt ;) Men du? Försök att nå 55 igen då?! Du säger ju själv att du kände dig supersnygg då!! Känner du dig supersnygg idag? NEJ, just det!! Jag lovar att vi ENBART kommer må bättre av att gå upp ett par kilo även fast det känns nästintill omöjligt.

Idag har jag en riktig slappardag, mår inte så bra. Men jag ska rycka upp mig och spotta i nävarna. För jag ger fan inte upp! Men promenad ska jag ta i eftermiddag för det förtjänar jag. För jag har verkligen ätit ordentligt det senaste. Ska pallra mig iväg och köpa några kaneläpplen också. Sedan blir det tidig sänggång :) Längtar riktigt ;) Sitta och läsa lite bloggar :D Det är kul tycker jag. Så jag hoppas du är inne ikväll!



Jag älskar också verkligen att klä upp mig. Men jag har inte så mkt att klä upp mig i längre. Har typ inte köpt en enda klänning sen jag blev sjuk för jag är så rädd att inte komma i de sedan. För jag vill ju verkligen gå upp. Men jag har typ två-tre som passar och då känner man sig så fin så :) Men jag hatar att frysa och det gör jag i klänning!



Hoppas du kämpar på bra nu och att jag får en lång kommentar som får mig riktigt glad och som får mig att kämpa vidare :) När jag läser att du äter godis så kan jag äta ännu mer ;)



PUSSAR OCH KRAMAR TILL DEN ABSOLUT BÄSTA <3

2010-11-06 @ 13:54:17
URL: http://ebbsillon.blogg.se/
Postat av: Emelie

Släktkalas = lätt som en plätt! Klarar du pasta och naturgodis, klarar du väl allt?



Och flingorna - bra jobbat! Att bryta rutiner är ett av det svåraste, och det gjorde du nyss! Starkt kämpat :D

2010-11-06 @ 14:04:15
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: Maja

Det kommer gå jättebra gumman, du har ju fixat så mycket bra saker redan, släktkalaset kommer gå som smort! :D

Jättebra att du testade op något nytt också :D <3

Och du var riktigt fin i den klänningen,

Puss<3

2010-11-06 @ 14:55:56
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/
Postat av: Petra

Jaa, det är så tråkigt att vara hemma och samtidigt gör det att man tänker mer! När jag är med kompisar glömmer jag allt som har med ätstörning att göra och man är bara sig själv. Åh gud så läsktigt med tårta OCH kebabrulle, men det är underbart gott med båda och det förtjänar du :D själv ska jag kanske utmana mig med naturgodis, eller glass ikväll, det får jag se vilket av dom jag väljer! kramar<3

2010-11-06 @ 15:32:42
URL: http://rremember.blogg.se/
Postat av: Emilie

Kalaset kommer gå finfint! Du har ju gjort enorma framsteg på senaste tiden! Assnygg klänning föresten! ;D

2010-11-06 @ 15:42:44
URL: http://esengenbjerg.wordpress.com
Postat av: caroline

tycker du e grymt duktig!!!

Go girl

2010-11-06 @ 17:50:00
URL: http://ledsenflikkastankar.blogg.se/
Postat av: petriiiis

gud vad fin klänning! ;D

wiiie, kalaset kommer gå fint gumman.

du är ju grym. bryter tradiationer hit å dit ju :)

hoppas din kväll blev bra och jag hoppas verkligen du smakade på tårtan! PUss på dig!

2010-11-06 @ 21:27:38
URL: http://trueanolife.devote.se
Postat av: Cilla

Jätte bra av dig att utmana dig själv så pass mycket som du gör :) Blir glad i hjärtat av att läsa allt bra du gör, du kämpar så jävla bra :D <3

2010-11-06 @ 23:22:58
URL: http://bloodysabbath.blogg.se/
Postat av: Elin

Men tjejen! Du är inte tjock. Du väger inte i närheten av 50 kg, hur hälsosamt och tjockt är det?nej precis = du är INTE tjock eller fet. kebabrulle låter perfekt!!

kramar

2010-11-06 @ 23:44:26
URL: http://uturanorexin.blogg.se/
Postat av: ebba

Sandris, jag svarar på din kommentar om ett par timmar. Måste iväg en sväng nu. Jag är på väg att ge upp nu känner jag med. FYFAN jävla goooodis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 1 kg idag med. Och då menar jag 500 gram lösgodis + 500 gram lösgodis. Jag vill bara ge upp :( Varför äter jag så mkt när ingen annan gör det :( Jag får ont i huvudet av att tänka på hur äcklig jag känner mig. Men som sagt, ät på! Ta de där sex målen. För mig <3

Som sagt, kika in om ett par timmar så ska jag ha svarat. KÄRLEK <3

2010-11-07 @ 15:48:29
URL: http://ebbsillon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback