Tjollahoppsan hejsan

Nu ska jag snart äta middag, hihi japp de ska jag.
Har badat också, fixat massor, rakat benen, smörjt benen, filat fossingarna, målat naglarna, smörjt hela kroppen med olika krämer, borstat håret?! hihih aa jag är rätt fräsch nu, eller känner mig rätt fräsch iaf^^
Sen vet jag inte vad som händer ikväll, om jag ska iväg måste jag såfall ta bussen? och undra om ens bussen går?
Hahah här ute på landet går dom inte så bra när det är "snökaos"
Jag kan inte komma på mycket mer att säga just nu, jag är helt tom på saker att säga.
De va ovanligt:P
Men jag looooovar att skriva när jag kommer på nåt fint att säga!
Ni är söta hela bunten!
Puss!

Kommentarer
Postat av: emma

MEN HEJ SUPERSANDRA! :D

Vad glad jag blev när jag gick in på din blogg, har inte varit här på några dagar och så ser jag hur otroligt grym du är i en massa inlägg, WOHOO! :D

Jag blir så glad för din skull sötis. Den där middagen med kött och pommes såg asgod ut, hoppas den smakade lika gott som den såg ut?

hihi smart med chipsen, det funkar ju alltid att blanda om man inte kan bestämma sig för vilken smak. ;)



Och du, jag förstår att det kändes jobbigt med vikten. Jag vet hur det känns eftersom jag också håller på med en viktuppgång.

MEN du är ju så jävla bra, jag blev faktiskt peppad av ditt inlägg för det är klart det är bra att vikten pekar uppåt?!

Liksom varför skulle människor orka bry sig om att tjata om att vi ska upp i vikt, hjälpa oss med maten osv om det inte VAR bra? Det vore ju slöseri med tid.

hihi nej nu kör vi eller vad säger du Sandra, mat & viktuppgång = BRA!!! Även om det kan kännas tvärtom ibland, men de tankarna ska vi inte lyssna på ett dugg för de snackar bara shiiiiit. :)



Vad mysigt det lät med badet och måla naglarna osv.

Och omg.. snökaoset.. inga kommentarer! Blåste nästan iväg när jag skulle gå hem från skolan haha.



Min helg var helt okej, inte den roligaste direkt haha men skön ändå! :)



Hur ser din vecka ut, händer det något kul? :)



massor av kramar på dig sötnos! :)<33

2010-11-09 @ 19:51:27
URL: http://demilune.blogg.se/
Postat av: Emli

Oooh, mysig ego-dag. Det är bra, tycker jag, flera sådana åt folket! :>



Hur långt har du till civilisationen egentligen?

2010-11-09 @ 20:21:15
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: Petra

Oh ja vi förtjänar all mat vi kan få, och mat är gott så varför ska man inte få äta allt gott? Mina vänner som är normalviktiga äter allt och dom är riktigt snygga så vi borde veta att vi kan äta allt och fortfarande vara drop dead gorgeous ;)

Jaa och tänk vad underbart att vakna upp en dag utan att känna ångest över vad man ska äta, hur man ska förbränna det och hur mycket kcal man ska unna sig under dagen utan bara äta saker för att det är gott? Mot ett friskare liv :D!

Pusss!

2010-11-09 @ 20:42:23
URL: http://rremember.blogg.se/
Postat av: Cilla

Har blivit snökaos här också. Somnade med en bar backe där det halvgröna gräset fortfarande syntes men vaknade med ca 1 dm snö :O Galet.

2010-11-10 @ 08:36:26
URL: http://bloodysabbath.blogg.se/
Postat av: Emilie

Låter som att du haft ett riktigt spa hemma. Härligt! :D

2010-11-10 @ 13:55:49
URL: http://esengenbjerg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback