SMUL!

Vet ni!!!
Jag har VÄRLDENS PROBLEM!
nu i veckan som varit, då har jag varit i affären två gånger och letat och letat efter min Musli<3!
Men nej! dom har bara haft den äckliga sorten med jordgubbe/blåbär och inte min med äpple och mandel!:(
Så nu har jag fått äta den äckliga ett tag,
Men så var det dax att köpa ny, men jag HITTAR INTE MIN ÄPPLE OCH MANDEL:'(
Och nu är det bara smul kvar i bunken, jag hatar smul:(
Så pappa har heltenkelt inget val än att åka med mig till affären idag, och så får vi be till gud att dom har den! annars kommer jag lägga mig på golvet i affären och slå med händerna som ett litet barn japp :)

Smul smakar damm, jag gillar inte damm :(
Så nu längtar jag till affären! ska kolla efter gottis också!
Är jefla sugen på nåt men vet inte vad! Musli, musli, musli cirkulerar i mitt huve bara xd

En chokladtomte kanske?:O det finns ju i affärerna nu ju:D
JUUUUUUUUUL JUUUUUUUUUL STRÅÅÅÅÅÅÅÅÅLANDE JUUUUUUUUL! :D
Japp! jag är nog lite pepp nu! vet ni varför?:D Det är denhär sötingen som fått mig på detta humör hihih :D
Detdär är en riktig superkvinna det! :D

Håller ni tummar och tår för mig nu att jag hittar min musli? annars kommer jag ju dö ju?:O
Och de vill ni väll inte ?:(
Tänkte väll de! :D

Jag har köpt nya chips tills i helgen också, dom verkar goda och lite lyxiga sådär, titta!:


Ellerhur ser dom goda ut?:D

Men rena rama rånet:O fan 20 spänn för 90 gram! de kan man ju få 300 gram för annars:O
Säkert bara för att dom är dyrare, så kommer de säkert bli mina nya favvosar höhö!
Tur att man har mamma och pappa som betalar till mig (A)
Jag berättar sen hur dom var ;D om jag nu äter dom idag eller imorgon :P

Nu tänkte jag sluta vara äcklig och hoppa in i duschen istället ;D
Pusss!

Kommentarer
Postat av: minna

håller tummarna för att du hittar din musli! Ni får väl åka runt tills ni hittar den...

Hur var choklade igår? Vilken var godast?

2010-11-13 @ 13:07:18
URL: http://krossaanorexin.blogaholic.se
Postat av: Helena

SV: Viket sammanträffande, yoghurtkokostopp är mina favoriter!:P Så det blev några såna plus chokladkokostoppar och cashewnötter, mandlar och hasselnötter i yoghurt och choklad!:p Jordnötstopp i yoghurt lät ju jättegott också, orättvist att dem inte har det i vår affär!:(

Jag ska inte göra nåt spc i dag, bara tråk-nödvändiga saker...



Eller hur är det inte gott när det bara är smulor kvar av muslin, stora bitar ska det vara! Jag hoppas du hittar din musli!:) Och även något gottis, blev det nån chokladtomte?:P

puss<3

2010-11-13 @ 13:10:18
URL: http://cocconut.webblogg.se/
Postat av: Emelie

Hahah, dagens anorexiproblem! MÜSLIII!

Jag hoppas också du hittar den, vem vill äta smul?



Aww, vad du är söt! Du får mig att le när du skriver att jag kan peppa, tack! Min lunch (smörgåsaaaar) var för övrigt galet nomnom! Hur gick det för dig?



Hahaha, jag hoppas nästan du inte gillar dem, så dina föräldrar kan köpa riktigt fina julklappar till dig istället för att lägga allt på urdyra chips, haha! Sådan tur att du har en sådan skattkista att du ALLTID har något att mumsa på :D

2010-11-13 @ 13:29:32
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: Petra

Ja det har jag med, och typ beasås, nötter, ost, osv. allt med hög fetthalt är väldigt laddat för mig :( Nej, det ska jag inte göra! men ibland tänker jag "nu pressar jag i mig *** kcal" och så ska man inte tänka :(

Nej det är inte överätning, snarare underätning haha ;) jaa, jag förstår, men det bästa är nog att köpa en viss antal mängd godis så att man inte har massa liggandes hemma för det leder nog inte överätning! och sen får man bara äta det man har köpt, och då ska det ju itne vara för lite, men en rimlig och normal mängd :) exakt så hade jag förut, men jag lovar dig genom att äta ordentligt med mat orkar man inte äta massa annat och då blir det inte att man hetsar utan äter lagom mängd!



Åhhhh hur kan man inte gilla glass? :O fast chokladglass är äckligt, men glass är så underbart och blir som en smakorgasm i munnen när den smälter (A) men du kan ju smaka lite, för jag tror inte du kommer ångra dig ;) jag åt caramel chew chew, riktigt gotti!

Men nej sluta, du är verkligen inte fet! Fet kan man kalla sig när man är sjukligt överviktig och jag lovar dig om du går upp några kilon kommer du förstå att allt sitter inte i vikten, utan det är personligheten som är det viktiga i livet! Fast jag har själv inte förstått det, men jag försöker intala mig det när det känns jobbigt :)

Vad händer ikväll då?

Detsamma sötnos!

pussss

2010-11-13 @ 15:24:20
URL: http://rremember.blogg.se/
Postat av: nathalie

vilken godis blogg =) Har också funderat på att testa dom.. men chips är ju så gott tråkigt att dom bara fyller halva påsen :P

2010-11-16 @ 14:36:49
URL: http://nathsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback