SMÖRgås?! smörGÅS?! SMÖRADGÅS!

Usch! Det är ett ord jag inte tål verkligen, SMÖRGÅS!
Min behandlare tjatar om smörgåsar hit och smörgåsar dit, innan du går och lägger dig med två skivor ost.
Jag gillar inte ens ost! Bajs.
Kom precis från sjukgymnasten, fick lite avslappningsövningar och sådär, inte för att jag tror att dom kommer hjälpa någe värst men...
Nu är det bara till att vara hemma en liten stund, duscha och fixa, äta lunch och sen dra igen.
Idag är det föreläsning om maten på SCÄ.
Och sen händer inte så mycket mer idag, ska typ äta gooood linssoppa ikväll :)
Imorgon ska jag typ träffa en vän, om jag vågar.
Och imorgon mina vänner, då är det pasta som gäller!:O:O:O
På Lördag är det de fruktade släktkalaset :O
Jaa ni ser ju vad läskiga saker jag har framför mig ;P

Jag mår inte så bra idag heller i övrigt, det är lixom inte ångest det handlar om ens tror jag:/
Det är bara det att jag är så himla urless på hela mitt tillstånd och mående, och det känns som att ingen orkar ens bry sig om mig och min sjukdom längre, pappa säger ingenting, syster säger ingenting, och mamma hon försöker och försöker, men jag kan inte rycka upp mig och bli glad bara, känner mig så hopplös lixom...

Nä nu måste jag skynda mig att först svara på era kommentarer och sen dra mot duschen och viiiiidare!!
Puss.

Kommentarer
Postat av: Elin

Varför är det så mellan er?

Det är bra. Hyperstresad. själ`v?

kram

2010-11-04 @ 13:15:49
Postat av: ebba

Hej goding, baby, darling! hihi. jag blir så glad bara jag tänker på dig! Gaaaah you make me happy så please kan du inte också vara lite happy? Jag blir ledsen när du inte är glad. Smörgås är INTE farligt. Det har jag ju bevisat. Det är faktiskt väldigt gott, men jag håller med dig. Det är sjuuuukt ångest. Min pappa äter typ fyra smörgåsar till frukost och lika många till kvällsmat. Han är en smörgåsätare. Hur svårt kan det vara egentligen? Kan du inte börja försöka äta en smörgås på kvällen iaf? TIll soppan idag, om du nu ska äta den anorektiska maten :P Så MÅSTE du faktiskt äta en smörgås till. Okej?! Du vet ju att du ätit jättelite de senaste dagarna. Eller hur gumman?! För mig!! Och vem säger att du måste ha ost på? Det finns ju annat gott pålägg. Kalkon gillade du väl? När är föreläsningen?

Och vad är det jag läser? OM DU VÅGAR????!! KLart du ska träffa honom. Inget jävla fegande här nu babe! Ochdet är inga farliga saker du har framför dig. Det är roliga normala saker :) Det är ju kul att ha grejer framför sig. Inte bara samma gamla gråa vardag.

HAHAHAHA gissa om jag skratta när jag läste ditt senaste inlägg. Att du lägger ut massa bilder på godis och mat :D Det är ju fan det som är de bästa inläggen! Jag älskar det!!!!

Usch, jag lider verkligen med dig. Måste vara jobbigt när det är så mellan dig och din syster. Var hon negativ redan från början? Men kebab är ju gott Sandra, du kan äta det för att du tycker om det. Det spelar väl ingen roll att man alltid käkar det. Det är som jag och pizza. I hela mitt liv har jag bara ätit en och samma pizza. Ibland tänkte jag att jag skulle pröva något nytt. Men varför prova när man redan har en sort man tycker så mkt om? haha!

Du har inte svårt att gå ner i vikt alls! Tänk hur fort det gick för dig.. Dessutom tar det ju sån otroligt lång tid för kroppen att ta till sig den näring den får.

Jag håller med dig. Naturgodis blir man faktiskt väldigt mätt på. De är ju större än de andra godisarna. Men gud vad jag älskar kaneläpplen. Det var väl en bra introduktion jag gav dig ;) Det var mkt bra att du åt upp alla popcorn själv. Jag tror att jag ska bjuda på popcorn imorn faktiskt :D Popcorn, chips och så köpte jag 1,3 kg lösgodis förut. Den du!! Hmm, jag är egentligen inte så mkt för popcorn. Men börjar jag äta så kan jag inte sluta :P Det är gott någon gång och gå. Särskilt med mkt smör. brukar smälta smör och hälla på. DET är gott!

Åååh jag blir nästan lite tårögd när jag tänker på att du ska komma! För åååååh vad jag längtar. Fast jag måste erkänna att jag är lite nervös (a) jag vill så gärna att allt ska vara perfekt. Och att allt blir rätt och så. Men hmm?! När skulle du börja på dagvården om det blir något? Du har inget planerat i december? :D ååååh vad jag längtar. Då kan vi vakna, se på julkalendern, du måste ju ta med din kalender :D Och sen mysa massor!!

Och tenta känns inte så jävla viktigt :P Jag har blivit så nonchalant mot skolan. Inte bra det där. Men jag känner att jag själv är viktigare liksom!

Haha, älskade Sandra. Ofta fuskar du och äter musli istället för lagad mat. Försök inte!! Men det ska du sluta med =)



Jaa! jag brukar också kopiera kommentaren. Men jag trodde inte att den skulle vara så lång så jag skulle behöva dela upp den. Fattar inte. Ibland har man skrivit aslångt och då behöver man inte dela upp den? :S Ibland när man skrivit mkt kortare måste man dela upp. Fattar inget!



Men om alla säger att du har ätit lite, måste det ju ligga något i det. Eller hur? Ofta känns det ju som att man ätit mkt mer än man har.

Jo det blev allt en rejäl påse för Ebba idag. Usch, jag mår riktigt illa nu :P Men det har nog gått över om ett par timmar. Som det känns nu spyr jag på godis. Men haha, jag vet att jag är påt om ett par timmar igen. Farligt att ha så mkt godis hemma.

Men haha :D Du får göra så med chokladen =) Det är väöl inte så farligt. Lägg den i frysen direkt när du går in i affären så går det fortare =) Kan du gå och kika i affären efter massa gott och sedan när du är klar kan du ju hämta den, kall och go!

Pastan imorn kommer gå superfint. Tänk inte på det nu! Isf bra tankar, se fram emot det. För pasta är gott. Och lova att du inte drar in på något annat för det!



har du gett upp dina veterinärdrömmar idag?



Haha jaaaaa godis är onyttigt! Men det är lugnt värt det, för det är så jävla gott. Men nu är jag sjutton saltsugen. Längtar efter chipsen jag ska avnjuta imorn =) haha :D jag tycker faktiskt att godiset inte ska vara FÖR färskt. Det får gärna vara lite tuggmotstånd ;) min pappa äter inte godis om det är inte är jättefärskt!



Jag är glad att kunna stå till tjänst för fröken Hellsten =)



Du vet väl att på julafton får man vara spymätt. Det är faktiskt onormalt om man INTE skulle vara det. Man ska äta tills man rullar.



Tycker definitivt att du och din mamma ska ha en riktig bakardag ja :) Massa gott, kan du ju sitta och leta upp massa bra recept :) Vad är vanliga, tråkiga kakor då?

Jag är ju så tråkig med mitt matätande. Äter förbannat ensidigt. Speciellt när jag tryckt i mig massa godis och är supermätt.

Du har inte alls lagt på dig något!!! Det skulle vi märkt isåfall. Är det inte rätt skönt att bo hemma och få stöttning? :) Och kunna få äta igen. Nästa torsdag blir det fika ja =) Kanske jag borde festa till det också, bara för att stötta liksom ;)



Ja du borde också satsa på att gå över 50-strecket igen tycker jag. Ja men hur känner du för dagvården? ALltså vad tänker du?! När jag blev erbjuden dagvård fick jag typ panik.. Kändes jätteläskigt!

HÖRRUDU?! Nu fuskar du!!!! Jag trodde vi hade kommit överens om att musli definitivt inte var en bra lunch! Och du ska ju äta soppa (anoreximat till middag), det är inte bra!! Då hoppas jag verkligen att du tar något ordentligt till mellanmål, som en smörgås!! Och att du äter en smörgås till soppan. Vad blir det för onyttigt för Sandra idag då? Har du lagt Kitkaten på kylning?

Jag ska snart äta en pirog tror jag. Superläskigt, men jag kan göra det.. Iaf om en timme =) När godiset smält lite. Är sjukt mätt just nu!!

puss och kram till min favorit <3



2010-11-04 @ 14:10:32
URL: http://ebbsillon.blogg.se/
Postat av: Maja

Jag äter väldigt mycket mackor/dag(okej, nu på helgen käkar jag godare mellanmål, som chokladbars m.m.) men annars är mitt mellanmål en dubbelmacka med smör och pålägg. Egentligen består kvällsmaten av två smörgåsar med smör, en med ost och en med köttpålägg, men jag äter 1/4 liter glass istället ;P

Sedan äter jag såklart macka till gröten på morgonen ;P

Puss<3

2010-11-04 @ 15:12:19
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/
Postat av: bulimihelvetet

haha, men mackor är bra! :) åh, vi har precis köpt världens godaste filmjölksbröd också! typ världens bästa någonsin.



och du, du fixar de jobbiga sakerna. lätt som en plätt. du är så stark, jag tänker på dig :)



kram

2010-11-04 @ 16:01:00
URL: http://bulimihelvetet.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback