Pitabröd

Mötet hos dietisten gick bra! Jag fick skäll såklart för att jag ätit för lite, vi kom överrens om att jag ska äta åtminstonde ett riktigt lagat mål om dagen, och jaa de känns läskigt men.
Sen bokade vi in att jag ska luncha med en utav dietisterna:O
Det är jag livrädd för!
Efter mötet träffade jag bästa vän, vågade inte visa att jag var superrädd när vi stegade in på kungshallen, så jag bara beställde:O
Pitabröd med kyckling och vitlökssås och sallad blev de, det var gott och läskigt.
Nu är jag helt trött, ångestfylld och jaa, nu är de middag på det (Y)
Puss!

Kommentarer
Postat av: johanna

Förstår att du är rädd, men du fixar det här om du vill! Vi måste bli friska, jag orkar inte stå och stampa här längre. Är du med mig eller är du med mig? nu blir det middag!<3

2010-11-30 @ 19:05:17
URL: http://attends.blogg.se/
Postat av: camilla

Vad härligt :D lunchen lät riktigt smaskens, var det gott? Skäll hehe, du får visa hur sjukt bra du är fram till nästa möte så du får en massa beröm då, ett lagat mål om dagen kommer du fixa lätt! Hur har det varit annars idag? :)

Usch gillar inte att du är nere :( fast det får man vara ibland (men bara till imorn så måste du vara glad och sprallig igen :D



För mig funkar det. Har vart lite tufft att äta normalt nu när jag hade gått upp i vikt, men jag har allt klarat att äta normalt ändå så jag är nöjd :D



Vi köpte med oss maten och åt på bion igår xD så gör man i england haha.

Vi var på ett salladsställe och för första gången på ett år köpte jag det jag var sugen på, dvs pasta i salladen, alla grönsaker jag ville ha samt kalkon, kyckling och lite feta ost:D feta ost har vart förbjudet såå länge + att jag tog dressing på :D de har inte hänt på ett år :O Gott vare :) hihi



Annars har dagen flytit på bra idag :D åt nyss det godaste jag ätit sen jag börja behandlingen, kyckling i sötsursås med jasmineris, smaka kina mat :D



Sköt om dig finaste så hörs vi imorgon :D Pussar och kramar i massor till dig. Du är bäst<3

2010-11-30 @ 19:09:52
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Elin

Men vännen! Ett mål lagat om dagen - det är minimum MEN det är ett megasteg för dig OM du klarar det, men du kommer klara det!

Mer mat för våran del idag vännen! Imorgon ska vi få i oss all mat som står på schemat.

Friska, friska!

kramar

2010-11-30 @ 19:55:16
URL: http://uturanorexin.blogg.se/
Postat av: minna

bra att det var ett bra möte! fattar att det låter läskgit att gå ut och äta med en av dem. men tänk att de är vana vid att äta med folk med ätstörningar...det är nog inget som förvånar eller rubbar dem i första taget. du fixar det!

jag har också svårast med lagad mat, fattar inte varför egentligen,det handlar ju inte om kalorier, utan det är nån känsla, jag vet inte. skumt.

jag åt godis ikväll! helt galet, jag är typ chockad över mig själv. haha. känns konstigt men jag är stolt!

2010-11-30 @ 20:37:28
URL: http://krossaanorexin.blogaholic.se
Postat av: Cilla

Du är duktig tjejen! Förstår att du är rädd men vi måste möta våra rädslor för att kunna bli friska och frisk vill vi ju bli? <3

2010-11-30 @ 22:05:31
URL: http://bloodysabbath.blogg.se/
Postat av: Hanna

Heja dig! Missade dig på msn.. var ute och sprang runt någonstans då. Gör gärna ett nytt försök en annan dag?



KRAM!

2010-12-01 @ 08:38:38
URL: http://uppfortsomfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback