Önskar

Jag kunde skriva mer just nu men har sån jefla migrän på g.
Men skulle mest berätta att jag fick panik vid lunch, fanns inget jag ville ha, tänkte skita i den.
Men det blev en kalkonsub på subway! Nu är det mellis (aa ligger lite efter med tider):O
Sen bär de av på middag, har panik för det också, vet inte vad jag ska ha med mig för egen mat, är somsagt inte sugen på någonting alls just nu:(
Vill läsa era bloggar! men det blinkar i heela ögonen .__.
Jaja jag lever iaf och hungrig är jag inte!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Uah! Migrän är ett påhitt från samma man som uppfann ångest! Jag har bara enstaka anfall, senast var i våras när jag var i London. Tappade delvis synen och kunde inte läsa texter för det saknades delar av synfältet mitt i liksom.



Hmm yoghurtdoppat har jag aldrig riktigt kommit överens med. Tur att det finns sånna som du som kan äta upp sånna åt mig=)



Mina planer för kvällen är måttligt storslagna om man säger så. Redigera bilder, ta hand om resten av tvätten. Kanske byta bordsskiva i köket. Tända lite ljus och dricka te. Kanske sy om jag får ork. Borde sortera lite bland kryddorna, har ingen koll på vad jag har=P. Ska upp rätt tidigt imorgon. Tränar små handbollspelande barn och dom har matcher på förmiddagen. Vad hittar du på efter middagen?

2010-11-20 @ 16:53:17
URL: http://uppfortsomfan.blogg.se/
Postat av: M

Tack!

bra att du åt ändå, fast du inte va sugen på något alltså!och de där med att du är lite sen med tiden, bättre sent än aldrig eller hur;) Kram på dig sötnos<3

2010-11-20 @ 17:25:28
URL: http://meandmybody.blogg.se/
Postat av: Maja

Jättebra att du inte hoppade över lunchen, starkt jobbat!

Du kommer allt hitta på något till middag ska du se, snart kommer hungerskänslorna och suget att komma tillbaka :d



sv: Såklart att jag har macka till, en mjuk och en hård(den hårda fick jag lägga till för att jag inte gick upp i vikt) men senare då jag är normalviktig kanske jag kan ta bort den ;P

Puss<3

2010-11-20 @ 17:59:58
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/
Postat av: ebba

Hej min vackraste, finaste, underbaraste och härligaste människa här på jorden!! MIGRÄN?! OHH NO inte nu igen!! Vad händer? Hoppas verkligen att du mår bättre nu.. Du är så himla duktig som kämpar på! Vad bra att du åt lunch. Tänk inte så mycket på att du inte är hungrig - bara följ det där jäkla schemat. Ge dig fan på det så grejar du det! Det vet jag. Men jag la märke till en sak?! Frukosten, det var ingen macka till :O Hihi, är jag petig nu? För jag såg faktiskt att du åt en hel macka till mellanmålet så jag borde inte klaga!



Kanske är det du som har taggat mig ja :D Idag har jag varit glad och lycklig.. Men nu börjar det där hemska smyga över mig igen. Det är ju redan söndag imorn. Och efter söndag kommer helvetet igen. FAN! hahaha tro fan att jag har ätit massa naturgodis idag igen! OCH godis. MASSOR! Gasch jag har ont i magen nu.. Men jag har varit dålig med maten. Men imonr blir det crisscuts :D Då är jag med dig.



Bra att du sa till din mamma på skarpen :) Hon måste ju vara noga och hård. Det är otroligt viktigt att hon vet vad som gäller och står på sig om du är svag en dag. Visst är det kul att äta ja. Och visst är det gott?! Duktig du var som åt upp yoghurten fast den inte var så jättegod :) Har du smakat pepparkaksfil? :D Det är fina grejer det.



Följde du med på middagen eller stannade du hemma på grund av migränen? Hoppas verkligen att du kom med så att du inte missar något supergottigt nu!



Men du?! Nu kan du ju våga dig på fattiga riddare .D Det är skitgott! Jag lovar att du skulle tycka det med. Vad är det för farligt med det liksom? Rostat bröd gillar jag också :D Det är så gott när smöret smälter..



Du ska bara veta hur långt efter jag ligger med allt skolarbete. Är jättelångt efter, massa föreläsningar och böcker jag inte har läst. Men jag orkar inte så länge jag har praktiken. All energi går åt dit. Och jag har fortfarande inte förberett experimentet :O SHit, måste göra det idag :P men vart är min ork Sandra? Jag har inte lust!!



Har du köpt några julklappar idag? Så himla mysigt att julhandla ju :)



Hihi nej jag är ju ingen köttätare. Fast jag gillar hamburgare :D Och revben, fläsk och sånt griskött som inte du gillar :P Du får äta kött och jag får äta fisk helt enkelt. Eller så får vi äta massa pasta ;)

Du har så rätt! När man har ätit ett mål vill man ju bara fortsätta. Men när man har lugnat sig lite inser man att man faktiskt är mätt :O Det är ju det som hindrar hetsen. Så på så sätt är det ju jättebra ju! Och du har rätt :) Nu får du ju äta mat du verkligen vill ha sex ggr :D toppenbra ju!



Cashewnötterna med cheddarsmak har jag aldrig sett :P Men popcornen ska jag våga mig på någon dag :) Ja, hot crackers har blivit lite av en ny favorit. Så härlig och go krydda !

Tycker du är lite knäppis som inte äter chips och kitkat. Jag skulle aldrig kunna låta bli min favorit. Jag är så besviken på de nya kaneläpplena att jag bara vill lipa :( De är inte favoriterna längre. Tyvärr.



Haha vinterkängorna har jag haft framme i två veckor nu :) På förskolan måste man klä sig varmt.



Överäter du verkligen om du är bortbjuden och ni sitter vid ett bord? :P Men du är grymt bra som kämpar på så bra. Jag är imponerad och megastolt!



haha :D tåg kan vara kul och sitta och glo på folk ;) OCh är det för något man längtar efter så kan det väl inte annat än vara värt väntan!!

Pepparkaksfudge är godis ja :) Men man kan baka sådana med. Fast de kanske inte blir exakt som en sån lösgodis men :P hahaha, jag har fortfarande inte fått köpt glass fast jag har varit sugen på det så länge. Det är för att jag hetsar det så lätt. I somras hade jag världens hetsätning på glass, sedan dess har jag inte vågat riktigt. Jag åt upp en helt frödinge 400 grams tårta och därefter 2 liter glass. Gissa om jag mådde apa efter det :P



hoppas du mår bättre nu och att du sitter och avnjuter en god middag för det förtjänar du :D



PSUS OCH KRAM TILL VÄRLDENS BÄSTA VÄN <3

2010-11-20 @ 18:53:09
URL: http://ebbsillon.blogg.se/
Postat av: johanna

Ja det ska vi! Vi ska bli friska och må så jävla bra. Tycker du kämpat på bra idag, tänker på dig. <3

2010-11-20 @ 19:28:07
URL: http://attends.blogg.se/
Postat av: emma

alltså, jag älskar din header. så sjukt klockren. fortsätt att kämpa på gullet!

2010-11-20 @ 20:09:58
URL: http://chasey.blogg.se/
Postat av: Emelie

Kämpa på, Sandra! Jag tycker du är grymt duktig, som äter alla dina mål. FRISKHETEN, tänk, det är dit du ska. Och dit kommer du inte genom att fuska eller kompromissa. Så härligt att du har Alex som stöttar dig, men du får se till så inte han mesar med maten heller, haha! (Jättekul att se bilder på honom, förresten!)



sv: ÅÅÅH, du har också börjat svettas!! Vad kul! Vi kan svettas tillsammans, du och jag, haha. Sex mål mat, första dagen. Du är legendarisk, sötnos :D Du börjar äntligen bli lika duktig som ooooss (snart så, snart är du på fika med oss, haha!).



Gott med naturgodis förresten, det var verkligen riktigt länge sedan jag åt det..



Jag och pojken har pusslat hela dagen, och ätit lussebullar och trerätters och bara myyyyst :D

2010-11-20 @ 20:28:02
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: Camilla

Usch jobbigt med migrän :( hoppas det gick över relatvit fort iaf så du inte behövde ha det hängandes över dig hela kvällen ? :( har inte haft ett anfall själv på 2 år nu men minns att då blev jag sängliggande minst 5 timamr för att superhuvudvärk, illamående och synbortfall :/ hemsk grej!



Så stolt jag blir över dig att du fixade lunchen, det var gott va? Subway mackor e ju bland de godaste som finns :D Du är så stark tjejen :) Hade du trevligt senare på kvällen? massor av gottis? :D



Pastan gick såå mycket bättre än vad jag vågade hoppas på :) Kändes som att de växte på tallriken hela tiden när jag åt men allt åts upp och det var gudomligt gott :D



2010-11-21 @ 08:28:55
URL: http://resanupp.devote.se/
Postat av: petris

usch gumman.. hoppas det går över snabbt! blö för migrän. har visserligen aldrig haft det, men har många i min närhet som får det med jämna mellanrum.



krya krya krya på dig sötsandra!



sv; alltså utan att ljuga så var kanske inte mängden det största melliset jag sett :p men nu ska jag inte klaga på dig för du är så himla duktig ska du veta vännen. du klarade din SEXmål, unbeliveble! hihi åh vad du är bra, tralalalalalaaaa..



jo visst det kan jag göra MEN tänk på att jag är normalviktig och inte behöver gå upp mer.



frukost: havregrynsgröt med mjölk + smörgås med pålägg



lunch: samma som tallriksmodellen ev. 2 mackor + fil och flingor (när ingen orkar laga mat..) ;)



mellis: frukt av något slag ev. fil & musli



middag: samma som tallriksmodellen ;)



kvällis: fil + flingor/godis/naturgodis ja.. precis vad jag är sugen på beroende på mitt humör ;)



men DU ska äta MYCKET mer än så för du ska upp i vikt!



vad mysigt det verkar som att du har haft det med ditt ex, vad gullig han verkar :D Puss på dig pärlan!<3

2010-11-21 @ 10:26:42
URL: http://barapetriis.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Kämpa på, du verkar göra det bra! Migrän verkar inte vara alltför nice :(



Hur tycker du det går med allt?



Kramar <3

2010-11-21 @ 11:05:57
URL: http://nittiotretolvnollett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback