Okeej, jag har noll inspiration till bloggen

Så ni ska få se hur de ser ut i mitt kylskåp nu hahah kul va?:D
Mamma och jag har ju hållt på att flytta in massa mat i nya köket nu så:P

TADA!
Typ tomt men jaa, ni kan se min favvoyoghurt uppe i hörnet där, och sen Kan man se BÄSTA SMÖRET
Emelie och Ebba ;)  Bregott ska det vara! Resten av min familj äter minilätta, men jag kan inte äta annat än bregott, så har det alltid varit:P
Och nu vet jag att folk kommer klaga på att det är miniyoghurt, men det är för konsistensen! jag gillar den så rinnig som möjligt, klarar inte av annan :P

Och sen ska ni få se hur mycket jag verkligen bor på landet, titta här bara ;D


Oplogad grusväg med åkrar och skog.

Vårt hus :P

Och titta här då!

Är det en traktor? Japp det är det.
Är det mera skooog va?
Japp riktigt ute på landet, där hittar ni mig Sandra AKA skogsmulle/bonde ;D
Nu vet ni de om mig också :D

Kommentarer
Postat av: h2o

åh myshus! :D

och headern. hahahahahaha. skrattade när jag såg den. BOMBA MED MAT! så skare va :D

2010-11-10 @ 15:31:10
URL: http://vatten.webblogg.se/
Postat av: Anonym

SNYYSDOSORNA. <3

2010-11-24 @ 15:34:51
URL: http://fuckyeahskinnybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback