Måndag morgon

Hej snyggosar!
Jag har ont i magen, tack vare allt skit jag fått i mig i helgen så är min mage på stridsstigen kan man säga:P
Igår var bra!
Middagen var goood! sen tog jag fram chipsen, två st olika burkar, så åt jag 10 st lösviktschoklad och 1 kitkat och en näve godis också och ett kex, haha jaa jag kunde inte riktigt sluta äta igår heller .__.
Blev sjukt mätt och somnade direkt när jag tuggat klart XD

Idag är det Måndag, jag skulle vilja börja med mina 6 mål mat idag, men jag är inte där än!
Förlåt! men det är till och med jobbigt att få ner frukosten på Måndagar :(
Jag brukar alltid ha skiiitsvårt med maten just dagarna efter helgen.

Idag ska jag till SCÄ, vi ska göra Stepwise, haha har inte gjort det ännu XD men idag så äre dax, så jag åker snart och blir borta till kvällen :P
Imorgon är det sjukgymnastik plus bad, och RISIFRUTTI!
Onsdag blir det slappa, skööönt :)
Torsdag är det sjukgymnastik igen, och på Torsdag är det även en månad sen jag flyttade hem och började ta tag i anorexian på riktigt, tiden går fort när man har roligt haha.
Fredag vet jag inte vad jag ska pyssla med än, men det kommer väll nåt kul:)

Vad ska ni göra för roliga grejer i veckan sötisar?:)
Puss!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vilken härlig vecka du har framför dig :}



Sedan är jag glad att du lyckades äta det du var sugen på igår, och trots att du kanske åt så du fick ont i magen, så vet du att det inte är dåligt för dig -tvärtom!

Jag tycker du var så otroligt stark som tog dig ur gropen och gjorde det till en BRA dag!



Ta din tid med dina sex mål, och försök bara så gott du kan. I början kanske målen inte är så värt stora, men det viktigaste är att du får in rutinen. Sedan kommer det gå som på räls och du kommer kunna öka på mängderna hela tiden :D

2010-11-08 @ 10:50:11
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: minna

sv:ja det där med eget ansvar kan både vara motivation och fallgrop. för mig betydde det jättemycket vilket stämning det var i gruppen (den var nästan alltid peppande!), o när jag varit där några veckor o det kom nya så åt jag bra lunch o mellis för deras skull...för att liksom upprätthålla stämningen o hjälpa dem. men jag hade också problem med att fuska men jag gjorde det mest på hemmaveckorna, och där verkar du ju ha mycket stöd. det viktigaste tror jag är att du är ärlig mot din behandlare med hur det går och om du fuskar, man blir inte utkastad för det, utan får hjälp med lösningar o pepp.



det där med 6 mål om dan, det är svårt i början. försök att bara få in tiderna utan att bry dig om vad el hur mycket du äter. sen får du ju hjälp med det på dagvården. hoppas det blir ett bra möte idag.

och du, GRATTIS till en månad! till att du tog ett sånt bra beslut och framför allt att du hållt fast vid det!

2010-11-08 @ 12:08:13
URL: http://krossaanorexin.blogaholic.se
Postat av: Emelie

Sv: Jag förstår precis vad du menar. Jag har så också, att jag faktiskt kan känna efter SJÄLV och välja därifrån. Det är ju en enorm egen-seger, att man inte bara går som en maskin och äter :D Att man kan välja och njuta av det man vill ha just då.



Det är aldrig fel att, för oss som är underviktiga, ha lite ont i magen. Desto mer mat i magen, desto bättre :D Den behöver töjas ut lite, Sandra, snart kan du äta normalt!

2010-11-08 @ 13:10:36
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: Mimmi

Åhh stepwize..... det var fan inte det roligaste jag varit med om. ^^ skönt när det är över dock!

2010-11-08 @ 17:20:23
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/
Postat av: Maja

Jättebra jobbat igår gumman, men jag har ett råd till dig. Trots att det är jobbigt efter helgen, ät ändå. För om man bara går och väntar tills man är "redo" kan det bli att man fastnar där och inte tar sig någonstans.

Tuta och kör, de tär mitt motto!

Puss<3

2010-11-08 @ 17:26:30
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/
Postat av: Elin

Du klarar det.

Det är bra tjejen, godis eller ost och kex spelar ingen roll, bara du vill ha det och kan njuta av det. hur har dagen gått, nöjd?

tja. skola mest. är så trött men får skylla mig själv som jag håller på.

kramar

2010-11-08 @ 18:31:58
URL: http://uturanorexin.blogg.se/
Postat av: ebba

Du är så smal att jag blir orolig baby. Du är alldeles för smal..



Det känns dock som att det är så många som bara säger att de vill gå upp, men som inte gör något åt det. Jag försöker verkligen och hetsäter varje dag. SEdan sitter det massa där ute och istället inte klarar att få i sig mat som jag bara trycker i mig. Kanske borde sluta läsa bloggar :O

Jaa men jag är övertygad om att om man lägger på sig, att man kommer må bättre. Det är bara så jävla jobbigt att våga! Men när jag omger mig av normala människor så mår jag faktiskt bra. När jag ser att de faktiskt äter och kan njuta. De kan äta vad de vill. Jag ska dit. Jag tänker inte riskera att inte kunna få barn i framtiden. Nej, och nu är jag dessutom tvungen att äta. Och jag gör det.



Vad har du ätit till lunch och middag då? Fasiken jag hoppas verkligen att du kommer med något lagat nu. Annars vill jag inte höra :P alltså jag är verkligen så jävla svag nu! Kan inte höra hur lite alla andra äter. För jag känner mig så fet.

Chips är så jävla gott! Är riktigt avis. men det spar jag till helgen.

Var filip och fredrik bra?

Är så avundsjuk på dig som klarar av att ha en naturgodispåse hemma utan att äta upp den direkt. Det klarar inte jag :( jävla mig.



Alltså förlåt Sandra. Men jag mår fan sämre än någonsin och jag överväger starkt att skita totalt i datorn under veckan men jag vet inte. Känns som att jag bara kommer bli ledsen när jag ser hur lite alla äter. Att bara jag äter :( Dessutom, PRAKTIKEN VAR HEMSKT! Har aldrig sett maken till ungar. Bortskämda, öhhh ja? Ord som tant, jag hatar dig och FLINTIS HAHAHAHA. Heeeeeeeeela dan! De sparkades, slogs och sa emot. Svärde. Sedan hörde jag på en konversation mellan två barn. Den ena frågade den andra om de skulle leka efter skolan. Då svarade den andra att njaaae det går inte för vi får ju inte spela dator när vi leker. Då blir det inget datorspel idag. Alltså hur sjukt är inte det?! :S Dagens ungar är helt besatta. Jag blir sjöen rädd. Och där ska jag vara i tre veckor. Min matupplevelse kan du läsa i bloggen. Men jag vill bara gråta. Dessutom hetsåt jag massa grädde INNAN jag åkte till praktiken också. Fan jag mår så kasst. Och jag vill inte dra ner dig i skiten. Så kanske borde jag hålla mig borta ett tag.

Men fan nu när jag såg din nästa mening :( Jag får så dåligt samvete. ATt du pratar så mkt om mig.. Du är fan i mig det allra jävla bästa som har hänt mig på jag vet inte huuuuuur länge! Nu kan jag ju inte svika :P Men du får fan hjälpa mig! Visa att det är normalt att äta. Jag blir fan rädd ju.



Men du ser gumman :) Vad bra att det gick bra ändå på kalaset. Men du ÄR så jäkla smal.

haha Sandra kebab är ju inte farligt?! Det är ju brödet som är utmaningen din lilla fegis. Nu vet jag vad jag skulle vilja att du gjorde. ÅT EN MACKA, nu på kvällen. Det kan du väl göra? :) Efter min praktik är klar då kan vi göra listor? Men jag tycker att du borde ha massa utmaningar också. För fattar du hur sjukt jävla jobbigt det var att äta lunchen? Ärligt talat jag trodde jag skulle klara det lätt. Men när min handledare kom där"jaha då var det lunchdags". Vet du vad jag sa först? Ööööh jag har med mig egen mat. Jaha sa hon, då får du ta med dig den och så kan du sätta dig här. Och så var det bredvid en liten tjej i matsalen. Hmm, hade inte mkt till val. Så jag gick och sa ooooj jag glömde visst min matlåda hemma. Fattaru? Det VAR mkt läskigare än du kan tänka dig. Men ändå faktiskt okej. Potatisen mosade jag först för att jag tänkte sprida ut den. Men såsen var sjukligt gott och jag åt upp allt så potatisen såg så dum ut så jag åt upp den med. Fanns inte en smula kvar på min tallrik. Först drack jag vatten, sen fyllde jag på med mjölk. Fattaru vilken vinst? Jag hade varit så sjukt stolt och mått BRA om jag inte hetsätit när jag kommit hem. Men imorn = nya tag?

Imorn ska det ju bli ugnsbakad fläskkarré i apelsingräddsås. Undrar vad det blir till? Jag gillar ju inte kött så mkt :( Men jag tänker ta en hel köttbit och det som serveras till. Bara inte kokt potatis. Det är äckligt tycker jag. En gång när jag var frisk för flera år sedan så kräktes jag typ bara jag kände smaken. Uäää.



Och fasiken när jag läser om det du äter och att du har så dåligt samvete för det. Jag äter dubbelt så mycket ändå. När du skriver att du kommer gå upp som fan, då känns det som att fan då kommer jag ju gå upp dubbelt så mkt :( Jag är svag Sandra!



Vad skönt att du hade dina föräldrar med dig när det blev jobbigt. Håller med om att de ALLTID är det bästa stödet. Igår kände jag också, jag vill dö, jag till ta livet av mig. Men varför?! Jag vill fan inte ge upp för en så dum sjukdom .

Och jag håller med din mamma. Du tycker visst om mat. Så sluta gnäll =)

FÖRRESTEN! Jag såg en julkalender från Haribo i en tjejs blogg :) Tydligen Haribopåsar i. Det kanske vore något..



Jag vet :( Jag kanske inte borde gnälla på dig så mkt att jag tycker du äter för lite. Men jag antar att det är för att man jämför med sig själv! Och då blir man rädd för att man själv känner att man ätit för mkt.. Förstår du hur jag menar? Du är ju så klart jätteduktig! Och ingen träning i veckan. Eller hur? ALltså jag kan ju gå åtta timmar vissa dagar. Nu hinner jag med max en. Är inte bara det ett jäkla avbreak? Shit Sandra, jag kommer dö!



Hur gick det idag? Fick du veta någon vikt? Jag tycker att du ska ta reda på vad du väger nu. Det har trots allt gått en månad.. Tyvärr kanske du har gått ner. Skulle det inte vara bra att få veta det så att du faktiskt fattar att du får och måste äta mer?!



BUDAPESTSBAKELSE PÅ TORSDAG!!! Och du, om du inte skulle gilla den. Byt med din mamma :) Du måste prova alltså. Jag tror du blir lika kär som jag. Det vore en härlig upplevelse ju.

2010-11-08 @ 18:44:01
URL: http://ebbsillon.blogg.se/
Postat av: ebba

Där slog du VERKLIGEN huvudet på spiken. Det är verkligen så. Jaha, nu kommer ångesten snart. Att man ens orkar tänka så, det är ju givet att man får det. Och varför ska man ens tänka på vad man äter? Jag blir så trött!



Tyskland nästa helg istället? hååå helgerna kommer jag hinna med dig mer ju!! Så lämnar du mig en hel helg. Fyfan jag räknar redan ner dagarna tills praktikhelvetet är slut. Jag är så jävla lycklig att första dagen är slut. Men fattaru att inte lärarna säger till? hååååå. 14 dagar kvar. Ge mig kraft!!!! Har nog aldrig varit gladare att en måndag är slut. ge mig tisdag, onsdag, torsdag. Ge mig om tvåååå veckor!!!!



iiih vad mysigt med fredrik :) Då har han alltså gått på dig lite iaf? ;) Har han hört av sig idag? åååh jag vill veta allt! Och Sandra. Även fast jag inte kanske hinner svara lika mkt längre. Kan du inte uppdatera mig och skriva när det händer något hos dig?! Det gör inget om du skriver flera ggr. Jag blir bara glad då. Och jag svarar ju alltid någon gång för jag kan inte vara ifrån dig. För du är den bästa <3



Mamma ringde förut. Folk hade pratat igen.. Gaaah jag sa till henne att jag var så arg på att folk snackar om mig men ingen pratar med mig. Att ingen frågar hur jag mår liksom. Jag har fan inga vänner. Max två riktiga. Så du betyder verkligen ALLT <3 Och jag menar ALLT!



Köp whiskey till din pappa igen då? :D haha, eller en upplevelser =) Kanske bio :D



Tack för ditt meddelande. Jag är för trött för att orka läsa igenom allt jag skrivit men jag vet att jag skrivit saker som kanske inte är snälla :O Ber om ursäkt för det. Du är BÄST och betyder ALLT <3 Tänk mkt på mig imorn. Runt halv tolv är maten och då är det som jobbigast!



Oroa dig inte för att jag skulle sluta med godis. Det kan jag inte. Jag ska käka en japp ikväll.



Så nu för att du ska få mig att må bättre och för att du ska vara med i mina FEM jobbiga stunder denna veckan så ska du äta en kvällsmacka en dag denna veckan, du ska äta chips en dag mitt i veckan, du ska äta risifrutti en dag, du ska dricka något annat än vatten, hmm OBOY! Där har vi det =) Sista utmaningen blir PÅLÄGG. Du ska käka musli/flingor med youghurt OCH en bit kalkon samtidgt. Fixar du det? Se det som en utmaning =) Klarar du dem så :D woho! Handsken är kastad. Tar du upp kampen?



LÄNGTAR TILLS VI HÖRS!!!!!!!!



Puss och kram till min bästaste vän <3

2010-11-08 @ 18:45:10
URL: http://ebbsillon.blogg.se/
Postat av: Elin

Kändes det bra? Stepwise alltså? Inte konstigt. ÄS tar mycket på krafterna. Samma här. Är alltid trött. Kan i och för sig delvis förklaras av 20-25 tabletter om dagen men det borde kroppen vant sig vid. vad händer imorgon?

kramar

2010-11-08 @ 19:45:18
URL: http://uturanorexin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback