Jag har varit lite vimse i huvet

Därför ni inte fått nån bra uppdatering på ett par dagar, ena sekunden har jag mått apa och haft massor jag velat få ur mig, men de ska inte ni behöva höra på i bloggen, sen andra sekunden har jag varit taggad till tusen och då har jag också haft massor att skriva men det är så svårt att sätta sig här och skriva de när man är så speedad XD
Idag varjefall, idag är idag, idag är dagen D, idag har jag Sandra börjat med sitt matschema.
Idag ska Sandra göra många läskiga saker, hon började med detta:



TVÅ OLIKA SAKER TILL FRUKOST!!! det är riktigt förbjuden frukt det:O
Här på bilden är alltså min traditionella yoghurt med björnbärssmak(bara lite yoghurt) och de gick bra för jag tar dubbelt så mycket musli plus russin! Sen en skiva av DET GODASTE SURDEGSBRÖDET I VÄRLDEN! med bregott och salami på, haha klaga inte på att jag bara har en salami, gillar faktiskt bröd med smör bara också:) och en kopp kaffe!
Stooor frukost till liten tjej, så nu är jag mätt som en plätt i magen och snart är de fan mellis haha.
Men hur jävla gott var de inte?:O  har inte kunnat sova på hela natten pga. all spänning, höhöh skoja:P

Idag ska jag mest äta, och lyssna på julmuuuuuusiiiiiik! jag fick en skiva med julmusik igår av mammsi! snällt va?:)
Sen ska jag promenera pyttelite i de fina vädret:P
Sen ska jag packa ner mat och mellisar för jag ska till Alex idag och se idol, spela risk och sen se julfilm:D
Tänkte göra små egna nöt och fruktpåsar, hur låter de som mellis ibland?
Men jag har jätteproblem att komma på bra mellisar! snälla tipsa mig? :)

Annars kommer de bli så jävla mycket mackor:O
Macka till frukost, macka till mellis, macka till lunch eftersom att jag ska ha soppa, sen macka igen osv. haha mackmonstret kommer jag snart bli kallad.
Nä nu ska jag nog på en liten promenad!
Puss!

Kommentarer
Postat av: johanna

Först och främst grattis till segern vid frukosten! Jag är exakt likadan som du, två olika saker, för många igredinenser och liknande är jobbigast. Hellre två mackor än en macka och yoghurt, skumt det där..

Jag ska till min psykolog och det är jätte spänt. vad ska du göra för spännande idag förutom att äta? haha :)<3

2010-11-19 @ 10:15:06
URL: http://attends.blogg.se/
Postat av: minna

Yes, Sandra är på gång! Bra jobbat. Känner igen svårigheten med två olika saker. Och för att det inte ska kännas så mycket, kan jag meddela att om du lägger in dig så skulle du få äta mer yoghurt, två mackor och ett glas juice. Så din frukost är mindre än avdelningens.

Mellisförslag: CHOKLAD!!! haha. nä men vet du, jag har en låååååång lista på förslag som jag fått av Dragana, där det också står mängder. Jag letar upp den och återkommer! Sen om du gillar mackor så är det väl inget fel att köra på det liksom. Det gjorde jag också.

2010-11-19 @ 10:56:11
URL: http://krossaanorexin.blogaholic.se
Postat av: johanna

Jag vet, det är så jävla skumt och patetiskt egentligen.. Du borde ha ätit melliset nu och jag hoppas det gick toppen. I början kommer du vara proppmätt hela tiden men vi har ju liksom hur små magsäckar som helst, dom måste töjas ut!

Låter som en väldigt mysig kväll i varje fall :)

Jadu, se idol ska jag iaf och kanske träffa en vän. Är så sjukt nervös inför mötet just nu, ska vägas. Fuck it <3

2010-11-19 @ 11:18:04
URL: http://attends.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad duktig du är!

2010-12-02 @ 14:22:02
URL: http://fuckyeahskinnybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback