Inlägg nummer 300

Igen haha :P
Det var många som inte gillade mitt inlägg om råttan imorse och de ber jag om ursäkt för :P
Klart jag inte är värsta tyrannen som gillar att döda djur, nej! men jag tycker att det är bra att råttan dog, för han äter min mat! han gnager sig in i min musli, och han bajsar överallt, äter mitt godis och springer omkring mitt i natten.
Sen att det såg lite roligt ut just hur den hade blivit mosad, det såg ju kul ut! klart man garvar.
Men jag gillar alla djur typ, har tom. haft såna tamråttor, men ingen skulle väll tycka de va kul om en råtta äter och bajsar i favvomuslin?
Ska han äta upp muslin kommer jag ju gå ner mer i vikt för att all mat går till han och de går väll inte?:O

Jaja nu till andra saker.
Idag är det ju världens jävla snökaos! fan vad kallt de är! har tagit fram min nya supervarma tjockjacka nu, köpt nya vantar och ny halsduk så nu är jag fit for fight! Kom du bara snön mig skrämmer du inte! HAH!
Var på massage och avslappning imorse, de va skönt, sen var jag och mamma på vattengympa det var jävla jobbigt men askul:P
Titta vad jag gjorde efter vattengympan:

Det var läskigt de var de, men jag åt upp hela! fast att jag inte tyckte den var speciellt god:P
Sen skulle jag och mamma kolla på varma skor till mig, men ikke! Vi hittade inga :(

Sen fick jag en choklad:)  En mörk med smak av chili! har alltid velat testa den så de ska jag göra imorgon när de är Onsdagsmys:)
Nu ska jag läsa ikapp bloggar innan jag ska lägga mig i ett varmt lååångt bad och fräsha upp mig:D
Har lite roligheter för mig sen kanske ;D

Puss!

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag har alltid hatat risifrutti, jag tycker helt enkelt inte om smaken ;P

Synd att du inte hittade några skor dock, men hoppas att dagen varit bra ändå för dig!

Puss<3

2010-11-09 @ 17:11:36
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/
Postat av: Helena

Men gud vad det snöar hos alla! Här i såne snöar det inte ett skit! Orättvist ju, jag vill ha snö och julstämning!



Jag är inte heller särskilt förtjust i risifrutti, men det har kommit en ny nu. Vintermums tror jag den heter och ska tydligen smaka kardemumma, och det är ju gott så får väl testa den och se om den smakar bättre än de vanliga!



Choklad med chili låter spännande, hoppas den är god! Har bara smakat chokladglass med chili och den fick jag ont i halsen av...hehe, kanske bara jag som är mesig:P

puss på dig!<3

2010-11-09 @ 17:55:25
URL: http://cocconut.webblogg.se/
Postat av: Helena

SV: Jag lovar att rapportera hur den smakade (om inte du nu hinner före för du får berätta för mig, ok?:))!

Avis på dig som har snöö...men den kommer väl hit ner förr eller senare...

Valde att inte få reda på vikten, men hon sa ändå att det inte hade hänt spc mycket så det blir väl till att käka på ännu mer!

Tack, jag tror på dig också!

Hoppas du får en bra kväll!<3

2010-11-09 @ 18:17:16
URL: http://cocconut.webblogg.se/
Postat av: ebba

Hallå eller?! Tog du bort inlägget om råttan så jag inte skulle få läsa. Vad är det här för dålig stil?! Va? Va? Va? ;) Men usch, det lät faktiskt megaäckligt med råttan ju!! Mår nästan lite illa..

Jag håller med dig om vädret. Fan jag vill bara lipa!! Idag slutade jag fem och ville så gärna ut och gå när jag kom hem.. Men NEJ, jag frös så jag skakade och det blåser och snöar så. Så jag tog ett bad. Det var väl bra gjort? Jag svär, jag kommer ha gått upp massor av kilon när denna vfu är slut. Imorse när jag vaknade hade jag också tänkt gå ut och gå, men det var lika blåsigt då. SÅ JAG SKET I DET. Inser du vad jag har gjort Sandra?! Jag lovar, det var säkert typ ett år sedan jag inte tog en promenad. LÄSKIGT utav bara helvete.



Duktig du var som åt upp risifruttin fast den inte var så god :) Det gillar jag! MEn va sjöen du kan väl klämma chokladen idag fast att det är tisdag, FJANT ;) Jag åt precis den där jappen. Blev aldrig att jag åt den igår så jag tog den idag när jag kom hem istället. Nu ligger det brejk på kylning tills imorn.



Kul att jag fått några härliga kommentarer:D

Närmar du dig 50 strecket nu då :) Den dagen kommer jag hurra och sjunga och dansa!! Klart att jag blir glad när du närmar dig strecket..

Jag vill gärna tro att jag är stark, men det är jag inte. Jag gör de jag måste, jag äter och hetsar och mår dåligt. MEN jag mår förbannat dåligt och då vet jag inte om man är stark.

Men Sandra, jag var ju tvungen att äta! Idag var ännu värre. Köttet var INTE min grej. Och kokt potatis. Suck. Men jag åt. Vet du vad jag gjorde mer? Jag åt EFTER maten två frukter, jag åt 200 gram russin, jag åt två leverpastejskivor, 4 kokta morötter och 3 stekta rödbetor.

SEDAN, skulle jag vara med på ett personalmöte efter skolan. Det var fika.. Fyfan vad dåligt jag mdåde när smörgåsarna, vindruvorna, pepparkakorna dukades upp. Det såg så jävla gott ut. Nästa tisdag tänker jag äta utav det. Idag pallade jag inte, så jag drack bara flädersaft. SKyllde på ont i magen. Men fatta vad läskigt.. INGEN promenad. Och Japp när jag kom hem. Men erkänn att mitt godisätande går framåt.

Dock mår jag lite kasst för när jag kom hem kom mamma med en lapp. Jag måste gå och väga mig hos en kompis till henne en gång i veckan så jag visar att jag gör framsteg. Vi blev osams. Jag pallar inte det med :( Så jävla jobbigt!! Men det är faktiskt skönt att se hur de på praktiken faktiskt äter. När det var fika satt ju alla och smååt hela tiden. Fredag bävar jag för. Då är det bakning = hetsvarning utav bara helvete!! Sedan är det fredagsfika med personalen. Uäääääääh!



Wiiie vad jag blir glad att höra att du försöker äta lagad mat också. Lova mig, MINST en gång om dagen. Vad har du käkat idag? För risifrutti är på sin höjd mellanmål!

Tro fasiken att vi måste upp vikt, men mitt bmi ligger faktiskt lite över 16 så jag närmar mig dig! Igår ville jag bara göra massa situps men så tänkte jag på dig och sket i dem.



Jippie, chips i helgen!! har du planer på att träffa killen i helgen kanske?



Du måste lära mig att äta lugnt och behärskat, ja tack! För där ligger mitt stora problem. hihi du gör mig så glad, särskilt att du pratar så mkt om mig. Då blir jag varm i kroppen!



Alltså jag känner typ att jag måste komma in. Jag vill se hur det går för dig och visa att jag lever liksom. Samtidigt är det jobbigt, för jag varken orkar eller hinner egentligen. Om jag en dag inte kommer in så vet du varför. Men du ska veta att jag tänker på dig som om du vore en kille jag vore kär i :D haha! Fan dig och mat. Idag svamlade jag iväg flera ggr och tänkte på mat. Normalt.. Verkligen!

Jag är ju för tusan hungrig jämnt. Kvittar hur mkt jag trycker in så vill jag bara ha mer. Har man fått smak påt vettu, då är det kört!



Jo det är en samling speciella barn. Men långtifrån alla är ju så! Jag tror faktiskt jag trivs bäst med de allra minsta som inte slåss och sparkas så mkt. Inte lärt sig de där fula orden.



Min älskade Sandra. Man kan äta fast det ser äckligt ut :) Du är ju faktiskt precis som barnen ja. "Det kan inte jag äta för den ser konstig ut". Hallå?! Wake up baby!



JIPPIE :D EFter min praktik - it is! Har du tagit åt dig av mina utmaningar?

Jag tycker ju om mjölk bättre än vatten så varför skulle jag inte ta det :O Dock så säger den onda delen av mig att fyfan varför slösa kalorier på dryck. Men så kommer starka ebba och säger lööööjligt! Detta sjuka liv vill jag inte ha.

2010-11-09 @ 18:30:54
URL: http://ebbsillon.blogg.se/
Postat av: ebba

Kokt potatis kan jag bara äta till viss mat. Men jag gjorde det, jag gjorde det. Imorn blir det fisk :D Det låter bra tycker jag. Jag älskar ju fisk. Kummelfilé, hummersås och några grönsaker. Dessutom ska vi in på bad och idrott med barnen så det kanske blir en rolig dag :) Hoppas på det!



Vi gör ju varandra starka! När du gör framsteg blir jag sjuhundra ggr starkare och vill också göra framsteg! Men köpte du inte chokladtomtar då? :O Det är ju supergott =)

Alltså fan. När jag sitter här och skriver. Nu känner jag mig stark. Jag VILL! Jag VILL äta allt det där goda. Tänk alla i personalrummet som fikade. Det är två vuxna tjejer som är skitfina, snygga och smala. Jag satt och spanade in allt de åt. Det var faktiskt massor. Alltså typ två mackor var, de skärde upp ostskivor, och åt klasar av vindruvor + massa pepparkakor med ost på. Dessutom hade de ätit två frukter innan på dagen + lunch. Och frukost innan de åkte. Och det gör ju de varje dag. Jag vill fan inte bygga upp mitt liv på att tänka på att jag inte får äta. Det är inget kuL!! Jag vill kunna njuta och göra det normala. Visst vill du det med?! När du kommer ska vi mysa SÅ mycket!! Vi ska gå upp mer i vikt. Thats it!



Jag vet att du kämpar för att äta. Du är jätteduktig <3 Men som sagt, jag kommer fortsätta tjata om hur lite du äter. För du äter för lite!! Och fan vad arg jag blir på dig om du har ätit kasst idag :P DU SKA HA ÄTIT LAGAD MAT och något GOTT! = choklad typ :P



Stepwise? Aldrig hört talats om. Vad är det?

Nästan 17 i bmi? Hörru fuskar du eller?! Du sa ju att du hade nått 17 ;) Kolla på alla de där supersmala som bloggar. Det är inte många som har bmi 15 ändå. Alltså man kan dö. Fattar du Sandra? :O Även fast jag har inbillat mig själv att jag är odödlig så kan vi faktiskt dö.



Men de flesta conditorier brukar ha budapest :) Det är det bästa!!



Tjoho, vilken tur att du inte är borta hela den dagen. Då hade jag gått under ;) Inte en dag utan min sandra! ja men nu har jag återigen avklarat en dag ju. Bara 13 dagar kvar. "woho". Måndag och tisdag är ju värsta dagarna. Så nu får vi se positivt att det är onsdag imorn.



Har du träff med fredrik idag? :O :O :O Det låter så mysigt att få känna det där pirret. Var otroligt länge sen jag gjorde.. Men satsa =) Det är ju massa mys! Dock ska du inte uppmuntra honom för mkt. Låt honom komma till dig!!



Kompisar är skit =) hahahaha nej nu ljög jag. Inte alla! Men många är bara fejk, jävla egoister. Då är det ju bra att man har en Sandra som jag :D Bäst i alla väder!!

Lunchen är förresten klockan 11 och inte halv 12. Så imorn klockan elva får du tänka på mig och fisken! Hummersås låter verkligen toppen =) Torsdag och fredag är riktiga underbara middagar. Men det avslöjar jag inte i förväg ;) Men det är grejer jag gillar iaf :D



Men då kan du ju pricka av risifruttin från listan idag :D BRA! Vilken utmaning tar du imorn? Det blir ju jobbigt om du ska spara alla till helgen ;) Så passa på att ta en varje dag så du lyckas! För de ska vara gjorda denna veckan :D



Men du 2 kilo var väl skitbra?! Jag tog ju över 2 kg på en helg. Usch :P Men fan, ta allt på en gång ;) Ska man ta det långsamt går det ändå inte.



hahahaa :D du får skriva hur mkt du vill till mig! Jag förstår att du tyckte det var pinsamt MEN jag vet att du var skitsnygg ändå! Skulle han inte tycka det så, bye bye liksom :) Alla vet ju att du är den bästa och snyggaste man kan få!!



hoppas jag får en BRA uppdatering om att du ätit BRA med mat så kan jag sova gott inatt :)



PUSS OCH KRAM TILL MIN BÄSTA OCH FINASTE <3

2010-11-09 @ 18:31:49
URL: http://ebbsillon.blogg.se/
Postat av: minna

åh risifrutti...påminner mig om behandlingar...en dagvård jag gick på där vi fick det VARJE dag. alla klagade och jag med, men i hemlighet tyckte jag att de var rätt goda... i alla fall jordgubb. kanske ska våga köpa en sån? kanske kanske.

fortsätt kämpa!

2010-11-09 @ 20:42:37
URL: http://krossaanorexin.blogaholic.se
Postat av: Anonym

Låter som en bra dag! Keep up the good work! :)

2010-11-09 @ 22:25:10
Postat av: Elin

Skit vad alla har snökaos överallt. Själv satt man på bussen, som stod still, i 58 minuter. Riktig höjdare. Eller inte :P

Håller med dig, råttor får gott hålla sig till källaren om de ens ska vara inne. Fy nej.

Är det någon sorts medicin du skulle ha nytta av tror du?

friskheten ja. Just ikväll känns det alldeles hopplöst. Funderar på duschen.. Det slutar aldrig bra. ska försöka att låta bli.

kramar

2010-11-09 @ 23:33:53
URL: http://uturanorexin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback