Hur var de nu med att blogga?

Jo jag har väll inte haft mycket att skriva på sista tiden,
Har väll mest försökt att hålla mig levande
Och bloggen sätter stor press, med alla kommentarer man vill svara på
Alla som förväntar sig uppdatering osv.
Och jag älskar att blogga, men just nu har jag inte så mycket som händer i mitt liv och inte mycket att berätta och jag vill heller inte skriva när jag är deppig, finns för många deppinlägg här redan.
Jag jobbar på med maten, det går upp och ner som alltid.
Men jag har verkligen haft illamående i flera dagar nu, inte kul alls.
Sen känner jag att jag börjar bli lite tokig av tabletterna haha:P
Nej men:P

Imorgon ska jag till Dietisten, sen ska jag julshoppa med en vän:)
Då har jag förhoppningsvis mer att berätta sen:D
Tänkte att ni skulle fått sett en bild på min mat idag, men haha jaa vi har ju inte haft vatten, därav mycket skitig disk så jag fick ta en vit/blå blommig tallrik! haha skitful!

Och min Ebba! jag saknar dig massor hääär:( <3

Puss!

Kommentarer
Postat av: minna

Du ska blogga för att det är kul, inte om det ger dig stress. Men jag vet hur det blir, att man känner att man borde uppdatera varje dag o svara på allt. Men det måste man inte. Ta det lugnt ett tag.



Angående anti-depp, så mår man oftast sämre 1-2 veckor innan det blir bättre. Alltså, dels illamående o sånt, men även mer ångest o depression. Kanske lättare att hantera när du vet att det är medicinen och att det går över.



Hoppas det blir bra hos dietisten! Fråga efter den lååååånga mellislistan ;)

2010-11-29 @ 22:49:05
URL: http://krossaanorexin.blogaholic.se
Postat av: johanna

Det är inge vidare själv?

Och du ska inte blogga när du inte känner för det och jag blir inte besviken om du inte svarar på kommentarer, jag förstår varför! <3

2010-11-30 @ 09:20:16
URL: http://attends.blogg.se/
Postat av: Cilla

Lägg all tid på dig själv istället vännen, kämpa på så att du får må bra. <3

2010-11-30 @ 11:11:37
URL: http://bloodysabbath.blogg.se/
Postat av: Fridan

Har Ebba blivit inlagd eller har hon bara stängt ner sin blogg?

Jag saknar henne väldans mycket jag med ;(



Sandra, jag håller hårt i din hand när det känns svårt och pushar på när det känns lite lättare. Glöm det inte!

Puss<3

2010-11-30 @ 12:01:01
URL: http://ingenspeciell.bloggsida.se
Postat av: ebba

Hej min underbara fina! Va sjutton vi får väl börja mejla eller något? För jag saknar verkligen dig också. Att skriva de där långa meddelandena varje dag!! Jag saknar det verkligen.. Men jag börjar gärna mejla :D haha! Alltså jag saknar dig gumman, du betyder så otroligt mkt för mig och jag tänker på dig massor varje dag. Nu är det så att jag inte stuntar i dig det är min mobil som är helknasig!! Jag får inte alla sms, det går inte alltid att skicka och ja den är allmänt störd. Men jag väntar på en reklamation, de ska göra den denna veckan så förhoppningsvis får jag en helt ny telefon inom kort :) Och hörru!!! Jag vill träffas!!!!! Men jag vill inte vara ett nervvrak när vi ses. Jag vill inte påverka dig negativt på något sätt. Jag är ju som ett vrak just nu :P Igår var värsta dagen på mycket länge. Men idag är jag påt igen!!

Och tro fasiken, jag läser ju din blogg. Jag saknar min blogg. Men vad ska man göra? Julshopping gumman?! Jag missar ju massor som händer i dittl iv. Med vem? Köper du något? :D Hur gick det hos dietisten? Och vem fan bryr sig om tallriken! HAHHAA!

Do you know what? När det gick åt helvete igår så kände jag bara. Nej, jag vill ha godis. Jag vill inte vara utan godis. Så nu ger jag fan i det. Jag åt frukost imorse, jag åt smörgåsrån med en jävla massa ost. 10 skivor för att vara exakt. Sedan köpte jag mig en stor påse godis förut. Och jag vill ha det så då tänker jag äta det. Men nu börjar jag faktiskt bli lite hungrig igen. Så jag ska försöka få i mig mat :D Tjoho! Imorn står vägning på schemat för fröken ebba.



SVARA TILL MIN MEJL OM DU KÄNNER FÖRT ;)



All min kärlek till min bästaste och finaste vän <3

2010-11-30 @ 14:10:26
Postat av: ebba

Hej min underbara fina! Va sjutton vi får väl börja mejla eller något? För jag saknar verkligen dig också. Att skriva de där långa meddelandena varje dag!! Jag saknar det verkligen.. Men jag börjar gärna mejla :D haha! Alltså jag saknar dig gumman, du betyder så otroligt mkt för mig och jag tänker på dig massor varje dag. Nu är det så att jag inte stuntar i dig det är min mobil som är helknasig!! Jag får inte alla sms, det går inte alltid att skicka och ja den är allmänt störd. Men jag väntar på en reklamation, de ska göra den denna veckan så förhoppningsvis får jag en helt ny telefon inom kort :) Och hörru!!! Jag vill träffas!!!!! Men jag vill inte vara ett nervvrak när vi ses. Jag vill inte påverka dig negativt på något sätt. Jag är ju som ett vrak just nu :P Igår var värsta dagen på mycket länge. Men idag är jag påt igen!!

Och tro fasiken, jag läser ju din blogg. Jag saknar min blogg. Men vad ska man göra? Julshopping gumman?! Jag missar ju massor som händer i dittl iv. Med vem? Köper du något? :D Hur gick det hos dietisten? Och vem fan bryr sig om tallriken! HAHHAA!

Do you know what? När det gick åt helvete igår så kände jag bara. Nej, jag vill ha godis. Jag vill inte vara utan godis. Så nu ger jag fan i det. Jag åt frukost imorse, jag åt smörgåsrån med en jävla massa ost. 10 skivor för att vara exakt. Sedan köpte jag mig en stor påse godis förut. Och jag vill ha det så då tänker jag äta det. Men nu börjar jag faktiskt bli lite hungrig igen. Så jag ska försöka få i mig mat :D Tjoho! Imorn står vägning på schemat för fröken ebba.



SVARA TILL MIN MEJL OM DU KÄNNER FÖRT ;)



All min kärlek till min bästaste och finaste vän <3

2010-11-30 @ 14:11:14
Postat av: camilla

ÅÅ hoppas de gick bra hos dietisten? :D Ja lite frågor får du bombardera mig med haha :D



det kändes bra gjorde det. Klart det käns jobbigt att det har vänt men samtidigt så var det en skön känsla på något sätt :D Jag tog det väldigt bra mot vad jag trodde, de va ju nästan 1 kg på 3 dagar så det känns som om det är för snabbt. Men nej bara o fortsätta i samma spår nu :D Hur går allt för dig?

Väntar med spänning på svar på mailen :D



Pussar finis <3

2010-11-30 @ 15:12:41
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Maja

Blogga gör man för att man tycker det är kul, du ska absolut inte känna dig tvingad till det.

Hoppas det gick bra hos dietisten kära du, och att din dag blev bra. K'mpa på gumman!

Puss<3

2010-11-30 @ 16:28:18
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback