HAHAHA

Nu har jag ångrat mig på kvällsmys hundra gånger typ.
Hade tänkt ost,kex,mörk choklad och naturgodis.
Men sen insåg jag att naturgodis klarar jag ju mitt i veckan, så varför slösa de när de är helg?
Så det får bli chips iaf:)  sen har jag ju peppburken alltid till hands om den skulle behövas.
Och en och annan kitkat på kylning (A)

Även med chipsen blev det svårt, kunde inte välja smak.
Så tog två skålar med två olika smaker, nämligen sweetchili från Estrella och mina älskade lättsaltade sips från Åland:D



Det kanske är 75 gram styck, så de blir mycket chips, NOMNOM!
Hur många Kitkat tror ni jag trycker ikväll?:O

Kommentarer
Postat av: h2o

sv: hihi :D<3



och vetdu vetdu :D igår köpte jag en kitkat till min kusin och då tänkte jag på dig! :D

2010-11-07 @ 22:03:20
URL: http://vatten.webblogg.se/
Postat av: Rebecca

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ kitkat<3 Salta chips lät inte heller fel.. och jag som inte äns tycker om dem! eller gör jag det, kommer faktist inte ihåg. Har ju hetsätit x antal 500g påsar (tillsammans med massa annat) nu på sommaren men då i hetsätning där jag inte riktigt kan lita på smaklökarna... men har för mig att dill och lantchips var fint!



Blev så orolig när jag läste de tidigare inläggningen om den lite jobbiga kvällen. Men försök se på allt det som gick bra:) Du kunde umgås med folk, ha en superfin klänning, klarade faktist av att äta sen och gick emot ätstörningen med att utmana dig med någonting gott senare! Ta med dig det:)



SV: Breseola är himmel och rike! Särskilt med jordnötssmör;) om du vågar pröva ngn gång:P



Puss och kram (kände att vi kommit så långt i våran relation)

2010-11-07 @ 22:26:45
URL: http://thinspiration.bloggspace.se
Postat av: M - She believed she could, so she did

Hoppas du riktigt njöt av chipsen och annat gott, och att du hade en super mysig kväll :)

Det förtjänar du!!

Stor kram gumman<3

2010-11-07 @ 22:59:54
URL: http://mirellas.blogg.se/
Postat av: Elin

Förstår att det är svårt. Paniken är en stor orsak till varför vi upplever att ångesten är så stor. För för det mesta är den inte lika stor som när vi har panikångest. Eller ja. De flesta i alla fall.

ost och kex? Wow. Har inte riktigt förstått tjusningen med det, känns så plottrigt. Eller nåt:P jag svamlar. stå på dig vännen, jag vet att du kan

kramar

2010-11-08 @ 00:05:04
URL: http://uturanorexin.blogg.se/
Postat av: Petra

Gosh, jag blir så sjukt sugen på naturgodis även om du bara skriver om det, haha (A). Men du är riktigt duktig som kan utmana ångesten och äta chips, ost, kex, godis osv, så grymt bra!!!!!!!

SV: Okej, jag känner mig som en liten plutt, men jag är 17 =) Kramar<3

2010-11-08 @ 07:25:26
URL: http://rremember.blogg.se/
Postat av: Lovi

namnam! jag gjorde typ ingenting, åt^^ nä men jag har ätit mer än vad som står i mitt matschema de senaste dagarna så igår när jag skulle sova kunde jag inte somna trots att jag var supertrött... tillslit insåg jag att det berodde på att jag hade ätit "för lite" och åt därför en macka, en banan och typ 80 g choklad (hehe...) sen sov jag som en stock! :P hur mår du idag? <3

2010-11-08 @ 10:09:09
URL: http://isundin.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback