Förlåt allesammans!

Jag fick så tråkigt och slut på russin så jag var tvungen att åka till mataffären,
Och haha jaa ni vet ju jag och mataffärer(A)
Gick där ett tag kan man säga :P
Men innan jag åkte åt jag lunch, titta här allihop!

Två knäckebröd med philadelfia, kalkon och paprika, tänk att jag vågade de trots att de blir pasta ikväll :O

Hihi jag har superbråttom nu! ska laga pasta, äta pasta, sminka mig och sen dra, så hinner inte svara på era kommentarer nu!:O
Men ni är fina!

Här köpte jag idag bla:

Ebba klagar att jag äter för mycket musli, mamma säger det med, så jag köpte flingor idag faktiskt :)
Och musli såklart (A) Och ser ni?!!!! risifrutti!
Jag har funderat på det läääänge, flera månader, och det blir nästa veckas utmaning:D
Titta där vad jag hittade också! Kladdpepparkaka :O
Hur gott låter inte det va?:D

Nu ska jag laga pasta!
Blogg you later!
Puss!

Kommentarer
Postat av: ebba

JIPPIE :D Vad stolt jag är över dig gumman <3 Du vet att du är bäst vaaaaaaa?! Jag vill bara skrika av glädje!! Men det var baske mig inte en jätteportion du åt trots allt. SÅ DET INNEBÄR ATT DU KAN PROPPA I DIG MASSA GOTTIGT IKVÄLL OCKSÅ OCH DET SKA DU SÅ DET SÅ! hehe ;) Se till att ha med dig mys till killen nu :) MEN DU HAR VARIT SUPERDUKTIG som åt pastan!!!! Massa bäst är du!!!!! Det ser jättesmaskigt ut!!!!

Och vet du?! JAG HAR OCKSÅ GJORT DET!! Fast det blev inga criscuts :( :( :( :( Det fanns helt enkelt inga :S Men jag åt klyftpotatis, det var så där. En besvikelse eftersom jag verkligen sett fram emot criscutsen. Men jag får väl vänta tills nya ica öppnar :S Men jag har också varit duktig faktiskt!! OCH jag har världens ångest, för jag har tryckt i mig massa godis. MEN, nu kommer mina gäster när som helst och jag SKA äta godis. För det är medicin.

Fan jag vill också ha kladdpepparkaka, fuskisunge!! Och vad bra att du köpt flingor :D haha! Då kan vi samäta det med :) Jag älskar flingor. Och Risifrutti, thats my girl <3 Jag har varit sugen p ågröt jättelänge nu så det blir nästa veckas utmaning för mig. Eller? Jag har ju fått matsedeln för skoldagarna. Det skrämmer mig lite :P

HA EN TOPPENKVÄLL NU så svarar du på min andra kommentar så fort du hinner :D HA KUL, ROA DIG OCH ÄÄÄÄÄT MÄNNISKA!!!

Massor av kärlek och love och pussar och kramar <3

2010-11-05 @ 18:46:17
URL: http://ebbsillon.blogg.se/
Postat av: Lovisa

BRA JOBBAT med pastan, visst var det inte så farligt? :) Thehe, kladdPEPPkaka, pepp pepp pepp ¨på hög nivå ju :D <3 PUSS

2010-11-05 @ 20:14:32
URL: http://isundin.wordpress.com/
Postat av: minnie

den kladdkakan har jag smakat!! jag älskar kladdkaka ;D jag tyckte den var god men frödinges med mandel i är godast!! :D

2010-11-06 @ 11:41:27
URL: http://minnielight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback