Farsdagsfirande!

Godmorgon underbara läsare!
Idag är det Söndag, vilket innebär en hujedamig massa ångest plus farsdagsfirande!
Vill börja med att säga en sak som jag borde vara stolt över och den saken borde egentligen göra att jag sitter här och ler och inte har ångest, som jag har .__.
Joo igår, ni såg ju hur fint jag dukat upp mitt Lördagsgodis ellerhur?
JAG ÅT INTE UPP ALLT! Jag överåt inte! första gången på superlänge jag inte överäter när jag väl börjar:O
För jag åt upp hälften av ostbågarna i skålen, va kan de ha varit 50 gram? sen alla chipsen, höhö chips e gott.
Sen åt jag 1 Brejk och 5 utav chokladbitarna!
Var supermätt när jag fått i mig allt detta och kände att nu ska jag ha mer mer mer! Men jag hejdade mig!
Jävlar vad glad jag är åt de, jag klarade en Lördag utan överätning, det brukar ju oftast börja med en normal mängd, men sen brukar jag börja äta på tvång och sen gå och sova med världens magknip.
Haha var rätt sjukt mätt igår ändå men de är en annan femma :P
Så varför har jag ångest nu då?
Jag jämför mig med alla ni andra, ni andra som inte äter massa skräp som jag, ni andra som är mycket mindre än jag, jag känner mig bara fejkad, jag är ingen anorektiker, jag är bara på lådsas.

Just nu sitter jag och kollar på en Meny, pappsingen och jag ska ju ut och äta idag och gå på bio för att fira farsdag, så jag måste förbereda mig med att kolla på Menyn nu så att jag inte får ångest när jag väl sitter där och måste välja nåt :/
Det är svårt att välja, en vanlig människa skulle ju bara kunna gå in i en restaurang, kolla max fem min i Menyn och sen ha bestämt sig, men nej de klarar inte jag :/
Ska varjefall se Cornelis filmen, den verkar rätt tråkig men hallå nu äre väll inte min dag eller?:P

Nu tänker jag tvinga upp mor min! för jag måste få gå en promenad, ångesten river i mig ganska mycket, och restaurangmat på de, hurra vad kul(Y) 
Snart rullar jag fram :(

Iaf här är pappas frukost på sängen imorse som jag fixade i ordning lite sådär:

Och godiset var till för bion ikväll ;D

Puss på er!
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Du är inte fejkanorektiker. Det finns två sorters anorektiker brukar läkare säga: de som har problem med att äta mat och kunna äta godis eller de som har tvärtom. Vissa har både och. Som jag. Men det finns inget mer eller mindre anorektiskt oavsett vilken variant på anorexi man har. så nej du är inte fejanorektiker. förneka inte dig själv eller äs, då fastnar du där istället för friskheten.



haha kan tänka mig att den filmen inte är din stil:P

du får ge mig en recension sen :P

kramar

2010-11-14 @ 13:58:22
URL: http://uturanorexin.blogg.se/
Postat av: petris

alltsååå ooooojsihejsi vad jag ligger efter här på din blogg märker jag :O oooopptagen kvinna här i sina bästa år ;) nejmen. nu jäklar. nu har jag läst igenom allt och ja jag kan bara konstatera att som vanligt så är du GRYM!



och igår, ingen överätning? WIIIIIE sandra! skitbra ;D även om jag vet att din kropp hade behövt dom där sista ostbågarna och chokladbitarna ;) men ja du är duktig som slutade när du blev mätt!



ohh I see ;) ja där finns det billigt godis må jag säga ;) fick med mig en hel del chokelad hem. tehe MJUMMIE! kommer bild, i sweaaaar.



hoppas du får det mysigt med din far och att du väljer något som DU tycker om nu finis! PUSS <3

2010-11-14 @ 14:02:48
URL: http://barapetriis.blogg.se/
Postat av: Maja

Du ska absolut inte jämföra dig med andra, du är lika mycket anorektiker som de som är supersmala. För det mesta sitter ju i huvudet? du har bara kommit lite längre, och det ska du BARA vara stolt över!

Puss<3

2010-11-14 @ 14:40:22
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback