Det är inte rättvist

Hej mina underbara vänner!
Förlåt att jag inte skrivit på heela dagen, hoppas ni inte varit oroliga.
För jag mår okej kan man varjefall säga, mår inte bra men det har inte med maten att göra denna gång men jag orkar inte skriva anledningen här i bloggen.
Kan säga att jag åkte klockan 2 inatt hem till Alex och somnade direkt i hans armar utan att ens berätta varför jag kommer hit klockan halv tre en Lördagskväll.
Jag kände att jag måste bort för att fokusera på maten först och främst nu, när det hände igår de som hände(som förövrigt inte är nåt nytt, igår rann bara bägaren över kan man säga) då kände jag bara att jag ville sluta äta igen och aldrig mer äta.
Men jag packade min musliskål, min musli och min yoghurt och åkte till honom.
Imorse klockan 9 tänkte jag skita i frukosten men jag åt den ändå, sen var det dax för lunch, vi åkte och handlade bröd jag ville ha och pålägg jag ville ha, så nu har jag mat här för ett par dagar.
Köpte även banan men den lär jag ju inte våga äta:P
Ikväll ska jag få mina crisscuts här, känns konstigt att komma här och bara bestämma men Alex är så fin och de är hans mamma med, dom vet hur mycket de betyder för mig.
Alex ska äta pizza därimot:P

Vi köpte även kvällis, jag ska äta popcorn och naturgodis och Alex ska äta såna stjärnor, hihi vad snäll han är som äter med migXD
Orkar inte prata om igår någonting, så jag låter det vara, fick iaf i mig fem mål mat igår om ni ville veta, jag somnade till sista målet, det var migränen som slog ut mig.
Jag har fortfarande lite migrän eller så är jag bara ledsen och trött, vi har legat nästan hela dagen och kollat på Mysteriet på Greveholm haha:D
Nostalgi på hög nivå :)

Jusste, minns ni att jag skulle försöka utan chips och choklad i helgen? det har gått bra och idag hoppas jag att det fortsätter så, har nämligen inget sånt här hos Alex och här lär jag stanna ett tag:P

Jag vill så gärna kommentera i era bloggar! men de verkar vara nåt fel på Blogg.se?
Jag återkommer om ett par timmar, då får ni kanske lite fina bilder med?
Puss och sköt om er! tänker på er finisar, ni är bäst!




Kommentarer
Postat av: minna

skönt att du har någon du kan åka till och vara hos när det är jobbigt. och superbra bra gjort med maten! det är ju när man mår dåligt och det händer saker som det verkligen blir svårt, det är så lätt att gå tillbaka till sin gamla strategi o försöka hantera allt med hjälp av maten. hoppas ni får en mysig kväll, trots allt.

2010-11-21 @ 17:57:06
URL: http://krossaanorexin.blogaholic.se
Postat av: Camilla

Nu blev jag orolig för dig :/ hoppas det löser sig det som hänt <3

Tycker du är grym som trots migränen fick i dig 5 mål,och att du åt frukost ett STORT PLUS till dig :) lite lustigt för jag kommer in på din blogg men inte på någon annans som har blogg.se :P haha din blogg e magisk :)



sv: Pastan smakade överbra :D tog någon ny sort, typ skruvpasta som jag velat äta hur länge som helst men aldrig vågat :) vet inte om de bara e jag men ja tycker all pasta smakar olika, asså beroende på former xD



Hoppas din kväll blir mysig <3

Styrkekramar i massor min fina

2010-11-21 @ 18:41:06
URL: http://resanupp.devote.se/
Postat av: Maja

Usch, hoppas verkligen att det blir bättre för dig snart <3

superbra att du åt utan att fuska, trots att alla tankar m.m.

Du är stark gumman, du fixar det här!

Jag håller på att få damp på blogg.se just nu xd

Puss<3

2010-11-21 @ 19:16:31
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback