Dagen igår med min bästa pappa!

Hej allesammans! har ni sovit bra? De har inte jag, har kallsvettats och sovit oroligt hela natten.
Varför?
Jooo det är en jävla pojke som inte kan lämna mina drömmar! Jag blir tokig :(
För att tillägga att de blev för mycket att äta igår också så nu sitter jag med ångest upp till öronen, FAN VAD DU ÄR LYCKAD SANDRA.

Men iaf! igår med pappa var urmysigt!
Vi kom till restaurangen redan halv 5, för bion började 6 och jag ville ju ha lite tid på mig haha, men det var tur att vi kom vid den tiden!:O Vi fick sista lediga bordet!:O
Så satte vi oss ner och kollade i Menyerna, pappa var klar nästan direkt och jag började känna mig stressad, men han sade åt mig att ta min tid och ta de lugnt.
Sen när servitrisen kom så hade jag nästan bestämt mig, men då visade de sig att de var griskött i den rätten så då gick inte de, då tänkte jag ta en sallad, men NEJ jag skulle ju ta nåt annat idag.
Vet ni vad jag gjorde?:O
Johoni jag lär servitrisen rekomendera och så tog jag det!!!!
Det blev stekta kycklingbitar med bulgur, sallad, tzatsiki och ajvarssås! Supergott var de, fast ajvarsåsen smakade köttfärssås men tzatsikin slank ner:)

Pappas och min dricka! Ölen är min såklart! ;)


Sånhär förrätt bjuder dom alltid på där, trevligt va?:)

Här är då min middag:


Och jag åt upp all kyckling och all bulgur(som ligger under kycklingen:P) och ganska mycket sallad och tzatsiki, fy vad mätt jag blev:P

Efter middagen drog vi mot bion!
Pappa köpte lite choklad och popcorn till bion, men jag nöjde mig med min cola zero:P
Skulle ju äta massa när jag kom hem(A)

Här är pappa och jag på bion:

Hahah lite rolig bild! det var svårt att fota, jag missade migsjälv typ tusen gånger innan och så blev de suddigt osv, så när vi tillslut fick denna bild då blev den inte såååå seriös ;D

Sen kom vi hem igen, och då började jag hetsa för att hålla en lång historia kort :(
Och nu sitter jag här fett äcklad av migsjälv.

Fan jag som ville slippa dehär och ha en skön och lugn Måndag bara en gång i livet:/
Men nää de gick tydligen inte .__.

Puss!


Kommentarer
Postat av: Cilla

Sv: Det gick bra, den såg riktigt fin ut och tydligen smakade den riktigt gott också enligt fars och mor. :)

Idag mår jag bra, har hållit i en presentation av mitt gymnasieprogram på en grundskola idag och stått och pratat inför massa människor som tittade på mig och jag fick inte dumma tankar. <3 Hur mår du då? Kram.

2010-11-15 @ 11:22:49
URL: http://bloodysabbath.blogg.se/
Postat av: Maja

Bra jobbat med restaurangen gumman, tråkigt att du hetsade lite på kvällen. Men det var en gång, du fixar att hantera ångesten, du är grym tjejen, jag tror på dig!

Puss<3

2010-11-15 @ 12:26:14
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/
Postat av: minna

Mysigt med restaurangen, och du fixade det superbra ju!

Det blir ju alltid bakslag, det är som att det är en del av att bli frisk, de där mindre bra stunderna. Du är världens kämpe tycker jag!



Förresten så har jag testat chokladen nu, Marabous vintervit. Inte så god som jag trodde. Men det känns som att jag typ tappat bort vad jag tycker om, ingen aning om vad jag skulle vilja ha för godis om jag vågade försöka igen. Jaja.

2010-11-15 @ 12:33:12
URL: http://krossaanorexin.blogaholic.se
Postat av: Emli

Sandra, tänk inte på det negativa, blicka bort från det som är jobbigt. FATTA VILKA FRAMSTEG, att äta det servitrisen rekommenderade?! Hur stort är inte det?

DU LÄT NÅGON ANNAN BESTÄMMA, det otroligt! Att du kände dig så trygg att du vågade lägga något så viktigt (överviktigt, i våra huvuden, visst?) i någon annans händer. Det är stort, och du är grym :D



Jag måste säga det igen: Din pappa verkar ursöt. Så snäll och fin mot dig, Sandra. ta vara på honom, visa att du kan bli frisk, för hans skull.



Är det pojken du är kär i som säger att han inte vill satsa förrän du är frisk? VARFÖR INTE DAGS ATT BLI FRISK?



På så sätt är ångesten inte farlig heller, den gör dig bara närmare en frisk vikt, och ett friskt liv! Närmare en relation med din pojke. Det vill du väl? Tänk, kan det gå långsamt? Varför dra ut på allt du kan få, allt du kan leva för?

Skit i allt var ångest heter, du har varit grym, och det finns ingen tvekan i att du kommer fortsätta med det.



Carbonaran var jättegod, jag åt rejält, och glass på kvällen :)

2010-11-15 @ 13:12:52
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: Helena

Just nu kan du nästan inte äta för mycket, du ska upp i vikt och passa därför på att unna dig allt du vill!:)

2010-11-15 @ 16:57:07
URL: http://cocconut.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback