Asså ärligt nu

Såhär känner jag:
Äh pallar inte någonting nu tänker jag ligga här på soffan hela resten av livet och tycka synd om mig själv, dra lite i fettet som inte får plats i byxorna utan bara flyter över.
Så tänker jag ligga här och tänka på hur cp och kär man kan vara, hallå vafan jag ska inte vara kär ju! det har jag inte tid med, jag har bara tid med mat mat mat, fet fet fet, kalorier hit och kalorier dit, måste träääna!
Mm precis såhär är det, nu ska jag och mitt fett ligga vidare här på soffan och tycka synd om oss själva.


Kommentarer
Postat av: M

Då är vi två om den känslan. Ditt inlägg beskriver precis hur jag känner just nu... <3

2010-11-15 @ 14:31:42
URL: http://meandmybody.blogg.se/
Postat av: Elin

För det första är du inte fet, så du får i så fall ligga själv och tycka synd om dig, vilket du har all rätt och anledning till att göra. ÄS gör det. För det andra så kan jag hålla med om att det kanske är olämpligt att vara kär nu, OM du inte blir kär så att det går bra. Kärlek kan hjälpa långt. Men risken med kärlek är att bli sviken (eller så är det bara jag som alltid råkar ut för de värsta karlarna).

kramar, du vet var du når mig <3

2010-11-15 @ 15:13:21
URL: http://uturanorexin.blogg.se/
Postat av: Elin

Och hundar är alltid underbara. Min är liten och tycker själv att hon är ännu mindre. :P just nu tycker hon synd om sig själv för att hon inte fick smaka på tårtan ^^

Hur gammal är hon?

vad händer idag ?

kramar

2010-11-15 @ 15:15:02
URL: http://uturanorexin.blogg.se/
Postat av: Joanna

mitt inlägg handlar om två killar, Max och killen jag kallar ''han'' (ja borde hitta på ett smeknamn haha)

men nej kärlek är så underbart! och du har visst tid med det! det låter så mysigt med din pappa :)

men berätta om killen?

Max har jag bara träffat en gång i mitt liv. det kan du läsa i något inlägg innan.

2010-11-15 @ 15:16:27
URL: http://flickanimittinre.blogg.se/
Postat av: Joanna

och ja, jag bor också i Sthlm, vart i sthlm bor du?

2010-11-15 @ 15:16:42
URL: http://flickanimittinre.blogg.se/
Postat av: minna

sv: nä det verkar inte vara nån som gillar vintervit-chokladen så mycket.

ang slutenvård o bmi-gräns så tror jag inte de har nån fast gräns direkt, de kollar nog dels på hur kroppen mår med puls o sånt, och dels på hur allvarligt beteendet är. när jag var där för två år sen var det tex ett par som var normalviktiga men hade stora problem med bulimi som de verkligen behövde dygnet-runt-hjälp med. så de kollar nog på helheten.

2010-11-15 @ 16:02:01
URL: http://krossaanorexin.blogaholic.se
Postat av: Elin

Du är itne fet. Och ja, det är inte konstigt att du behöver gå upp i vikt. Verkningsämnena i tabletterna tas upp av hjärtat och ställer stora krav på hjärtat, vilket äs också gör. Dör man av anorexi är det för att hjärtat slutar slå. desto mindre man äter desto mer vill kroppen spara och därför slår hjärtat mer och mer sällan. så pressen som äs sätter PLUS tabletterna kan göra att ditt hjärta lägger av. så mer pasta och godis och fem sex kilo till så får du tabletter. jag vägde 48 när jag fick tableter att ta regelbundet. innan det fick jag bara vid behov när jag var inlagd. annars fick jag inget alls. berodde kanske lite också på all annan skit jag tagit innan som kroppen fått handskas med.



lita aldrig på en karl. allt en kille gör kommer äs förvandla till något dåligt. även om det är bra, vilket det inte alltid är, kommer äs vända till något negativt som bara skadar dig. att träffa en ny människa är svårt när man har äs. för att lära känna någon måste man dela med sig av sig själv och det viktigaste av insidan: det som gör dig tll den du är. det betyder att du måste förklara äs. och förklara äs för någon som inte vet vad äs är och dessutom förklara vem men är när man har äs och vad som inte är äs av insidan gör det svårt att dom får lära känna dig: dom vet inte vad som är du och vad som är äs.

OCH GLÖM INTE: en karl är alltid en karl. dom förstår bra hälften av det dom säger att dom förstår.

kramar



hon blir vid nyår. men mentalt är hon tre månader :P

2010-11-15 @ 16:10:59
URL: http://uturanorexin.blogg.se/
Postat av: M

Jag vet, vi skulle ju bli friska tillsammans.... Tack, men ser du inte allt fett:'(

Kramar<3

2010-11-15 @ 16:33:49
URL: http://meandmybody.blogg.se/
Postat av: M

okej.. så brukar jag också göra och det enda de leder till är att man blir ledsen och undrar precis som du säger, varför alla ljuger och säger att man är smal..

Men gumman, jag ser på dina bilder att du är smal, jätte smal. så du kan lägga på dig några kilo utan att oroa dig!<3

2010-11-15 @ 17:06:41
URL: http://meandmybody.blogg.se/
Postat av: M

håller med! jag vill också se mig själv i andras ögon:( <3

2010-11-15 @ 17:16:38
URL: http://meandmybody.blogg.se/
Postat av: Helena

Skojar du?! Av vad jag ser så ser du fortfarande väldigt mager ut. Inte en chans att det är okej att du ligger kvar på den vikten du har nu!

2010-11-15 @ 17:33:04
URL: http://cocconut.webblogg.se/
Postat av: M

jag hoppas du har rätt!<33

2010-11-15 @ 17:47:48
URL: http://meandmybody.blogg.se/
Postat av: Helena

Ähdå! Låt fettet ligga kvari soffan (det är ändå bara imaginärt!) och flytta dig själv någon annanstans och älska dig själv :D Puss!

2010-11-15 @ 17:58:01
URL: http://helenaantecknar.blogg.se/
Postat av: Helena

BMI 17 är för lågt för att kroppen ska kunna fungera och må bra! Det vet du säkert också egentligen, eller hur?:)

Hoppas d får en bra kväll, blir det nåt gottis idag?:P

kram.

2010-11-15 @ 19:14:46
URL: http://cocconut.webblogg.se/
Postat av: Cilla

<3<33

2010-11-15 @ 19:20:41
URL: http://bloodysabbath.blogg.se/
Postat av: Cilla

<3<33

2010-11-15 @ 19:20:46
URL: http://bloodysabbath.blogg.se/
Postat av: C

Hej!

Har följt din blogg ett tag nu men aldrig vågat kommentera :P

Tycker du är jätte duktig och stark och kämpar på superbra. Hade gärna pratat lite med dig via mail om du har lust? Har ungefär samma känslor och tankar som dig och skulle behöva prata med någon



Kram

2010-11-15 @ 19:21:21
Postat av: Joanna

haha ja jag har jätte svårt att hålla mig till en kille. jag vet inte riktigt hur det funkar, men jag är konstig :p jag är som flera olika personer och de ''personerna'' gillar olika killar därför har jag oftast flera :P haha! det betyder att jag växlar och håller på.. oschysst! men killarna är inget seriöst och därför begär de inte heller att ja ska vara på något sätt trogen..



det låter så likt mitt ex! honom! kk som jag har börjat kalla han! okej det blir enklare såhär: Niclas. det är Niclas jag kallar han hela tiden. han är precis lika dan! ena dagen får jag ett sms: hej baby vad gör du jag saknar dig! dagen efter svarar han inte och har aldrig tid för mig.. helt cp -.-

men ja, det låter jobbigt. vet killen om vad du känner för honom? det är oftast bäst att prata med han att du uppfattar det så jobbigt.. det gjorde jag och han förbättrade sig. men jag kan även förstå honom eftersom jag själv ibland älskar och ibland hatar en människa.



jag bor söder om stan hos mamma och i Åkersberga hos pappa, det är mot norrtälje :D vart bor du? :D

2010-11-15 @ 19:39:38
URL: http://flickanimittinre.blogg.se/
Postat av: elin

kolla in min bloppis på min blogg. massor av snygga skor och klänningar mm. allt till kanon priser! :D

först till kvarn!



fynda på!

2010-11-15 @ 19:56:34
URL: http://instylebye.blogg.se/
Postat av: Joanna

brottby ligger väl mellan åkersberga och vallentuna? ja, jag vet vart det är! åh va roligt! då kan vi väl ses någon dag? ta en fika eller något? bara prata!

du verkar vara en sån underbar person, jag gillar sällan människor, jag är ganska negativ när det gäller människor. men dig gillade jag redan första gången jag läste din blogg!



jag känner igen det! jag hatar när folk gör så, men jag är exakt likadan! jag gör så sjäv! ena dagen kan jag säga att jag älskar någon och bara inte kan slita mig ifrån personen och dagen efter får jag flipp för att den hör av sig. jag vet inte varför det är så. :S jag kan inte förstå det och jag antar att du borde låta honom vara ett tag.. hör inte av dig. var allmänt dissig så kommer han npg se vad han förlorade!

2010-11-15 @ 20:12:07
URL: http://flickanimittinre.blogg.se/
Postat av: ebba

Hej min underbara fina tjej! Vad är det för dumma tankar? Slå dem åt helvete. Är så jävla stolt att du klarar att gå emot ångesten. Jag hoppas att du klarar att äta fast du mår dåligt. För det gör du väl gumman?

Jag blev så jäkla glad. Läste din kommentar när jag satt på lunchen förut och jag blev så glad. Vad gullig du var som åt bakelse för mig <3 Usch jag har hetsat en jävla massa tårta idag. Varför hetsar jag alltid TÅRTA? Jag gjorde något asäckligt.. Tror inte jag vill berätta det ens. Men okej. Säg det inte till nån ;) Jag skärde upp en skämmigt stor bit. Åt upp all marsipan och grädde. Sedan slängde jag resten av biten. Inbillade mig själv att det inte var så mkt. Så jag skärde en ny. Gjorde likadant. Skärde en ny, FYRA gånger. Och slängde. Sedan blev jag så sugen så då tog jag upp det jag slängt och åt upp det med. Fräscht va?!

DIn kyckling igår såg sjuuuuukt god ut!! Det var typ så jag föreställde mig att min lunch skulle se ut idag. Vilken besvikelse jag fick!! Åt du av brödet också? Det såg ju asgott ut!

Snälla gumman säg att du mår bättre nu. Vi måste försöka äta, gå emot ångesten, hur jävla svårt det än är!!! Jag vill bli frisk. Och det vill du med! Så gör mig glad och säg att du ätit nu min underbara!



Vad skrev du till Fredrik? Har han svarat? Vi kom ju överens om att du skulle skippa det. Jobbigt att vara kär :( Men det är lite som ångesten. Man måste gå emot. Och det vet jag ju att du klarar!!! Han förtjänar dig inte om han inte behandlar dig som en prinsessa. Var egoistisk gumman. DU är viktigast!!!



Igår var mamma och pappa på mig om att jobba igen. De tycker att jag ska jobba och tjäna lite pengar över jul. Då sa jag att jag orkar inte. Jag måste tänka på mig själv och bli frisk först. Det ställde dem lite.



Fast vet du? Jag vet inte om jag tycker att jag fegade ur med salladen ändå. För den var verkligen äcklig sötnos. Och jag åt upp nästan allt ändå. Hur bra gjort är inte det? Och jag visste ju att jag skulle hetsa efter. Så visst. Och hallå? Både du och jag hetsar. MEN VI VET JU VAD DET BEROR PÅ, ELLER HUR? OM vi intar de där sex jävla målen så kommer vi inte hetsa. Tänk på alla de där fina, som kämpar och lyckas. Kolla Emelie, Petra, Saga, Maja. Hur jävla peppande är inte de? De klarar verkligen att gå emot ångesten. Det gör vi med!!!!! Vi måste kanske börja äta efter matschema? Vi kanske skulle jobba på det tillsammans? =) Kanske skulle bli lättare.



Hmm, du kanske läste vad jag skrev om lunchen idag. Det enda som var gott var såsen som jag överdoserade av. Dragonsås, me like! Idag var det inte en lika god matvecka. Men jag får väl inte klaga=) alltså igår när de sålde ut allt på ica igår så köpte jag sån där barnmatspuré. Är det anorexivarning på det? Jag tänkte äta det som ett mellanmål. För jag får sån jävla ångest av frukt, kanske lättare att få i sig mellanmål om man äter som puré? Är de ens goda? Har aldrig smakat. Tänkte bara prova.. Men vet du? Jag brukar äta upp barnens rester av frukter de har med sig. hahaa!



JA, det slog mig idag att jag inte har en aning vad du har för planer denna veckan och det skrämmer mig!! JAg vill ha koll på min underbara =) Vad ska du göra i veckan? Var det Tyskland på fredag? Jag har typ inget planerat mer än den äckliga praktiken.. Bio kanske i helgen med mamma =) Jag blev så jäkla glad idag när en liten tjej ville gå och hålla mig i handen till skogen. Och sedan ville sitta med mig i bussen. Men det var inte kul att vara ute idag. Det bara regnade och regnade. Jag frös så om mina stackars fötter. Man blir så jävla deprimerad av regn tycker jag.



Vet du Sandra? Jag är fan rädd. För jag mår illa ikväll igen.. Jag har ju sagt det flertalet ggr nu att jag mår illa. Jag vet inte om det är för att jag inte kommer i säng och sover tillräckligt eller vad det beror på?! Och så har jag ett sånt ont tryck mellan brösten. Det gör ont :( :( :( Är rädd att jag ska svimma när ingen är i närheten.



Vad var det för piller du ville ha? Theralen? Att sova på?



Jag kanske missförstod dig ja. Man blir ju lite känslig när man är grinig ;) hehe, när jag hetsätit är jag skitgrinig och vill inte prata med någon. Hälsar knappt på folk jag möter. Igår på ica träffade jag en gammal pensionär som jag känner typ. Var så irriterad på mig själv och så kommer den giriga gubben och säger "handla nu när det är billigt". Hade bara lust att säga t honom att du handlar ju bara på ica NU för att det är utförsäljning men jag muttrade bara något.



Jag förstår EXAKT vad du menar. Yoghurt och all mat är så jävla läskigt. Bara en tugga kan ge en extrem ångest medan chips är hur lätt som helst att tugga i sig.



Asch, du har i alla fall världens snyggaste face, thats my girl!! Givetvis är det snyggt med muskler men man ska ha lite fett också =) Det är så sjukt. Jag vill ju ha fett! Men jag vill inte gå upp i vikt? :S När psykologen frågade mig hur jag kände över min vikt sa jag att det är ju en hög siffra. Men det höll hon inte med om..



Jag sa ju att filmen skulle vara bra :D Visst var det mysigt att umgås lite med pappsen =) Är superimponerad att du lät servitören tipsa =) Och inspirerar det inte dig lite? Att se hur glad du gjorde din pappa? Du kan Sandra!!



Haha jaaaaa ! Jag äter ju vad som helst så vi får köra på säkra kort =) Ja vi måste ju snart börja kolla på när du kan komma :D

Jag tror aldrig jag smakat på de där med rispuffar i? Bara vanliga kokostoppar. Jag förstår precis vad du menar. Hetsar man kan man inte äta på lääänge. Därför är jag rädd att du inte ätit idag. Jag har bara ätit godis sedan all tårta så jag ska fan i mig skämmas. Men det är ju enbart för att jag hetsade och är så äcklad. Magen är som en ballong. Förlåt. Men imorn ska jag försöka äta regelbundet igen. Lite skeptisk till morgondagens lunch men det går väl det med? Stekt ägg älskar jag iaf :D Torsdagens mat lät underbar!!!



Fasiken att du inte gillar lussebullar. Kan du inte äta utan saffran? Eller finns det ingen kaka som du tycker är god? Snickers? Biskvi? de är ju lite juliga iaf :D Annars får vi köra på Annas pepparkakor helt enkelt.



Bra då glömmer vi allt vad kalorier heter från och med nu. Eller vet du ännu bättre? Om man ska köpa chuips säger vi. Och väljer mellan två, så ska man välja de med FLEST kalorier i. Är inte det en jävla utmaning? Eller om man ska köpa pasta och väljer mellan två sorter, så tar man det med FLEST kalorier i. Vågar du? :D



Alltså jag köper typ aldrig godis som inte är lösgodis eller choklad. Pingvinstänger var flera år sedan jag köpte och då var det nog mamma som köpte åt mig. Men så fick jag syn på dem i affären och tänkte på dig. Så tänkte jag att jag skulle äta i symbios med dig ;) Köpte fyra st, i olika smaker allihopa! Får se vilken jag tycker är godast =)

haha men vet du? Sedan jag började blogga ordentligt igen och prata med dig till exempel så har jag blivit ännu galnare i naturgodis. bara för att vi pratar om det så mkt :P Har du smakat kanderade nötter? De är fan asgoda!!! Och chilinötter =)



Sån är jag också alltid :( Ju mättare jag är desto mer längtar jag bara tills nästa gång jag får äta. Kanske beror det på att magen egentligen är glad? :O Undrar hur många timmar om dagen man tänker på mat? 23,5?



Håå jag är så arg på mig själv att jag inte var hemma och kunde hejda dig från att ringa den där dumma killen!!!!! Förlåt att jag dröjt med svaret.. Imorn blir dessvärre säkerligen inte bättre :( MEN vi får se det från den positiva sidan. MÅNDAG har gått. En dag närmare helg.. 9 dagar kvar, du är med mig va? =) Fan Sandra, halva november har gått!! Snart dags att sätta ihop julkalendern va? Så det inte blir så stressigt :D



Skynda dig att svara så jag får veta om dina veckoplaner :D Är så nyfiken!! Hoppas du har utmaningar på gång och att du också får äta någon god mat..



DU ÄR BÄST <3 pyss och kramar i massor

2010-11-15 @ 20:21:58
URL: http://ebbsillon.blogg.se/
Postat av: emma

Låter som om du har en riktigt dålig dag idag Sandra.. och såna får alla.

Det är mer än okej, man kan inte alltid vara på topp och kämpa stenhårt utan ibland behöver man få ligga oc tycka lite synd om sig själv.

Det viktiga är att man sen orkar resa sig och fortsätter kämpa! :) Jag skickar en massa styrkekramar och positiva tankar till dig, hoppas du får dem<3



Men det låter som om du har haft det jättemysigt med din pappa! :D bra jobbat med maten, DU ÄR SÅ JÄVLA GRYM!!! :DDD

Kycklingen såg jättemumsig ut, jag älskar kyckling så jag hade säkert också tyckt om det. ;)



Och du - ätstörningen sitter inte i vad man äter eller inte äter. Den sitter i huvudet.

Man kan inte riktigt jämföra ätstörda tycker jag, för ätstörningen uttrycker sig på så många olika sätt. Alla kan äta lite olika, det beror helt på vem man är och hur man själv tänker.

Man är inte "mindre anorektisk" för att man kan äta godis.

Du är verkligen väldigt väldigt smal Sandra - din kropp behöver verkligen godis, glass och chips (och såklart MAAAT! God mat :D)! hihi så käka på sötnos, du kommer bli verkligen helt superfin (till och med snyggare än du redan är! :o) med en frisk normalviktig kropp.



sv: Jaa, klart det blev fredagsmys för mig - B&J's med mango och bärsmak! :D Mamma hade köpt en överraskningsburk till mig, nomnom!



som sagt, hoppas du snart mår bättre gumman.

MASSOR AV KRAMAR!<3333

2010-11-15 @ 20:36:18
URL: http://demilune.blogg.se/
Postat av: tina

fin blogg:)

kolla gärna in min frågestund och ställ en fråga :)

2010-11-15 @ 21:02:17
URL: http://tiiinaandersson.blogg.se/
Postat av: Helena

SV: Jag hade faktiskt ingen aning om vad jag hade för bmi förrens du frågade, så räknade ut det precis (vägde mig idag så det ska stämma korrekt!), 16,5 har jag visst. Trodde faktiskt jag skulle ha högre! Jag tycker själv jag ser ganska normal ut?

Inget gottis för mig heller ikväll, åt ju glass innan idag och jag har lite svårt för att äta mer än en "onyttig" sak per dag...

puss<3

2010-11-15 @ 22:30:17
URL: http://cocconut.webblogg.se/
Postat av: Joanna

:O det är precis så Niclas gör!!! han säger ena dagen - vi borde aldrig mer ses, hör aldrig av dig till mig blablabla sen så får jag ett sms hej tjejen va händeR? haha så jävla irriterande och jobbigt när man är kär -.-

ja fyller 17 den 10 feb 2011 :) durå?

2010-11-15 @ 22:38:46
URL: http://flickanimittinre.blogg.se/
Postat av: Elin

Usch nej, väger mycket mer än det. För fet för det. Därför dom vill ändra anorexi till UNS. vill gå ner. vill inte heta uns. värsta wanna be anorektiker. vill heta anorexia eller helst frisk. sund. normal. men med bipolär sjukdom kommer jag aldrig bli normal. därför äs tycker det låter så bra för då kan jag skita i att bli frisk, för jag kommer ändå aldrig få ett fullt normalt liv. men jag vill bli frisk. i alla fall vissa stunder få leva.



i början var i princip psykotisk så fick mycket itryckt. men som "vanlig" psykiskt sjuk fick jag relativt svaga tabletter till en början men de gjorde stor skillnad. vartefter jag fortsatte med mina överdoser behövde kroppen mer och mer. hade jag fortsatt äta tabletterna normalt hade jag kanske suttit här utan nästan alla tabletter. de för bipolär slipper jag aldrig undan. aldrig mer. så kämpa för vid behovstabletter, men skit i resten. vid behovs t brukar bara behövas en kortare tid, nu när du har det som värst.



min manssyn är lite ja. :P extrem ^^

kramar

2010-11-15 @ 22:52:32
URL: http://uturanorexin.blogg.se/
Postat av: Elin

Tillsammans ja. det kanske går någon gång, känns bara som att det är så långt borta. har tagit så många år, så vad säger att det kommer lösa sig så snabbt nu?

minns inte ens vad det var tack vare dom kom på det. gjorde det på barnpsyk så gick igenom allt på samma gång. på barnpsyk har de lite bättre vård än inom övriga psykiatrin. mediciner och allergier och trauman och sjukdomar och beteenden osv osv.



Nej karlar är karlar och till slut slutar de försöka tänka och då går det åt helvete. ^^Karlar som inte anstränger sig hamnar till slut i sitsen att de gjort något fel eller som gör andra ont.



fråga på, jag svarar på allt. i princip.

kramar

2010-11-15 @ 23:14:50
URL: http://uturanorexin.blogg.se/
Postat av: joanna

fan va förvånad jag blev när du skrev att du ville att hans kulle bli så kär och sen kunde du krossa han.. jag har för det första gjort så på killar som sårade mig. och för det andra så är det exakt det jag vill göra på Niclas! haha! men jag antar att det är så vi försvarar varann. jag hatar det där med relationer och förhållanden , det är verkligen inte min grej, speciellt inte när de inte går som jag vill.

Va kul att vara myndig -.- hahaha!

2010-11-16 @ 03:14:54
URL: http://flickanimittinre.blogg.se/
Postat av: joanna

jag är för övrigt bisexuell och tro mig tjejer är ännu jobbigare haha! :)

2010-11-16 @ 03:16:52
URL: http://flickanimittinre.blogg.se/
Postat av: Helena

Du, jag lovar att du inte ser ett dugg fet ut! Tvärtom är du väldigt smal, t.o.m. mager, även fast det är svårt att se själv!

Lycka till på vägningen idag!

puss<3

2010-11-16 @ 12:00:07
URL: http://cocconut.webblogg.se/
Postat av: fröken ana

försök att ändra ditt tänkande vännen.

Ju mer positiv energi du tar till dig ju bättre kommer du må - ditt tänkande är skapande som jag brukar säga. Tro mig, jag va själv skeptisk till det men efter tiden har jag insett och verkligen märkt att det funkat/funkar. Vissa dagar misslyckas man och andra dagar lyckas man tränga bort negativa och byta ut dem till positiva. Testa :)

2010-11-16 @ 12:44:12
URL: http://frokenana.blogg.se/
Postat av: Sossu's Foto

Hej!

Snälla rösta på mig och Litla i tävlingen årets häst! En röst betyder så himla mycket! Komentera genom länken:

http://www.libresse.se/Pages/General/FlashContainer.aspx?id=58004&flashparamcontributionid=281663



Sedan tryck på tummen upp för att rösta.

Komentera sedan att du röstat i min blogg så kommer du upp i ett inlägg! :)



Kramar Sossu

2010-11-16 @ 16:11:31
URL: http://sossus.blogg.se/
Postat av: petris

vännen, lugn nu. en dålig dag har de flesta och jag ser att dethär är din. men vetu? den blir vad man gör den till, som min mamma brukar säga ;)

och även om man har sina dåliga dagar så gäller det att inte ge upp. jag vet att du är stark nog Sandra att inte göra det, har jag fel? nej. för du är så mycket starkare än du tror. och TRO på dig själv finis, hur svårt det än är så försök!



kärlek och styrkekramar din sötaste Sandra <3

2010-11-16 @ 16:21:39
URL: http://barapetriis.blogg.se/
Postat av: saga

vilket fett? Hallåååååå? Inget fett? Nepp inte det minsta, för jag kan då inte se minsta lilla!

Kärlek till dej vännen <3 kramar

2010-11-16 @ 19:30:30
URL: http://lillaliv.blogaholic.se
Postat av: Anonym

Soofff.blogspot.com

2010-11-18 @ 09:46:42
Postat av: Joanna

hahahha! aa det är ju sant. hur är det med dig förövrigt då? :)

fina skor det där!

gillar din smak ;)

2010-11-18 @ 16:15:26
URL: http://flickanimittinre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback