Aptitlöshet

Hej mina fina underbara flickor! Oj vad jag saknat er!
Har inte haft ork att blogga, läsa bloggar, ta hand om mig själv eller ah ingenting.
Jag har känt mig rätt nere på sista tiden, och ah de har påverkat aptiten en hel del kan man säga, är inte sugen på någonting alls:/ har tillochmed försökt att sukta migsjälv med chips, men nej inte sugen.
Och nu kanske vissa tänker : men fan vad skönt, men det är inte skönt, inte kul nånstans, inte kul att inte veta en enda grej man kan äta, när man måste äta sex jävla gånger om dagen!
Inte ens godis, inte ens kladdkaka nej ingenting är jag sugen på:( Jag käkar jävla massa musli just nu iaf för att jag vet att jag gillar de, men jag tänker inte ens att de är gott just nu. Vad är fel på mig?:(

Idag har jag försökt att beta av min lista på saker att göra som bara blir längre och längre.
Jag har iaf tagit hand om tvätt.
Städat ur mitt lilla hus.
Tvättat gardiner.
Letat upp ett foto till ett pyssel jag ska göra.

Och här är saker jag tänkte hinna med mer idag om jag orkar:
Bada och fixa lite med migsjälv, har inte orkat med de heller:O
Pyssla ihop ett kort.
Slå in lite julklappar.
Ringa för att få min elräkning .__.
Och äta såklart, försöka komma på nåt jag ens vill ha, whoopidoo(Y)
Jusste, ska även skriva mitt matschema här i bloggen, var någon som ville se de för ett tag sen, har varit lite seg^^

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback