Hem och iväg nästan direkt:O

Godmorgon alla sjusovare! Nu är jag hemma igen, och ni ligger fortfarande och sover ellerhur erkänn?:D
Hur mår ni?
Själv är man typ apatrött, har ju varit vaken sen 6, iiinte likt mig va ;D
Dessutom böt jag ut frukosten!!!! deni, ingen musli idag, nää idag blev de fruktsmoothie:O
Har varit med syster på danderyds sjukhus sen tränat med mami
och nu är vi hemma lite för att rasta hunden och äta jävla lunch innan vi ska fara iväg igen, ska till sjukgymnasten på massage .__.
Visst de är skönt men jag fryser som en liten gnu ju när jag måste ligga där helt halvnaken!
Äntligen Torsdag iaf de betyder att det snart är Fredag och då ska jag och mamma på hälso/mat mässa och sen ska jag träffa en Snygging, kul va?:D
Vad ska ni göra i helgen?:)
Det är fars dag på Söndag, jag kanske tänkte ta min pappa på den nya bion om Cornelius Wreswijk(stavning:P) Den verkar tråkig tycker jag men pappa vill se den och de är ju hans dag hihi, kanske middag blir de då också, myspys bara jag och far lixom :)
Imorgon blir de äta lunch ute med mamma också, så ni ser jag utmanar fortfarande, kanske en kebabrulle? HAHAHA.

Idag är det Torsdag jaa, kommer ni ihåg? Idag är det en Månad för mig sen jag flyttade hem och började gödas^^
OJ VAD TIDEN GÅR FORT NÄR MAN HAR ROLIGT.
Ska ju fira med en tårta! men den kanske jag spar till helgen, får se om den saken, känns jobbigt nog med lunchen just nu:(
Är inte heller speciellt sugen på tårta som de ser ut just nu men vi får väll se:P
Annars kanske de får bli nåt annat gottis ändå. Jag bangade ju på naturgodiset igår :(
Vi hörs när jag kommer hem igen!
Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: johanna

jag ska också på hälso/mat mässan!

2010-11-11 @ 12:36:21
URL: http://attends.blogg.se/
Postat av: minna

Bra att du inte läste min blogg! El iaf just det inlägget. Jag hoppas att jag kan hitta motivation till att bli frisk snart.

Låter superskönt med massage! Hoppas du hittar nåt bra sätt att fira, för det är verkligen värt att firas! När man slutar med alkohol/droger så har man brickor som man får för drogfri tid, och den första är 30 dagar, och det firas med applåder och grattis och fika. Vi borde ha samma när det gäller äs. Så jag sträcker ut en fin bricka till dig, om du vill!

2010-11-11 @ 13:26:45
URL: http://krossaanorexin.blogaholic.se
Postat av: Helena

SV:Jag mår helt ok:) Får fika nåt extra gott här hemma för dig!:P



Va, ingen musli??:O Svikare! Haha, nejdå;) jätte bra att du kan variera dig och inte fastnar i det trygga! Var också hos sjukgymnasten idag och fick massage, sån lyx ju!:) (fast jag är fullt påklädd, får t.o.m. ha en filt på mig om jag fryser!) Får du också hemläxor av din sjukgymnast? Jag får alltid massa skumma saker jag ska göra hemma som jag aldrig fattar...och så blir hon typ sur när jag inte gjort dem eller gjort fel, men men....XP

Vad snäll du är som tar din pappa på bio!:) Jag tänkte köpa ett par tofflor till min, fast det är egentligen mamma som betalar...;)



puss på dig!<3



2010-11-11 @ 14:51:00
URL: http://cocconut.webblogg.se/
Postat av: Bulimihelvetet

gullunge!! du är snart där! 6 mål är inte jättefarligt egentligen.. det är några frukter extra och sen är man nästan uppe i 6. men när jag ätit 6 mål har jag svårt att sluta, vill dämpa ångesten som jag får av dem med mermermer mat.



och jag tycker visst du är duktig. hellre vara långsam och ta det lite försiktigt än att göra ett litet snedsteg och bli tvungen att börja om från början.



kanske är jag lite nöjd. men just nu känns ingenting bra... orkar ingenting och ingenting är kul. menmen, det går väl över...



kram på dig :)

2010-11-11 @ 15:19:27
URL: http://bulimihelvetet.devote.se
Postat av: Elin

Bara att du överväger att äta tårta är ju ett steg i rätt riktning bara det? Sen om det tar ett tag innan du äter det är ju en annan sak, en sak som kommer senare. Och att du gillar mat är också ett steg åt rätt håll. Så pressa dig inte att äta lunch om det är alldeles för jobbigt, och ta bara lite lite till lunch om det är så. tycker det är samma sak där: att vilja äta, för att man vill och för att man tycker om det är steg framåt.

BMI 17 är för lågt. Och du är smal. Men inte frisk så du har rätt, uppåt ska du.

Blandat. upp och ner på en kvart. men just nu upp ätit fyra godisbitar idag! men tyvärr blev det ingen lunch. failade lite där, men åker till farmor imorgon, MED mamma så då blir det mat två gånger om dagen plus ett mellanmål. ska bli skönt att få koppla bort allt. är så trött. utmattad. du då, hur går din dag?

kramar

2010-11-11 @ 15:40:50
URL: http://uturanorexin.blogg.se/
Postat av: Lovisa

sandra appro på lunchen, läste du det här inlägget? http://vagenfran37kg.wordpress.com/2010/11/10/en-dag-som-atstord/#comments

du gör ju helt rätt ju, börja med lite och en får man öka på allt eftersom :) för fyra-fem månader sen åt jag ca 1 dl youhurt med hallon i till lunch (INTE okej) herregud likom... Men börja med småsakerna så ska du se att det såsmåningom känn lite lättare :) Tänk så långt du har kommit på bara en månad! (det är värt det, lovar!) Du är så jävla stark sandra, de som inte redan har dig som idol borde ha det! ;) <3

2010-11-11 @ 15:50:57
URL: http://isundin.wordpress.com/
Postat av: Maja

Härligt att du har tuggat på i en månad nu, och det ska du fortsätta med! Är jättestolt över att du börjat med lunch nu, för det är helt rätt!

Tårta är bästa sättet att fira något på, du fixar det!

Puss<3

2010-11-11 @ 16:28:38
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/
Postat av: Cilla

Du är grym tjejen! Måste berömma din header också, så snygg! :) <3 Kram!

2010-11-11 @ 17:08:01
URL: http://bloodysabbath.blogg.se/
Postat av: Helena

Det blir kladdisen (kladdpepparkakan alltså!) ikväll, bara för din skull...;)

Har du smakat den än?

2010-11-11 @ 17:22:42
URL: http://cocconut.webblogg.se/
Postat av: Helena

Föresten hur lägger man till länkar på bloggen? (Känner mig väldigt oteknisk nu...;P)

2010-11-11 @ 17:26:54
URL: http://cocconut.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback