Från Noll.

Jag har varit borta från bloggen länge nu, och det har gått bra för mig.
Jag gick ner till 49 och hade bara ett kilo kvar.
Sen hände någonting väldigt jobbigt och jag började hetsa och spy jag gick upp snabbt, ligger på 57 nu och jag mår dåligt över hur äcklig jag är som kunde gå upp så mycket på så kort tid
Jag vet ju att jag kan gå ner i vikt så nu ska jag gå ner domdär kilona igen plus ett till iaf.
Jag skriver inte för att uppana någon till svält eller hets, jag skriver för mig själv för att jag behöver det.
Jag har lätt att svälta mig och inte äta någonting, men när jag väl äter så blir det hets och spya.
Nu vill jag bara ner dessa kilon och sen stanna där och hoppas på att bli frisk igen.
Jag önskar ingen dethär

Från och med idag blir det svält för min del, jag måste klara en vecka med vatten och the.
Jag måste ner snabbt, jag orkar inte se mig i spegeln längre
En vecka är en sån liten tid av mitt liv, ändå gör en vecka en stor skillnad.
Inget skit ska jag heller inte äta, inte en enda jävla glass eller godis, inte innan den 1a Augusti då jag ska ligga på 48 kilo och stå kvar där.
Jag vill inte hetsa och spy längre, det är lättare att inte äta alls istället så det är så det får bli.
Jag önskar mig själv lycka till nu och beger mig ut på en lång joggingrunda nu.
<3

Kommentarer
Postat av: Anotherana

Hur mycket har du vägt som mest/minst? Och hur mycket väger du nu? :)

2010-07-06 @ 20:00:06
URL: http://anotherana.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback