Orkar inte

Idag är jag depprimerad
Som bara den
Jag har inte orkat göra någonting och har inte velat göra någonting för den delen heller

Dagens mat såg ut såhär:
Frukost: 1 dl yoghurt med lite musli och russin och kanel
Lunch: 1 nektarin
Middag: Linssoppa.

Oj vad varierande jag är.
Och ändå så står vikten typ stilla, (när den inte pekar uppåt förstås, det gör den flitigt)
Har förövrigt blivit besatt av att väga mig nu igen, har väll stått på vågen typ 50 gånger idag.
Vägde mig innan soppan, sen efter, 700 gram upp.
Hoppas dom rinner av innan jag går och sover.
Vill helst ligga på samma vikt som morgonvikten och den är jag 300 gram ifrån nu senast jag vägde mig.
Nu ska jag vila lite innan Supersize vs Superskinny.
Imorgon är en ny dag och jag har bestämt mig för att gå till jobbet då
Kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback