om en macka

Jag har funderat på en sak nu under kvällen..
Jag har inte ätit en macka på typ... 4 månader?
Senast jag åt en var när jag skulle kolla på min lägenhet och jag hade gjort matsäck, för det är en bit till lägenheten :P
Det är inte så att jag inte gillar mackor, men jag är rädd för dem, jag är rädd för det mjuka brödet som är fyllt med bara massa vitt mjöl och grejer :/ även fast jag brukade välja fullkorn och grejer.
Och det var väll ca. 2 månader sen jag slutade med även knäckemackor, då var det pålägget jag blev rädd för, smör, ost tom. kalkon.
Jag vill kunna äta en macka
Och slippa tänka på det vita mjölet
Och den feta osten
Har till och med innhandlat jordnötssmör för himla länge sen, för att jag skulle lägga på mig lite i vikt tyckte dom.
Men jag kör varje dag istället på min älskade youghurt med musli.
Tröttnar jag inte?
Nää gott och nyttigt, eller någorlunda nyttigt iaf, visst får jag ångest av det också vissa dagar men.
Och för ett tag sen köpte jag qinoagryn för att göra gröt att äta på morgonen, och frysta hallon.
Men det blir ändå dendär yoghurten.
Med detta inlägg vill jag nog säga att
Nej jag vet inte, jag svamlar bara.
Jag är hungrig
Kanske borde jag äta gröt imorgon bitti
Bara för att variera mig
Nä jag vill ha min yoghurt
Och min musli
Och mina russin
Varför slösa kalorier på en macka då
När man kan få god yoghurt
Och musli

Fan vad slut i huvet jag är.

Kommentarer
Postat av: jen

Jag gillar din blogg :)

Kramar

2010-07-09 @ 03:40:32
URL: http://norththin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback