Naturdiet Choklad

Är god!
Jag drack upp resten nu till middag, jag vet att jag skulle leva på vatten och the men min kropp sade ifrån och om jag ska kunna jobba imorgon behöver jag lite näring.
Så en Naturdiet choklad har jag fått i mig idag=180 kcal
Choklad shaken, den färdiga alltså är verkligen god! Om man är sugen på choklad är denna guld :)
Men idag drack jag den inte för att jag var sugen eller något, kände att jag var tvungen, min kropp sade åt mig det.
Har gått runt som i en dimma hela dagen och haft asont i magen, laxerade ju igår vilket var dumt av mig på tom mage.
Idag har jag tagit paus från träningen och jag ska bara ligga hela kvällen på soffan, orkar ingenting annat och dessutom ska jag ju jobba nu i en vecka i sträck så måste samla lite krafter.
Jag kommer inte ens ihåg vad jag skrivit längst upp i detta inlägg, så vimsig är jag i huvet
Nu ska jag se färjan och sen parenthood som förövrigt är en riktigt bra serie tycker jag.

Fortsätt kämpa tjejer ni är bäst!
<3

Kommentarer
Postat av: R & S

sv: jaså :o

aw tack :) du är också bra!

Vad för naturdiet choklad är det? alltså sån man köper eller blandar själv..? :)

2010-07-02 @ 17:54:00
URL: http://29sept09.bloggplatsen.se
Postat av: R & S

sv: aha nice ^^ men det är väl typ mjölk i den va? har för mig det.. :/

2010-07-02 @ 18:34:50
URL: http://29sept09.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback