Kul

Här hade man sett fram emot att "vara lite frisk" ikväll och försöka äta normalt.
Men nej, då går mamma och marinerar oxfilén så nu kan jag inte äta den längre. Bra jobb.
Så jävla onödigt med marinad när det ändå smakar samma utan, och då slipper man massa fett.
Nu är jag jävligt sur, för hon kommer tvinga mig att äta den och jag orkar inte bråka.
Annars äter jag bara sparris, hon får faktiskt skylla sig själv.

Har precis ätit lunch iaf, sitter och har lite små ångest men.
Den bestod av 1 Nektarin och 5 st jordgubbar.
Mätt

Vägde mig innan också, vägde 600 g mer än imorse, så 5an är tillbaka igen, men jag kan gissa på att det är allt vatten jag druckit under dagen.
Hoppas jag :S

Vad ska alla göra ikväll?
Puss.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Självklart får du det! Jag mailar dig! <3

2010-07-16 @ 15:07:12
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/
Postat av: Another Alice

Jag hatar när föräldrar gör så! Och jag får så dåligt samvete om jag inte äter, för jag tror att de ska se rakt igenom mig på en gång. O.o

Egentligen borde det ju vara helt okej att skylla på att man tycker det är äckligt. Men det känns som om jag gör det jämt fast jag aldrig gör det. Jag är så jävla paranoid nu för tiden. :o

2010-07-16 @ 15:31:55
URL: http://anotheralice.blogg.se/
Postat av: Elsa

Väg dig imorgon bitti, det är då man väger som minst (om man äter lika mycket mängd mat varje dag)

2010-07-16 @ 16:52:26
URL: http://yourdownfall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback