Jag är rädd

Godmorgon mina fina!<3
Hur mår ni?
Jag är rädd
Det är nämligen såhär, vågen visade på 48,9 imorse, (som jag förövrigt lovat er att den skulle visa max imorgon så det är bra!)
Men detta betyder att jag bara har 1,9 kilo kvar till mitt mål, och här till varför jag är rädd
Jo kommer jag klara av att sluta vid 47?
Eller kommer jag att bara vilja fortsätta ner ner ner?
Jag har haft mååånga målvikter, tror jag har ändrat målvikten sisådär 7-8 gånger.
Och vad ska jag göra sen då när jag nått 47?
Lägga ner bloggen och bli frisk eller?
Nej det funkar nog inte så riktigt,
Jag är rädd att inte "ha något att göra, ett mål"
När man ännu inte nått målvikten har man ju något att kämpa för och tänka på hela dagarna, jag är rädd att inte ha det.
Fattar ni?
Att sen när jag väger 47, tänk om jag tänker att "äh jag kan ju unna mig nu, jag är ju på 47 nu ändå"

Kanske ska jag ändra målet till 46 iaf?
Då har jag nästan 3 kilo kvar att gå ner iaf.
Jag får ta mig en funderare under dagen, vill nog inte ner under 45 varjefall, med tanke på vad jag ska gå för linje och så, det kommer inte se bra ut.
Och om jag går ner till 46 kilo, då har jag gått ner sammanlagt 35 kilo, På mindre än ett år
Jaa jag är lite av en perfektionist, jag gillar jämna tal :P
Därför är egentligen 45 ett bättre tal än 46, men jag vet inte om jag vill väga 45, men å andra sidan skulle det kännas bra med 45 för då gör det ju inget om man går upp lite över helgen och sedan tar bort det under veckan igen.
Men kommer nog ändå inte kunna gå ner mer snart.
På onsdag ska jag på möte med en doktor och min far så :/

Jaja, nu har vi kommit till dagens andra problem, vad ska jag ha till frukost?
Är skitsugen på yoghurt och musli, men det är nyttigare med kräm, men är trött på den jävla krämen.
Men ska ju sluta äta saker bara för att jag är sugen på dem.
Och det känns som att det kommer bli hets om jag äter musli,
Det får nog bli den tråkiga krämen.


BMI 15,9 eller BMI 16,7, Det är frågan?

Vad roliga inlägg jag skriver, haha.
Nu ska jag läsa era bloggar sen sticka till jobbet,
Vi hörs senare, Puss och kräm


Kommentarer
Postat av: Fia

Hej! Ville bara säga att du har gått ner så mkt är verkligen otroligt, det får mig att tro att det inte är omöjligt, du är sjukt duktig och jag gillar din blogg! Keep up the good work!:)

2010-07-22 @ 07:51:30
URL: http://anewmerightnow.blogg.se/
Postat av: Emelie

Håll dig till målet du har nu. 47 är litet nog, du vill inte att det ska gå för långt..



Det gick det för mig. Jag väger nu kring 40. Ser äckligt smal ut, inte sådär fin och fjäderlätt som jag önskade från början.



Det är svårare att sluta än man tror, gör det när du kan <3

2010-07-22 @ 09:32:49
Postat av: Another Alice

Svar: Jag hoppas verkligen att jag har gått ner! Jag borde ha gjort det. Men man vet ju inte. Jag är så uppstressad av att inte ha någon våg, och genom att stressa ökar man ju risken att gå upp. Åh! Jag blir galen på det här!

Men jag tror faktiskt att jag får tag på vågen idag. Skyllde på att jag måste väga mina resväskor innan vi åker, och de köpte det. Så de skulle ta hit den ikväll. Hoppas de inte glömmer! :o

2010-07-22 @ 11:41:57
URL: http://anotheralice.blogg.se/
Postat av: nixpro

Hej

Om man bortser att du förstås borde sätta som mål att gå upp till en viss nivå som är hållbar i längden, för utan tvekan har du redan passerat den...

Men. Själv har jag flyttat målet allt eftersom jag uppnått och passerat (jag har inte undervikt utan började denna resa högt). Nu sätter jag ett mycket svårare mål. Nml när jag uppnått nästa delmål så ska jag hålla mig exakt där. Gör jag inte så så slutar det med den undervikt jag en gång haft.

Ditt mål vorde väl bra om det var att försiktigt gå upp till en rimlig vikt?

2010-07-22 @ 16:54:02
URL: http://nixpro.bloggplatsen.se
Postat av: Jossan

35 kg på ett år?!! Vad duktig du är! Önskade att jag hade den styrkan.

2010-07-22 @ 19:30:40
Postat av: ella

vad är det för linje du går där du inte kan väga lite?

2010-07-28 @ 21:53:25
URL: http://fuckyeahskinnybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback