Har precis ätit frukost

Kan ni gissa vad det blev?
Haha japp det blev 1 dl bananyoghurt med musli och russin
Axa multicrush med äpple och mandel äter jag, supergod!
Tänkte att när jag steg upp att nu ska jag göra gröt
Men nej jag var så sugen på musli haha
Har även druckit äppelcidervinäger och cayennepeppar och tagit min acaibär tablett och även coffeintablett :P
Idag är det Fredag, vilket betyder att jag är ledig i två hela dagar nu :D
Skoja inte om att jag har längtat, har ju jobbat 11 dagar i sträck nu så det ska bli gött med ledigt
Ville egentligen på Grönan i helgen men det var ingen som kunde så det får bli nästa helg
Idag ska jag tydligen ut också.
Det ska bli kul, även om jag kommer känna mig fet.
Har nämligen lovat att äta hemma :/
Kommer bli champinjoner, aborgine och grillad lök på spett för min del, inget kött, kanske lite kyckling eller en falafel eller nåt.
Vill inte vara upplåst och ful ikväll
För jag vet att det kommer vara en där som kommenterade för ett par månader sen att jag måste banta, det kanske var 8 kilo sen?
Jag vill se honom tappa hakan.
NÄ nu måste jag tyvärr lämna er, jag uppdaterar när jag kommer hem :)
Va starka nu tjejer, även om det är helg, vi klarar dethär
Det är inte värt att ge upp en hel veckas slit för en dag med godis och skit
Det har jag lärt mig nu
Förresten, idag är dag 12 utan godsaker alls för min del,.
Det går bra nu
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback