haha

Nu kanske inte jag var riktigt vaken när jag skrev förra inlägget
Jag lovade att väga något med 48 på Fredag, asså det kan vara 48,9 bara det står något med 48
Men hallå?
Jag väger 50,6 nu

Och mina föräldrar har somsagt stenkoll på mig
Jag kan inte svälta mig
Inte äta bara soppor
Inte spy, inte för att jag kan det men ändå XD
Och jag har lovat er att gå ner 1,7 kilo minst på 4 dagar, det är typ ett halvt kilo om dagen.
Detta kommer bli tufft :P
Men jag har ju lovat så nu är det bara att kämpa på
Med alla möjliga knep:P
Är det någon som har något bra tips?
Jag kan inte längre köra på: Jag har redan ätit, jag äter hos en kompis, jag är inte hungrig, jag är sugen på soppa, jag mår illa.
Haha så jag vet inte hur detta ska gå till, jag får bli kristen helt enkelt och förlita mig till han där uppe :)
Och nu ska jag dra till jobbet
Där finns det ingen mat iaf :)
Kämpa på alla underbart vackra flickor!




Kommentarer
Postat av: Mimmi

Du behöver inte bli smalare, helt seriöst tjejen. Din kropp är ju sjukt snygg och det skulle inte göra något om du la på dig ens!



Jag tänker på din bästa vän som du hade samtalat med.. Lyssna på vad hon säger och försök bli frisk. Nu. Allt annat är egentligen slöseri med tid. Du verkar klok så det vet du nog. :)



Kram.

2010-07-19 @ 10:09:14
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback