Fredag äntligen!

Har precis varit iväg och köpt ananasjuice som jag tänkte dricka med sprit ikväll
Har redan jätteångest inför det, den innehåller vafan 50 kcal per dl :O
Sen ska man ju ha i sprit också, kommer inte våga dricka ikväll.
Är sjuuukt hungrig också men ska inte äta fören middag som är om typ tre timmar
Ska äta apagod mat :)
Ska grilla ett grönsaksspett med lök, champinjoner och broccoli :) till det ska jag äta en grillad kycklingfilé.
Undra om man ska unna sig lite chilibea till eller om man ska ta pepparketchup med bara 15 kcal per portion eller om man ska ta sweetchilisås och cremefraiche?
Det är svårt dethär när man ska behöva välja mat :/ När man äter så sällan/lite så vill man ju ha de godaste när man väl äter.
Nu ska jag slappa typ en timme sen ska jag börja fixa mig inför kvällen.
Jag vill vara snyggast
HAHA
glhf Sandra (Y)

Kommentarer
Postat av: R & S

sv: oj vad mkt du har gått ner! :o

2010-07-09 @ 19:36:39
URL: http://29sep09.bloggplatsen.se
Postat av: Francesca

Hoppas middagen vart lyckad för dig.

Stay strong! <3

2010-07-09 @ 19:40:41
URL: http://neuronaut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback