Ångest

Jag har jätteångest nu, vill spy är proppmätt
Jag hatar att vara mätt, jag hatar att äta.
Men samtidigt älskar jag att äta.
Jag ville "äta som en normal människa idag"

Till frukost åt jag det vanliga: 1 dl youghurt med lite musli och russin
Lunch: 1 litet äpple, några körsbär och 4 jordgubbar
Nu till middag: en färdigköpt tortillawrap med bulgur, kyckling, sallad och aioli :O och så hällde jag på extra sweetchili sås :/
Fan, jag kommer gå upp massor nu, vill stoppa fingrarna i halsen.
Varför skulle jag äta den?
Vitt jävla bröd :O
Imorgon blir det fasta, tror jag, eller jag vet inte, kan inte koncentrera mig på att köra bil när jag är trött och hungrig, och mamma har köpt massor av god och nyttig mat till mig idag.
Fan alltid när jag är mätt blir jag sugen på mer, skulle kunna äta mycket mer nu :/
Vi köpte cashewnötter också, dom bara ligger där på bänken helt oskyldiga, ska jag?
Jag vill ha..
Jag vill ha godis, choklad, chips med dipp, ostbågar, jordnötsringar, glass, kladdkaka, prinsesstårta, daimtårta, naturgodis jaa jag vill ha allt nu.
Men det får jag inte för jag är fet
Jaa så är det.
Jag kommer inte våga ställa mig på vågen imorgon, vill inte veta.
Sitter och dricker the nu, laxeringsthe.
Hoppas det hjälper
Och hoppas er dag varit bättre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback